Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh, miksi hitossa jotkut myyjät menevät sulkemaan huutiskohteensa aikaisemmin????!!!

Vierailija
15.01.2007 |

Mulla oli kolmessa kohteessa huuto ja niiden piti sulkeutua vasta viikon päästä. Myyjäpä oli sulkenut ne jo viime keskiviikkona.

Seuraan kyllä huutonet kohteitani silloin, kun niiden sulkeutumisaika on lähellä. Mutta tällä kertaa ehdin vasta nyt nettiin, lapset olivat ensin paskataudissa ja sen jälkeen minä itse sain saman pöpön. Mies on työmatkalla, joten hänestäkään ei ollut apua.

Myyjältä on tullut keskiviikosta lähtien jo 7 kiukkuista viestiä missä haukkuu hupihuutajaksi ym. Hän on laittanut kohteet uudestaan myyntiin (tänä aamuna) ja antanut mulle negat. Olen laittanut myyjälle viestin, missä kerroin tilanteen ja sanoin, että voin maksaa ne heti. Mutta myyjäpä laittoi viestiä, että kaupat on peruttu!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ap voit vastata siihen negaan negalla, mitä ihmettä menee sulkemaan huutonsa aiemmin ja laittaa vaan sähköpostia ja kuvittelee että toinen käy joka päivä lukemassa postiaan. Mulla ainakin huutonetissä oma nettisähköpostiosoite enkä sitä päivittäin tarkista.

Vierailija
22/23 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kopio säännöistä:

Huutokaupan lopettaminen. Myyjä voi halutessaan myös lopettaa huutokaupan ennen ilmoituksessaan antamaansa päättymisaikaa. Huutokaupan voi lopettaa omalla käyttäjätunnuksella ja salasanalla valitsemalla ' Huutokaupan lopettaminen' . Kun huutokauppa lopetetaan korkeimman tarjouksen tehnyt jää huutokaupassa voittajaksi aivan samoin kuin huutokaupan normaalistikin sulkeutuessa. Tätä toimintoa kannattaa käyttää harkiten, ja lähinnä tapauksissa, joissa myyjällä tulee aiemmin ennakoimaton tarve päästä nopeasti tavarastaan eroon.

Se on täysin myyjän asia, milloin hän kohteensa sulkee. Eri asia on, onko järkevää sulkea liian aikaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eihän se myyjä voi laittaa negaa palautteeksi voittavalle huudolle, jos kaupoista ei ole edes mitään sovittu!!!

Todella törkeä myyjä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi