Iltalehti kertoo: Tatuoidut, naamalävistetyt ja shokkitukan värjänneet naiset ovat miehille ehdoton EI
Luonnollisuus kunniaan sanoo iltalehti
www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3ff640a2-bc47-4f5e-ba05-321a21c0cc34
Kommentit (304)
Suomalaiset miehet on habitukseltaan ja tavoiltaan niin karseita itse. Naisen kuuluisi kummiskin näitä varten tällätä. Ei kiitos. Katsokaa peiliin, peskää edes hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet on habitukseltaan ja tavoiltaan niin karseita itse. Naisen kuuluisi kummiskin näitä varten tällätä. Ei kiitos. Katsokaa peiliin, peskää edes hampaat.
tarkistappa ensin omat leekosi
Edellisessä työpaikassa oli monia tatuoituja naisia räikeine hiuksineen. Oli heillä miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
Edellisessä työpaikassa oli monia tatuoituja naisia räikeine hiuksineen. Oli heillä miehetkin.
taisi olla aika matalat palkat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista tykitystä täällä taas.
Itselläni on molemmat kädet ja toinen jalka tatuoituna. Olen raitis, en polta, en käytä huumeita tai psyykelääkkeitä. Olen liikunnallinen ja hoikka. En tunnista itseäni näistä tatuoitu nainen, helppo ja vaan bilettää koko ajan viesteistä...
Ja tatuoinnit olen hankkinut itselleni, itseäni varten, itseni vuoksi. En huomion takia.
Ulkonäkö pettää. Olkaa avoimempia niin ei tarvitse olla vihainen koko ajan.
Mulla särähtää aina korvaan tää kun mainitaan et en käytä psyykelääkkeitä kuin jonkinlaisena meriittinä. Niitä käyttää tosi moni eikä ne tee ihmisestä huonompia. Siihen voi olla niin monia syitä. Jos joku tarvii jotain mitä vaan lääkkeitä niin se on hyvä et hoitaa itseään? Tatuoinnit on totta kai hienoja jos on hyvin tehty ja ulkonäkö tosiaan on vaan palanen totu
Huonoon itsetuntoon, joka näillä itsensä tuhrineilla poikkeuksetta on, ei lääkkeet tepsi.
Vierailija kirjoitti:
Kauniimpia naisia löytyy espanjaa ja portugalia puhuvista maista. Suomessa on muutama todella kaunis nainen, eikä se ole sannamarin.
Sepä on sun mielipide jos arvostat valtavirran tummaa kauneusihannetta johon vaaleapiirteinen suomalainen joka alkaa olla jo eksoottinen ja koko ajan harvinaisempi tässä maailmassa ei kuulu :D
Kunpa jostain vielä löytyisi kiva, liikunnallinen ja tervehenkinen, tatuoimaton, lävistämätön naapurintyttönainen kumppaniksi.
t. mies
Miksi sitten useimmat Unelmahäät-morsiamet on näitä 🤔; nämähän tuntuvat olevan suorastaan enemmän sääntö kuin poikkeus (tosin ei ne sulhasetkaan nyt mitään varsinaisia löytöjä ole 🙄).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on selvä, että eri asiat viehättävät eri ihmisiä.
Itse en voisi olla lyhythiuksisen miehen kanssa, koska lyhyet hiukset on rumat.
Mitä sitten? -Ei mitään, en oleta, että miesten pitäisi sankoin joukoin kasvattaa pitkät hiukset.
Samalla tavalla toiset tykkää shokkiväreistä ja toiset ei.Tärkeintä mielestäni on muistaa, että kenenkään ei tarvitse muuttaa itseään sinun mieltymyksiä vastaamaan.
Ite oon ihastunu niin erilaisiin miehiin että seuraava voi varmaan olla vaikka joku tatuoitu ja kilo metallia naamassa :D koska niin vanhanaikaiselta kuin kuulostaakin niin se sisin todellakin ratkaisee, se voi olla täysin mätä jollain komeella ja menestyvällä miehellä.
Voi olla, mutta hyvin todennäköisesti ei ole, koska mätyydellä ei menesty. Eikä sillä toisten kateudesta mädäksi haukkumisellakaan.
Tatuoinnit ja shokkivärit on kyllä melko hyvä urajarru naisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Olen naimisissa kuitenkin. Silti tulee iskuyrityksiä jatkuvasti aina kun ilman miestäni olen liikenteessä. Olen aika näyttävä ja aina nämä perusjampat sitten on liimautumassa kiinni. Eli just nämä jotka päivästä toiseen valittavat täällä kun eivät kelpaa naisille.
jonain päivänä sekin loppuu
Mikä?
yritykset
Ja?
Vierailija kirjoitti:
Lisäyksenä tähän, että naisia kiinnostaa 99% kovat asiat. Speksit, taso.
Miehen pituus, geneettinen komeus ja raha/asema määrittävät sen mitä hän voi saada. Anteliaisuudella on merkitystä kun sillä saa jotain konkreettista, kuten komeamman asumuksen tai korkeamman elintason.
Ovia availemalla, takkia päälle auttamalla tai kukkia tuomalla mies ei lisää omaa vetovoimaansa kuin korkeintaan marginaalisesti. Pitkä, komea, rikas ja itsevarma ja supliikki mies saa naisen vaikka olisi täysi k*sipää. Lyhyt, ruma, köyhä ja epävarma mies on naisille mitättömyys vaikka sydän olisi täyttä kultaa.
Naisellisen leidin saa mies jolla on näköä, kokoa ja omaisuutta. Ei herrasmies.
Tästä syystä miehet eivät enää vaivaudu olemaan herrasmiehiä. Koska naiset eivät arvosta herrasmiehiä, eivätkä naiset ole leidejä. Sanontahan kuului ladies and gentlemen, ei women and gentlemen.
Herrasmies on sellainen, joka on herrasmies joka tapauksessa. Ei siksi, että saisi naiselta jotain. Silloin se on pelkkää mielistelyä, ja se ei viehätä. Todelliset herrasmiehet ovat harvinaisuuksia ja varmasti myös haluttua seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa jostain vielä löytyisi kiva, liikunnallinen ja tervehenkinen, tatuoimaton, lävistämätön naapurintyttönainen kumppaniksi.
t. mies
Liikunnallisuus ei nykyään korreloi tervehenkisyyden ja tatuoimattomuuden kanssa.
Liikunnallisuus naisella on nykyisin useimmiten 439 settiä pakaralihasta häppistrikoissa miehiä agressivisesti kyyläten.
Vierailija kirjoitti:
t. mies
Kannattaa ennemmin lotota, suurempi todennäköisyys siinä on saada päävoitto.
Vierailija kirjoitti:
Haista sä vitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupaatteko että miehet lopettavat epätoivotut lähentymisyritykset, mikäli otan lävistyksiä, tatuointeja ja värjään shokkiväriset hiukset?
mitä eroa on toivotulla ja epätoivotulla lähestymisellä?
Ainoastaan miehen lompakon paksuus.
Liikuttavaa aina tämä palstamiehen käsitys oman lompakon paksuudesta. Jos nainen on kiinnostunut vain miehen lompakosta, kannattaa suunnata vaikka Ruotsiin. Tai melkain minne tahansa pois Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Ja tuoko on nyt sitten ongelma.
Kyllä se niin on - kuten varmasti kaikki jo moneen kertaan huomanneet, että miehet ne on jotka ruikuttaa, naiset elää hyvää vapaata elämää yksin.
Minulla ei ole lävistyksiä mutta tatskoja on. Tukkani on milloin pitkä millloin lyhyempi ja väriäkin vaihtelen. Olen ollut myös kalju ja nyt kesäksi kaavailen millin parin sänkeä jollain kivalla värillä.
Minusta elämä on ihanaa ja otan siitä irti kaiken minkä saan. En anna turhanpäiväistena asioitten häiritä ja ruikuttajien itkut sivuutan reagoimatta. Kyllö olen saanut kommenttia jos toistakin, ja enemmän ne kertoo sanojastaan kuin minusta.
itsaetuntoni kestää kyllä, ei pelkoa.
Minunko pitäisi alkaa joltain äijänrähjältä kysyä miltä saan näyttää ? Hypätkää jorpakkoon.
Ei sinun tarvitsekaan kysyä, mutta älä ihm
Missä kukaan on ihmetelly? Naiset harvemmin ihmettelee, miehet täällä sen sijaan jankuttaa joka ketjussa, miksi naisillle ei kelpaa tavallinen mies. Jos naisen värjää hiuksensa shokkiväreillä, ottaa tatskoja ym. ei hän sitä tee miehiä ajatellen, ainakaan mieliks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pitkissä hiuksissa oma punertava väri. Kasvoissa ei ole tatuointeja, mutta korvanlehdissä on yhteensä 8 reikää. Tatuointeja löytyy useampi ja lisää tulee. Ylipainoa on vielä, mutta painonpudotus on menossa. Ihan sama haittaako jotakuta mun tatuoinnit. Ei ole sellainen ihminen tarkoitettu mun puolisoksi joka ei tatuointeja hyväksy.
Siis piti kirjoittaa, että kasvoissa ei ole lävistyksiä.
Luuletko että ketään täällä kiinnostaa miltä sinä näytät possu?
Näyttää kiinnostavan, kun vaivauduit lukemisen lisäksi kommentoimaan ja osoittamaan oman ruman mielen.
Eri
Siskoille tiedoksi, että muutumme tietyssä iässä näkymättömiksi. Siihen loppuvat huomiohuolet!
Ei auta enää korkeat korot, minihameet, meikit, hiusvärit, kaunis luonne jne.
Eikä ole, on vaimomatskua. Täälläkin jossain ketjussa kosittiin naista ja ainoat kriteerit olivat nuo lävärit, tatskat ja shokkitukka.
----Kun kävin joskus tinderissä kattelemassa valikoimaa pk-seudulta, niin kyllä noita siellä tuli todella usein vastaan.----
Tinder (saati mikään muukaan treffipalsta) ei edelleenkään ole koko totuus siltä miltä naiset yleisesti nykyään näyttää. Tinder näyttää vain sen miltä Tinderiä käyttävät naiset näyttää.
Plus kaikki feikkiprofiilit päälle.
Tinder ei kerro parisuhteiden muodostumisesta maailmassa, yhtään sen enempää kuin ennen internettiä olevat lankapuhelimella hoidetut treffipalstat.
Tinder kertoo totuutta ainoastaan niistä ihmisistä jotka menivät tinderiin, esimerkiksi sinusta.
Suurin osa ihmisistä Suomessa tutkitusti pariutuu yhä edelleen ihan niin kuin aina ennenkin. Työpaikoilla tai tuttavien/harrastusten kautta. Mikään ei ole muuttunut.