Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh, miksi hitossa jotkut myyjät menevät sulkemaan huutiskohteensa aikaisemmin????!!!

Vierailija
15.01.2007 |

Mulla oli kolmessa kohteessa huuto ja niiden piti sulkeutua vasta viikon päästä. Myyjäpä oli sulkenut ne jo viime keskiviikkona.

Seuraan kyllä huutonet kohteitani silloin, kun niiden sulkeutumisaika on lähellä. Mutta tällä kertaa ehdin vasta nyt nettiin, lapset olivat ensin paskataudissa ja sen jälkeen minä itse sain saman pöpön. Mies on työmatkalla, joten hänestäkään ei ollut apua.

Myyjältä on tullut keskiviikosta lähtien jo 7 kiukkuista viestiä missä haukkuu hupihuutajaksi ym. Hän on laittanut kohteet uudestaan myyntiin (tänä aamuna) ja antanut mulle negat. Olen laittanut myyjälle viestin, missä kerroin tilanteen ja sanoin, että voin maksaa ne heti. Mutta myyjäpä laittoi viestiä, että kaupat on peruttu!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kans kerran kyttäsin yhtä turvaistuinta mut yhtäkkiä se olikin suljettu ennen aikojaan. Mitä hyötyä tollasesta on myyjälle jos voi olettaa hinnan vielä nousevan? paitsi jos on akuutti rahapula kyseessä.

Vierailija
2/23 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä kohteessa olin ainut huutaja, toisessa kohteessa oli lisäkseni yksi toinen huutaja ja kolmannessa olikin jo useampi huutaja mun lisäksi. Myyjä ei ollut laittanut mitään viestiä kohteisiin, että suljen X päivänä klo X.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää tuo kärsimättömyys joillakin myyjillä, maksu pitäis lähtee samalla kellonlyömällä kun huuto sulkeutuu. Ihme tyyppejä, eikö joillakin ole elämää? Itse maksan esim. viikon tai puolen huudot heti kun eka rauhallinen hetki sattuu. Ei valitettavasti ole joka päivä sitä rauhallista hetkeä. Hiukan liian totista touhua...

Vierailija
4/23 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tarvitsee ne rahat oikeasti todella nopeasti. Moni kitkuttelee kotihoidontuella ja makselee sitten omia huutojansa niillä rahoilla mitä on myynyt. Esim. Minä odotan viisipäivää maksua. En viikkoa.

Vierailija
5/23 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei kannata yleistää.

Vierailija
6/23 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä eroa sillä, onko 5 päivää vai 7?

Toiset tarvitsee ne rahat oikeasti todella nopeasti. Moni kitkuttelee kotihoidontuella ja makselee sitten omia huutojansa niillä rahoilla mitä on myynyt. Esim. Minä odotan viisipäivää maksua. En viikkoa.

Vierailija
7/23 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihme muija. Ei kannattaisi huutaa mitään, jos ei ole varaa. Tarkoitan sitä, että pitää maksella noilla rahoilla niitä huutojaan!!!!!!!!! Ja kyllä tuo viikko on kuules ihan normi aika!

Vierailija
8/23 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla niinkin, että laittaa satsin myyntiin tietyksi ajaksi, kohde sulkeutuu, aikaa maksaa on sen 5pvä jolloin vie postiin, laittaa seuraavan satsin myyntiin. Jos myy paljon, on pidettävä ns ajoista kiinni niin ei mene myynnit ja lähetykset sekaisin ja muut ostajat jotka ovat maksaneet ajallaan, saavat tuotteen sovittuna ajankohtana.

Mikäli joku maksaa myöhässä, ei myyjä välttämättä ehdi postissa ravata kokoajan. Vie aina ison kasan kerralla postiin.

Sekavaa tekstiä, tiedän... Toivottavasti joku ymmärsi pointin..

Vierailija
9/23 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siihen, miksi joillakin on maksuajat

Vierailija
10/23 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se metsä vastaa miten sinne huutaa, taitaa vanha sanonta vielä sopia hyvin tähänkin aikakauteen

;-)

Vierailija
11/23 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 palautetta. Pitäis muistaa aina olla huutamatta aloittelijoilta.

Vierailija
12/23 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulkenut kohteen aikaisemmin.

Syitä:

- joku huutaja on laittanut yksityisviestin jossa kertoo että tarvitsisi tuotteen nopeasti ja lupaa maksaa siitä että suljen aikaisemmin.

- joku huutaja on huutanut monta kohdetta, joista osa on jo sulkeutunut mutta osa sulkeutuu vasta esim. 10 päivän päästä. Olen tällöin sopinut ko. huutajan kanssa, että suljen kaikki loput kohteet joissa hänellä on voittava huuto xxx päivänä. Helpompi on lähettää yksi paketti kuin monta eri osoitteisiin :)

Vierailija
13/23 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä tapauksessa, jos siinä ei ole muita huutoja, kuin tämän yhden huutajan. Jos et heti tuotetta huuda kun tuote tulee myyntiin, niin voit syyttää vain itseäsi, jos kohde sulketaan ennen päättymisaikaa.

Vierailija
14/23 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöissä sanotaan, että voit sulkea kohteen ainoastaan siinä tapauksessa, että sulla on todella hyvä syy (näin hieman omin sanoin sanottuna).

Vierailija
15/23 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

siinä tapauksessa, jos siinä ei ole muita huutoja, kuin tämän yhden huutajan. Jos et heti tuotetta huuda kun tuote tulee myyntiin, niin voit syyttää vain itseäsi, jos kohde sulketaan ennen päättymisaikaa.

Vierailija
16/23 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja odottaa saavansa rahat heti. Mä itse huutelen kohteita, jotka sulkeutuu palkkapäivän tienoilla, eli pystyn ne välittömästi maksamaan. Ei se varmaankaan ole mun vika, jos myyjä päättääkin sulkea kohteen vaikka 9 päivää ennen kuin pitäisi?

Vierailija
17/23 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se on?

Vierailija
18/23 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka sulkeutuu palkkapäivän tienoilla, niin eikös joku nuija sulje kohteen aiemmin just niin, että raha vähimmillään. Onneksi ei ollut ' kallis huuto' .

Vierailija
19/23 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kohteellani ei ollut yhtään huutoa. Ostajaehdokas otti minuun suoraan yhteyttä ja sovittiin kaupat näin.

Vierailija
20/23 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle se on aivan sama onko sääntöjen mukaista vai ei, kunhan saan ylimääräisen tavaran pois nurkista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi