Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti kertoo: Tatuoidut, naamalävistetyt ja shokkitukan värjänneet naiset ovat miehille ehdoton EI

Vierailija
02.03.2024 |

Kommentit (304)

Vierailija
241/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on selvä, että eri asiat viehättävät eri ihmisiä. 

Itse en voisi olla lyhythiuksisen miehen kanssa, koska lyhyet hiukset on rumat.

Mitä sitten? -Ei mitään, en oleta, että miesten pitäisi sankoin joukoin kasvattaa pitkät hiukset. 

Samalla tavalla toiset tykkää shokkiväreistä ja toiset ei.

Tärkeintä mielestäni on muistaa, että kenenkään ei tarvitse muuttaa itseään sinun mieltymyksiä vastaamaan. 

Ite oon ihastunu niin erilaisiin miehiin että seuraava voi varmaan olla vaikka joku tatuoitu ja kilo metallia naamassa :D koska niin vanhanaikaiselta kuin kuulostaakin niin se sisin todellakin ratkaisee, se voi olla täysin mätä jollain komeella ja menestyvällä miehellä.

Vierailija
242/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojankiitos en nuoruuden sekoiluvuosina hommannut mitään näistä🙏🏻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se mieskumppani heillä on samanlainen tai sitten erilainen. Mutta nuorena ei kannata vetää ihoa täyteen, vaikka tekee mieli. Tekee taiteen muualle. 

Vierailija
244/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista tykitystä täällä taas. 

Itselläni on molemmat kädet ja toinen jalka tatuoituna. Olen raitis, en polta, en käytä huumeita tai psyykelääkkeitä. Olen liikunnallinen ja hoikka. En tunnista itseäni näistä tatuoitu nainen, helppo ja vaan bilettää koko ajan viesteistä...

Ja tatuoinnit olen hankkinut itselleni, itseäni varten, itseni vuoksi. En huomion takia. 

Ulkonäkö pettää. Olkaa avoimempia niin ei tarvitse olla vihainen koko ajan. 

Vierailija
245/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen pitäisi panna tatuointivero. Tatuoinnit mitataan kerran vuodessa ja pinta-alan mukaan verotus.

Vierailija
246/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneinta maailmassa on puhdas tatuoimaton iho.

Vierailija
247/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on molemmat kädet ja toinen jalka tatuoituna. Olen raitis, en polta, en käytä huumeita tai psyykelääkkeitä. Olen liikunnallinen ja hoikka. En tunnista itseäni näistä tatuoitu nainen, helppo ja vaan bilettää koko ajan viesteistä...

Ja tatuoinnit olen hankkinut itselleni, itseäni varten, itseni vuoksi. En huomion takia. 

Mulla särähtää aina korvaan tää kun mainitaan et en käytä psyykelääkkeitä kuin jonkinlaisena meriittinä. Niitä käyttää tosi moni eikä ne tee ihmisestä huonompia. Siihen voi olla niin monia syitä. Jos joku tarvii jotain mitä vaan lääkkeitä niin se on hyvä et hoitaa itseään? Tatuoinnit on totta kai hienoja jos on hyvin tehty ja ulkonäkö tosiaan on vaan palanen totuutta.

Vierailija
248/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla särähtää aina korvaan tää kun mainitaan et en käytä psyykelääkkeitä kuin jonkinlaisena meriittinä. Niitä käyttää tosi moni eikä ne tee ihmisestä huonompia. Siihen voi olla niin monia syitä. Jos joku tarvii jotain mitä vaan lääkkeitä niin se on hyvä et hoitaa itseään? Tatuoinnit on totta kai hienoja jos on hyvin tehty ja ulkonäkö tosiaan on vaan palanen totu

Älä yritä normalisoida psyykelääkkeiden syöntiä. Se EI TODELLAKAAN ole normaalia. Vaan merkki sairaudesta.

Vierailija
249/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luonnossakin myrkyllisillä eläimillä ja kasveilla on varoitusvärit

evoluutio toimii

Tuollaiset varoitusvärit ovat todellisuudessa suojavärejä - niiden tarkoitus on suojata KANTAJAANSA pedoilta. Joten jos mies jättää lähestymästä naista tämän hiusvärin takia, sehän vain tarkoittaa, että se toimii petoihin myös betoniviidakossa.

Vierailija
250/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän masennuslääkkeitä, koska ne pitävän paniikkihäiriön kurissa. Ei ole ainuttakaan tatuointia, ei lävistyksiä, tukka luonnollinen ja pitkä. Ulkonäöstä ei todellakaan voi päätellä, onko mielenterveys ok vai ei.

Minusta tatuoinnit ovat kiehtovia, vaikka niitä ei ihosairauden takia minulla ole. Kertovat luovasta ja avoimesta mielestä. Sekä miehillä että naisilla. 

Vierailija
251/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla särähtää aina korvaan tää kun mainitaan et en käytä psyykelääkkeitä kuin jonkinlaisena meriittinä. Niitä käyttää tosi moni eikä ne tee ihmisestä huonompia. Siihen voi olla niin monia syitä. Jos joku tarvii jotain mitä vaan lääkkeitä niin se on hyvä et hoitaa itseään? Tatuoinnit on totta kai hienoja jos on hy

Tottakai lääkkeet on merkki jostain mitä ihminen yrittää hoitaa. Niitä voi olla monille apua. Miksi mieletäsi psyykelääkkeitä ei pitäisi normalisoida, ihan rehellisesti? Monilla on joku sairaus, ei se oo mikään järkyttävä uutinen.

Vierailija
252/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään noista, kiinnostuneita miehiä on aina ollut, edelleen nyt nelikymppisenäkin. Vaikken nuorempana sitä tajunnutkaan.

Vierailija
253/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla särähtää aina korvaan tää kun mainitaan et en käytä psyykelääkkeitä kuin jonkinlaisena meriittinä. Niitä käyttää tosi moni eikä ne tee ihmisestä huonompia. Siihen voi olla niin monia syitä. Jos joku tarvii jotain mitä vaan lääkkeitä niin se on hyvä et hoitaa itseään? Tatuoinnit on totta kai hienoja jos on hy

Edellistä jatkan et masennushan ei oo nykytiedon mukaan sairaus vaan aiheutuu haitallisista ajatusmalleista.

Vierailija
254/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

media toitottaa vuodesta toiseen monikulttuuria, sateenkaariperheitä, homoutta, lesboutta, onlyfansia, polyamoriaa ym paskaa

sitten "ihmetellään" kun ihmiset sekoavat ja mieli sairastuu

Vierailija
255/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä vastaa Iltalehden gallupiin? Ne jotka lukee Iltalehteä. Vastaukset on sitten sen mukaiset.

Vierailija
256/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

luonnossakin myrkyllisillä eläimillä ja kasveilla on varoitusvärit

evoluutio toimii

Tuollaiset varoitusvärit ovat todellisuudessa suojavärejä - niiden tarkoitus on suojata KANTAJAANSA pedoilta. Joten jos mies jättää lähestymästä naista tämän hiusvärin takia, sehän vain tarkoittaa, että se toimii petoihin myös betoniviidakossa.

Tää on hyvä vastaus tuohon. Useimmilla ajatuksilla on kaksi puolta. Itsensä suojeleminen on hyvä <3

Vierailija
257/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnossa värit houkuttavat, huijaavat, pelottavat ja suojaavat

Punaista, keltaista, vihreää, sinistä ja kaikkea siltä väliltä: luonto on juuri nyt värikkäimmillään. Värejä tarvitaan lisääntymiseen, yhteydenpitoon, ravinnon etsimiseen, suojautumiseen, pelotteluun ja huijaamiseen.

Vierailija
258/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatskat lävärit värjäykset edustaa rappiokulttuuria, elämää missä millään ei ole mitään väliä, ei omalla terveydellä ja hyvinvoinnilla

Vierailija
259/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eeeeeeiiiiiiii SSsssaaaaatanaaaa!!!!!!!!!!

Ihanko ilta-paskojen pitää tuollainenkin itsestäänselvyys sanoa, ennen kuin se menee vassariharakoille jakeluun?????!

Eipähän tarvi ihmetellä miksi PISA-tulokset laskee alle kaiken käsitettävän asteikon. Demarius ja vasemmisto on syöpää!

Ja kuka sai aikaan ne huippu pisatulokset? Demarit ja vasemmisto. Verorahoilla järjestettävä tasokas koulutus kaikille. Joka nyt on romutettu viime vuosikymmenien kokoomuslaisessa yhteiskunnassa jossa ei tapahdu enää mitään ilman että yksityiselle valuu pari miljoonaa välistä ja siksi arvokkaimmat asiamme ovat päätynet ikuiseen leikkuriin. Ota selvää itse, kun koulussa ei enää opeteta.

Sanna Marinin hallituksen aikanahan PISA-tulokset suorastaan romahtiva

Kuinka monta mmuuttajaa osallistui kokeisiin?

Vierailija
260/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniimpia naisia löytyy espanjaa ja portugalia puhuvista maista. Suomessa on muutama todella kaunis nainen, eikä se ole sannamarin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän