Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti kertoo: Tatuoidut, naamalävistetyt ja shokkitukan värjänneet naiset ovat miehille ehdoton EI

Vierailija
02.03.2024 |

Kommentit (304)

Vierailija
101/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää tatskoja, heti! Oon viimeset 15 vuotta vihannit ja inhonnut miesten katseita. En ole kenenkään silmän ilo. En tarvitse miestä mihinkään, mulla on hyvä palkka ja seurustelen naisen kanssa.

Tämä olisi se ideaali että kaikki naiset seurustelisivat vain keskenään niin silloin ei naistoimittajien tarvitsisi jatkuvasti tehdä lehteen juttua miehistä.

Vierailija
102/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinäkin on että naisten tärkeimmän ongelman oletetaan aina olevan että kelpaisko nyt varmasti kaikille miehille? Erikoista että nainen haluaa kirjoittaa tuollaisen jutun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla tatuointeja? Ne ovat niin helvetin noloja.

Samaa mieltä! Korkeintaan veriryhmätatuointi vasemman kyynärvarren sisäpuolelle.

Vierailija
104/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä! Korkeintaan veriryhmätatuointi vasemman kyynärvarren sisäpuolelle.

Mikä veriryhmätatuointi? Kyllä se veriryhmä joka tapauksessa tarkistetaan jos sitä verta tarviit.

Vierailija
105/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit tai huulitäytteet kertoo naisesta kaiken tarvittavan.

Ihan samaan tapaan kuin mies joka on tatuoinnut naamansa.

Hyvä niin.

Vierailija
106/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shokkitukka voi vielä olla jos se on naisten hiusten pituinen eikä mikään niskasiili, mutta töhryt ihossa ja sonninrengas nenässä ovat ehdoton ei.

Vierailija
107/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olet nolo 😄

Vierailija
108/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina seurustellut ainoastaan tatuoimattomien naisten kanssa. Tatuoinnit kertovat aina jonkinlaisesta vajaaälyisyydestä tai huonosta sosiaalisesta asemasta. Ei mitään yhteistä näiden kanssa.

Minulla ei ole tatuointeja tai muita aloituksessa mainittuja, mutta en ikinä seurustelisi noin tollon ja pinnallisen miehen kanssa. Tunnen monia fiksuja, menestyneitä ja kauniita tatuoituja naisia. Minulla on paljonkin yhteistä heidän kanssaan, vaikka tatuoinnit ei yhdistäkään.

Vierailija
109/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eeeeeeiiiiiiii SSsssaaaaatanaaaa!!!!!!!!!!

Ihanko ilta-paskojen pitää tuollainenkin itsestäänselvyys sanoa, ennen kuin se menee vassariharakoille jakeluun?????!

Eipähän tarvi ihmetellä miksi PISA-tulokset laskee alle kaiken käsitettävän asteikon. Demarius ja vasemmisto on syöpää!

Ja kuka sai aikaan ne huippu pisatulokset? Demarit ja vasemmisto. Verorahoilla järjestettävä tasokas koulutus kaikille. Joka nyt on romutettu viime vuosikymmenien kokoomuslaisessa yhteiskunnassa jossa ei tapahdu enää mitään ilman että yksityiselle valuu pari miljoonaa välistä ja siksi arvokkaimmat asiamme ovat päätynet ikuiseen leikkuriin. Ota selvää itse, kun koulussa ei enää opeteta.

Sanna Marinin hallituksen aikanahan PISA-tulokset suorastaan romahtivat.

Vierailija
110/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä veriryhmätatuointi? Kyllä se veriryhmä joka tapauksessa tarkistetaan jos sitä verta tarviit.

Nykynuorison yleissivistys jaksaa aina tyrmistyttää! Ne eivät osaa ollenkaan huomioida historiallisia konteksteja! 

Vierailija
111/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset heteromiehet eivät itse tee elettäkään huomioidakseen edes omaa naistaan, saati yleensäkään naisia. Pitää kelvata semmoisena kuin on.

Lahjat, kukat, itsensä huolittelu saati huolenpito, oven avaamiset ja muu herrasmieskäytös on heidän mielestään kaikki samaa pinnallista turhuutta. Tosi rakkaus blabla.

No niin. Mitä muuta voitte meiltä odottaa?

Onhan se selvä, että tuolla ikuisessa räntäsateessa itse perheen ostokset yksin kantavat ja maksavat naisetkin elävät ihan teidän itsenne mallin mukaisesti täysin itsekkäästi vain omia ulkoisia ja muita käyttäytymisnormejaan täyttäen. 

Tällaisessa suomalaisen naisen työ- ja ostosjuhtaelämässä se tukka on pidettävä lyhyenä, kengät matalana eikä hamekaan ole arktisella vyöhykkeellä useinkaan mahdollinen. 

Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin. Palataan siis  tähän naisellisuusasiaan, kunhan olisitte itse Miehiä ja pitäisitte itsestänne ja meistä naisista edes jollain tasolla huolta.

Moni meistä kyllä olisi levännyt ja kaunistautunut kodinhengetär, jos sellaista kahden vastuullisen aikuisen perhe-elämää ehtisi, voisi ja saisi elää. Saati joskus olla olemassa hetken ihan vain itselleen.

Vierailija
112/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta helpottaa mt-ongelmien havaitsemista

Vierailija
113/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamatatuoinnit kertoo aina päihde- ja mt-ongelmista! 

Vierailija
114/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää tatskoja, heti! Oon viimeset 15 vuotta vihannit ja inhonnut miesten katseita. En ole kenenkään silmän ilo. En tarvitse miestä mihinkään, mulla on hyvä palkka ja seurustelen naisen kanssa.

Miten se jotain äkäistä feministilesboa edes kiinnostaa mistä miehet pitävät?

Vierailija
115/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisuus kunniaan. Yhtään ei ole pakkelia naamassa, liikaa väriä tukassa eikä tatuointeja. Todella vapauttavaa, pääsee jopa paikallislehteen pyllistämään!

https://www.valkeakoskensanomat.fi/elamanmeno/art-2000008081412.html

Vierailija
116/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti

toisaalta helpottaa mt-ongelmien havaitsemista

Pikemminkin pelastaa sinun kaltaisiltasi miehiltä.

Vierailija
117/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta. Varaankin ajan kampaajalle, lävistäjälle ja tatskaajalle.

Vierailija
118/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja sitten tyypit peukuttaa näitä instabeibejä, joissa ei ole mitään luonnollista. t. se harmaa naapurintyttö, ei milla näitä tatskoja eikä läväreitä eikä kouvolatukkaa ole.

Niitä mahtaa peukuttaa niiden yhtä vähä-älyiset ystävät, ei miehet. Tai en ainakaan tunne yhtäkään miestä joka peukuttelee insta"beibejä".

Vierailija
119/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt noinkaan ole. Yleensä tatuoidulta naiselta irtoaa pesää helpommin ja se on aikamoinen etu.

Vierailija
120/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltalehti on avoin naisviha lehti nykyään, et ketä kiinnostaa mitä mieltä he ovat mistään. Ja tatuoituna naisena minä en halua miestä, joka vihaa naisia ja kokee asiakseen arvostella toista ihmistä ulkonäön perusteella.

No enhän minä heteromiehenä näe miestenkään tatuointeja toivottavina tai komistavina, vaikkeivät miehet kiinnosta pätkääkään. En voisi kuvitella itselläni ainoatakaan tatuointia. 

Myöskään minä en miehenä ole koskaan edes harkinnut tatuointia. Sensijaan ( aitoa ) mensur-arpea olisi hienoa kantaa! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme