DiCaprio ei ole koskaan ollut naimisissa eikä hänellä ole lapsia. DiCapriolla on vuodesta 1994 alkaen ollut n. 20 eri kumppania
Onko tuo sitten menestymistä? Luonnonvalinnan kannalta aika epäkelpo yksilö kun ei saa jälkeläisiä.
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Väitätkö, että joku lähiöpubin työtön farkkutakkipultsari Perä on alfa, kun hän on siittänyt naispuolisille vastineilleen puolenkymmentä heikkolahjaista, moniongelmaisia kakaraa, joista ei tule koskaan mitään tuottavan työn tekijöitä eikä veronmaksajia."
Sun täytyy miettiä siltä kannalta että miksi niin moni nainen on halunnut lisääntyä juuri hänen kanssaan. Ehkäisy, jälkiehkäisy, abortit on kaikkien ulottuvilla. Joku erityinen syy siinä on, että juuri tämä mies halutaan omien lasten isäksi.
Syitä ovat esim. :
-päihdeongelmat
- yleiset elämänhallintaongelmat
- panettaa ei saa ketään parempaakaan ja se nisti Pera on sopivasti tyrkyllä
Ei kuulosta miltään alfaparin toiminnalta. Suomessakin tehdään valtavasti lapsia ihan vaan tyhmyyden ja välinpitämättömyyden vuoksi ja annetaan niille niin huonot lä
Puhutko nyt yhdestä parista joka tekee lapsia vain keskenään ja muut ei heitä huolisi? Ei sellainen mikään alfapari olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te olette kyllä tyhmiä ihmisiä.
Leo tekee, mitä haluaa ja mitä mitä suurin osa miehistä haluaisi.
Ja kuitenkin jostain syystä suurella osalla menestyneistä miehistä on vaimot ja perheet (eli niistä jotka voisivat elää kuin Leo).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kannattaako minun taas laittaa tätä kommenttiani, koska se poistetaan kumminkin, mutta yritetään nyt vielä. Tunnen yhden ihmisen, joka työskentelee korkean profiilin Hollywood julkkisten kanssa. On julkinen salaisuus Hollywoodissa, että DiCaprio on oikeasti h.o.m.o. Kaikki nämä ns.tyttöystävät ovat vaan silmänlumetta, koska pelkää että suosio laantuu kun tulee ulos. Myös agentit ja pomot pakottavat olemaan kaapissa. Nuorempana huhuttiin, että Leonardolla olisi ollut jotakin sutinaa parhaan kaverinsa Tobey Maguiren kanssa, mutta tästä asiasta tietää vaan he itse. Myös Lukas Haasista on paljon huhuja liikkellä. No niin, olen puhunut. Katsotaanpa, miten saan alapeukkuja ja koska viestini poistetaan.
Joo varmasti tunnet :D
Jos sinä et tunne kuin oman kirkonkylän ihmisiä niin se ei tarkoita sitä etteikö joku muu voi tuntea. Hollywood kuvioissa on niin paljon ihmisiä mukana, että kyllä siellä suomalaisillekkin tuttuja riittää.
Vierailija kirjoitti:
On outoa, etteivät naiset tunnista edelleenkään ilmiselvää homppelia. Kehonkieli ja puheääni sen jo paljastaa. Ikävää tietenkin jos se on naiselle niin kova pala ettei nuoruuden ihastus ollutkaan ihan sitä mitä he kuvittelivat.
Kyllä naiset sen tunnistaa. Täällä on se tietty miesulinaporukka, joka ei sitä hyväksy, koska unelmaelämä.
Noi näyttelee sen tyttiksiä, eikö kaikki tiedä tän?
Vierailija kirjoitti:
Leo tekee kuten suurin osa miehistä tekisi jos vain saisi yhtä helposti naisia. Kukaan mies ei tyydy yhteen naiseen jos saa jatkuvasti uusia. Rikas ja kuuluisa niin naisten saaminen on todella helppoa.
Tosielämässä niillä rikkailla ja kuuluisilla on kuitenkin usein vaimo ja perhettä
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi tavis, olisi alemman tason mies.
Mutta sepä siinä juuri on, että järjetön status ja varallisuus kumoavat miehen ulkonäön sekä iän. Mies kykenee saamaan nuoria naisia ja malleja yhdistelmällä ulkonäkö+status+varallisuus. Mikä tahansa noista riittää myös itsestään, paitsi status ja varallisuus kulkevat yleensä käsi kädessä. Tavallisilla miehillä ulkonäkö ja ikä ratkaisee naismenestyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leo tekee kuten suurin osa miehistä tekisi jos vain saisi yhtä helposti naisia. Kukaan mies ei tyydy yhteen naiseen jos saa jatkuvasti uusia. Rikas ja kuuluisa niin naisten saaminen on todella helppoa.
Tosielämässä niillä rikkailla ja kuuluisilla on kuitenkin usein vaimo ja perhettä
No joo, näinhän se oli periaatteessa Elvis Presleylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että Leo olisi aivan ilman naista, mikäli nämä naiset eivät näyttelisi "tyttiksiä"?
No joo, ei tuossa ole naiselle mitään kadehdittavaa. Moni on nuorena itse kokenut sen että vaikkapa yökerhosta saisi 20 panokumppania samana iltana, kun valkkaisi vaan.
Ollapa nuori nätti nainen miehen aivoilla 😅
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä seuralaispalveluja joista voi "lainata" seuraa, lyhyeksi aikaa tai pitkälsi aikaa. EIkä miehet kellekään kerro että " hei toi oli mulla viime viikolla" ja tytöt tienaa opiskelurahoja. EIkös niistä joku kirjoittanut just kirjankin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä seuralaispalveluja joista voi "lainata" seuraa, lyhyeksi aikaa tai pitkälsi aikaa. EIkä miehet kellekään kerro että " hei toi oli mulla viime viikolla" ja tytöt tienaa opiskelurahoja. EIkös niistä joku kirjoittanut just kirjankin?
Leonardo DiCaprio ei tarvitse seuralaispalveluja.
Vierailija kirjoitti:
No joo, ei tuossa ole naiselle mitään kadehdittavaa. Moni on nuorena itse kokenut sen että vaikkapa yökerhosta saisi 20 panokumppania samana iltana, kun valkkaisi vaan.
Juuri näin, mutta vain harva miehistä on kokenut tuon, että saisi vaikka 20 panokumppania yökerhosta samana iltana. Se on se avain ja lukko.
Vierailija kirjoitti:
"Väitätkö, että joku lähiöpubin työtön farkkutakkipultsari Perä on alfa, kun hän on siittänyt naispuolisille vastineilleen puolenkymmentä heikkolahjaista, moniongelmaisia kakaraa, joista ei tule koskaan mitään tuottavan työn tekijöitä eikä veronmaksajia."
Sun täytyy miettiä siltä kannalta että miksi niin moni nainen on halunnut lisääntyä juuri hänen kanssaan. Ehkäisy, jälkiehkäisy, abortit on kaikkien ulottuvilla. Joku erityinen syy siinä on, että juuri tämä mies halutaan omien lasten isäksi
koska eivät ole saaneet paljaalla muualta?
naisen omat traumat? Eli valitaan oman isän kaltainen renttu josta ei isäksi ole
kännivahinko?
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä eroa siinä sitten olisi? Todennäköisesti sinäkin olet valkannut panokumppaneita sen, mitä olet ehtinyt, vaikka oletkin ollut nuori nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että Leo olisi aivan ilman naista, mikäli nämä naiset eivät näyttelisi "tyttiksiä"?
Ei ei ....jos sillä piilotellaan että on gay! Pointti siis että tytöille maksetaan palkkaa, että ovat tyttöystäviä aikansa kukin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ei ....jos sillä piilotellaan että on gay! Pointti siis että tytöille maksetaan palkkaa, että ovat tyttöystäviä aikansa kukin!
Minkä ihmeen takia nykyisessä Hollywoodissa tarvitsisi piilotella, että on gay, kun se on nykyään Hollywoodissa jopa suositeltavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leonardo DiCaprio ei tarvitse seuralaispalveluja.
Sanoinko minä niin! No en. Se oli vaan yleinen huomautus.
Jos olisi tavis, olisi alemman tason mies.