Iltalehti kertoo: Tatuoidut, naamalävistetyt ja shokkitukan värjänneet naiset ovat miehille ehdoton EI
Luonnollisuus kunniaan sanoo iltalehti
www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3ff640a2-bc47-4f5e-ba05-321a21c0cc34
Kommentit (304)
Vaimolla on kropassa useampia tatuointeja. En olisi ikinä kuvitellut voivani olla minkään leima-Liisan kanssa, kunnes rakastuin.
Vierailija kirjoitti:
Voih, haluaisin niiin olla täydellinen siveellinen impi ja miellyttää miehiä! Ah, se on elämäni tarkoitus!
Hauskaa on että jotkut miehet vaativat kaikenlaista naisilta, pitää olla kaunis ja perinteinen ja miehelle mieliksi joka tavalla, mutta he itse eivät ole komeita, perinteisiä miehiä jotka haluavat taata naiselle turvallisen ja hyvän elämän. Vaaditaan jotain ideaalia Elovena-neitokaista ja kodinhengetärtä, vaikka itse ollaan moderneja perusjanttereita jotka odottavat että kulut jaetaan puoliksi.
Minä en ole vaatinut eikä kukaan muukaan tuntemani mies. Jos joku tällaista vaatii niin se on yliksen jonnet ja tämä iltapaskan naistoimittaja.
Olenkin ihmetellyt mitä kukaan heteromies näkisi jossain Natalia Salmelassa. Mutta näin äskettäin vanhoja kuvia hänestä niin kymmenisen vuotta sitten hän sentään näytti vielä naisoletetulta.
Vierailija kirjoitti:
ja sitten tyypit peukuttaa näitä instabeibejä, joissa ei ole mitään luonnollista. t. se harmaa naapurintyttö, ei milla näitä tatskoja eikä läväreitä eikä kouvolatukkaa ole.
Sama juttu täällä. Miehet ei joko noteeraa ollenkaan tai sitten ilmoittavat, ettei ole kipinää tai että tykkäävät naisella vähän seksikkäämmästä ulkonäöstä ja tiukemmista vaatteista.
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla on kropassa useampia tatuointeja. En olisi ikinä kuvitellut voivani olla minkään leima-Liisan kanssa, kunnes rakastuin.
Pimperon toivossa mies on valmis tinkimään ihan mistä vain. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Eeeeeeiiiiiiii SSsssaaaaatanaaaa!!!!!!!!!!
Ihanko ilta-paskojen pitää tuollainenkin itsestäänselvyys sanoa, ennen kuin se menee vassariharakoille jakeluun?????!
Eipähän tarvi ihmetellä miksi PISA-tulokset laskee alle kaiken käsitettävän asteikon. Demarius ja vasemmisto on syöpää!
Minua ei kiinnosta persuliinin seura joten evvk. Hyvä vaan että pysytte kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Tuore MM-mitalisti on oiva vastakohta tuollaiselle. Ihana.
https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/1a1d0af1-9aa7-4629-a24f-90482ae…
Ei kovin naisellinen kroppa
Jos näyttää tuolta Aino-taulun Ainolta, niin käy just ku siinä taulussa. Ällöt setämiehet ahdistelee, huoh.
Mulla ei ole yhtään tatuointia eikä lävistyksiä, mutta eipä ole vientiä ollut vuosiin.
Syynä toki voi olla sekin, että eivät ole osanneet kotoa tulla hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta silarit, tekoripset, huulitäytteet, hiuslisäkkeet, muovin näköinen iho ja alipaino on ihan jees ja luonnollista.
No eikä oo. Yleisesti ottaen miehet pitävät tuollaista rumana ja vastenmielisenä. Näitähän moni mies joko säälii, naureskelee selän takana tai osa ihan suoraan halveksuu. Aina pitää mennä johonkin ääripäähän.
Iltalehti on avoin naisviha lehti nykyään, et ketä kiinnostaa mitä mieltä he ovat mistään. Ja tatuoituna naisena minä en halua miestä, joka vihaa naisia ja kokee asiakseen arvostella toista ihmistä ulkonäön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuore MM-mitalisti on oiva vastakohta tuollaiselle. Ihana.
https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/1a1d0af1-9aa7-4629-a24f-90482ae…
Ei kovin naisellinen kroppa
No ei, mutta ihan nätti nuori nainen kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Voih, haluaisin niiin olla täydellinen siveellinen impi ja miellyttää miehiä! Ah, se on elämäni tarkoitus!
Hauskaa on että jotkut miehet vaativat kaikenlaista naisilta, pitää olla kaunis ja perinteinen ja miehelle mieliksi joka tavalla, mutta he itse eivät ole komeita, perinteisiä miehiä jotka haluavat taata naiselle turvallisen ja hyvän elämän. Vaaditaan jotain ideaalia Elovena-neitokaista ja kodinhengetärtä, vaikka itse ollaan moderneja perusjanttereita jotka odottavat että kulut jaetaan puoliksi.
Tämäpä. Miehet ovat jääneet jumiin jonnekin kivikaudelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta silarit, tekoripset, huulitäytteet, hiuslisäkkeet, muovin näköinen iho ja alipaino on ihan jees ja luonnollista.
No eikä oo. Yleisesti ottaen miehet pitävät tuollaista rumana ja vastenmielisenä. Näitähän moni mies joko säälii, naureskelee selän takana tai osa ihan suoraan halveksuu. Aina pitää mennä johonkin ääripäähän.
Sivusta: oletko Assi?
Vierailija kirjoitti:
Iltalehti on avoin naisviha lehti nykyään, et ketä kiinnostaa mitä mieltä he ovat mistään. Ja tatuoituna naisena minä en halua miestä, joka vihaa naisia ja kokee asiakseen arvostella toista ihmistä ulkonäön perusteella.
No enhän minä heteromiehenä näe miestenkään tatuointeja toivottavina tai komistavina, vaikkeivät miehet kiinnosta pätkääkään. En voisi kuvitella itselläni ainoatakaan tatuointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä. Miehet ovat jääneet jumiin jonnekin kivikaudelle.
Totta, sama pätee naisiin.
On liuta paljon tärkeämpiäkin ominaisuuksia kuin hiukset, lävistykset ja tatuoinnit jotka määrittelee naisen markkina-arvon kuten ikä, paino, kasvonpiirteet, luonne, lasten lukumäärä, työpaikka ja niin edelleen. Listaa voisi jatkaa aika pitkälle ennen kuin joku uusiutuva luonnonvara kuten hiukset on millään tavalla deal breaker. Tatuoinnit ja lävistykset on myös samaa sarjaa: niitä voi olla sekä rumilla että kauniilla.
Niin on. Mutta vielä pahempia ovat vinttivikaiset, ylipainoiset ja sossutuilla elävät yh-mutsit. Niiden rinnalla joku naamalävistetty peikkokin näyttäytyy varsinaisena palkintona.
Vierailija kirjoitti:
Jos näyttää tuolta Aino-taulun Ainolta, niin käy just ku siinä taulussa. Ällöt setämiehet ahdistelee, huoh.
Ei ole minua ainakaan ahdisteltu.