Iltalehti kertoo: Tatuoidut, naamalävistetyt ja shokkitukan värjänneet naiset ovat miehille ehdoton EI
Luonnollisuus kunniaan sanoo iltalehti
www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3ff640a2-bc47-4f5e-ba05-321a21c0cc34
Kommentit (304)
Eikö vieläkään ymmärretä että nainen ei muokkaa ulkonäköään sen perusteella minkä arvelee miellyttävän miesten silmää? Jotkut jopa tahallaan muokkaavat vastoin kauneusihannetta. Tässä taas vahvistetaan sitä mielikuvaa että nainen olisi vain joku passiivinen kohde. Miehen katseen kohde.
Tatuoinnit ja silpomisjutut ovat no-no.
Onneksi on luomunaisiakin joista voi valita.
Noh esimerkiksi laulaja Eveliinalla on nykyään siilitukka ja tatuointeja mutta onhan se silti aikas ihana ja seksikäs likka.
No jos juttu on oikeassa niin siinäpä sit ovat miehet ilma naista.
Vaikea enää löytää esim. Tatuoimatonta.
Voi hitsi, milä menetys. Toisaalta, tyttöön tytöistä, joten ei niin kauhean suuri menetys. On muutakin tekemistä, kun miellyttää setämiesten silmää:D
Tuore MM-mitalisti on oiva vastakohta tuollaiselle. Ihana.
https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/1a1d0af1-9aa7-4629-a24f-90482ae…
Vierailija kirjoitti:
Nuo ovat juuri niitä erinomaisia suojakilpiä, joilla pitää suurin osa miehistä loitolla. Olen itse rskattu nuorena ja moni ihmetteli, kun kiltti, nätti tyttö hurahti punk-aatteeseen, värjäsi tukan siniseksi ja otti lävistyksiä. Niinpä.
moderni läntinen versio burkasta
Aika moni raskaasti tatuoitu ja shokkiväritukkainen nainen ei taida olla miehiin päin kallellaan ylipäätään. So what's the problem?
Tämä nyt on vähän sama kun naiset aina sanoo ettei ne tykkää liian bodatuista miehistä mutta minä tykkään bodata ja katsella tuloksia peilistä eikä se ole keltään pois. Naisetkin tykkää muokata ulkonäköään eri hiustyyleillä, renkailla ja leimoilla. Harrastus muiden joukossa, vaihtelu virikistää. Iltapaskan mädätystoimituksen sen sijaan voisi lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta silarit, tekoripset, huulitäytteet, hiuslisäkkeet, muovin näköinen iho ja alipaino on ihan jees ja luonnollista.
Nuo insta-babyt näyttävät "hyvältä" ainoastaan siellä instassa. Luonnontilassa he ovat aika "eksentrinen ilmestys". Heillä on halvat hiuslisäkkeet, jotka näyttää hampulta, iinesankka-huulet ja raskas tunkkainen meikki. Heillä on myös isoja mauttomia tatuointeja ja lävistyksiä. Ei tosiaankaan mitään hehkuvaihoisia, kirkassilmäisiä "ainoja", joilla on omat terveet hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään juuri tuollaisista naisista mutta ne naiset eivät halua kirjanpitäjän näköistä miestä.
Et oo harkinnut itsekin vähän muuttaa ulkonäköäs sopivammaksi näille daameille?
Vierailija kirjoitti:
Vaan kuka kertoisi näille miehille, ettei naisia kiinnosta laittautua heidän makunsa mukaan?
Nämä naiset antavat miehille signaalin, älä lähesty, ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Nuo ovat juuri niitä erinomaisia suojakilpiä, joilla pitää suurin osa miehistä loitolla. Olen itse rskattu nuorena ja moni ihmetteli, kun kiltti, nätti tyttö hurahti punk-aatteeseen, värjäsi tukan siniseksi ja otti lävistyksiä. Niinpä.
Aivan, enpä tullut tuota mahdollisuutta ajatelleeksi, hyvä kun uskalsit ottaa puheeksi. Asettuu eräs tuttu jo aikuinen nainen uuteen valoon. En ole tatuointejaan arvostellut suuntaan enkä toiseen, mutta itsekseni ihmetellyt yhtäkkiä herännyttä vimmaa tatuoida. Lisäksi ainakin rei'ittää itseään.
Vierailija kirjoitti:
ja sitten tyypit peukuttaa näitä instabeibejä, joissa ei ole mitään luonnollista. t. se harmaa naapurintyttö, ei milla näitä tatskoja eikä läväreitä eikä kouvolatukkaa ole.
Pojat innoissaan, miehet ei.
Pointti on siinä, että jokainen voi olla mikä haluaa ja jokainen saa tykätä ja olla tykkäämättä mistä vaan. Jos joku kysyy mielipiteen, mikä on in ja out, saa vastauksen, joka noudattelee keskimääräisiä mieltymyksiä. Silti on olemassa eri laitojen mieltymyksiä.
Eli jos tykkää näyttää 17v poikien ig-runksuttelumatskulta niin oma asiahan se on. Saahan sillä varmaan peukkua vaikka pyllyyn asti.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on kaikille ihan selvää.
Vierailija kirjoitti:
Eeeeeeiiiiiiii SSsssaaaaatanaaaa!!!!!!!!!!
Ihanko ilta-paskojen pitää tuollainenkin itsestäänselvyys sanoa, ennen kuin se menee vassariharakoille jakeluun?????!
Eipähän tarvi ihmetellä miksi PISA-tulokset laskee alle kaiken käsitettävän asteikon. Demarius ja vasemmisto on syöpää!
Ja kuka sai aikaan ne huippu pisatulokset? Demarit ja vasemmisto. Verorahoilla järjestettävä tasokas koulutus kaikille. Joka nyt on romutettu viime vuosikymmenien kokoomuslaisessa yhteiskunnassa jossa ei tapahdu enää mitään ilman että yksityiselle valuu pari miljoonaa välistä ja siksi arvokkaimmat asiamme ovat päätynet ikuiseen leikkuriin. Ota selvää itse, kun koulussa ei enää opeteta.
Kaikki naisen eroottisia piirteitä tai perinteisiä kauneusihanteita edustavat rajutkin muokkaukset ovat kuitenkin ilmeisesti ok.
Ja silti nämä tatuoidut ja lävistetyt shokkiväritukat ovat lähes poikkeuksetta parisuhteessa. :D
Toki usein saman ns. alakulttuurin edustajien kanssa, mutta varsinkin tatuoinnit ovat nykypäivänä niin yleisiä, että jäisi moni mies sinkuksi jos sen mukavan Mirkun olkapäästä löytyvä ruusu olisikin ehdoton deal-breaker.
Vierailija kirjoitti:
Noh esimerkiksi laulaja Eveliinalla on nykyään siilitukka ja tatuointeja mutta onhan se silti aikas ihana ja seksikäs likka.
Eikös se joku aika sitten valittanut somessa, kuinka miesten "kuumis" -kommentit vähenivät selvästi sen jälkeen, kun oli leikannut hiuksensa siilitukaksi?
Voisi jo sosiaali- ja terveysministeriökin puuttua näihin tatuointi ja lävistystouhuihin. Ei ole enää mitään järkeä kuinka ihmiset pilaavat ulkonäkönsä. Maailmalla nauretaan jo meille tästä.