Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ymmärrä etten halua yhteenmuuttoa

Vierailija
01.03.2024 |

Menettäisin oman kotini rauhan. Rahallisestikaan ei kannata kun saan asumistukea. Voihan sitä toista nähdä tarpeeksi muutoinkin kuin asumalla yhdessä?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että teille tulee ero. Mies ei tule tuota hyväksymään. 

Miksi miehillä on aina kiire saman katon alle?

Luulevat, että saavat seksiä jatkuvasti, kun nainen asuu saman katon alla. Totuushan on tietysti toinen, mutta eihän ne sitä halua uskoa.

Ehkä voisivatkin, jos joku nainen joskus  kertoisi totuuden!

Vierailija
22/76 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Se mies haluaa yhteenmuuttoa siksi, että se olisi hänelle niin helppoa, kun sinä AP hoitaisit kaikki kotiaskareet, siivouset ja tekisit ruuat ja maksaisit suurimman osan kuluista. 

Ja jos ei edes ole aikomustakaan hankkia lapsia, niin miksi pitäisi muuttaa yhteen,jos on tyytyväinen näin? ja sitten on aikanaan helpompaa erota, kun on jo valmiiksi omat kodit kummallakin

AP saa jotain sosiaalitukia, ei niillä makseta mitään suurimpia kuluja 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei mulla vaan ole?  T:mies

No hyvä, minulla on eri kokemus valitettavasti.

Vierailija
24/76 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kuppaa vaan sitä asumistukeasi.

Minä kyllä veronmaksajana maksan ilolla.

Muistakaa myös haukkua miestä lisää!

Vierailija
25/76 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et rupea ainakaan miehen mieliksi muuttaan yhteen jos sinä itse et halua. Olkoon vaikka ero tai mitä muuta mutta luulen ettei sinulla olisi kivaa jos teet vasten tahtoasi. 

Vierailija
26/76 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa AP haukkui miestä?

Vierailija
27/76 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja haluan samaa. Olen saanut usein täällä haukut miten haluan vain nuolla kermat kakun päältä.😂

Vierailija
28/76 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumistukien takia erilliset kämpät. Mene töihin (tai tee kahta duunia) niin ei siksi tarvi jättää oikeaa parisuhdetta perustamatta. Lisimiselle pitäisi saada totaalistoppi.

Vierailija
29/76 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... Se asumistuki...Kela, Kela. 

Vierailija
30/76 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin "muistakaa". Tarkoitin siis tätä ketjua jossa haukutaan.

Vierailija
31/76 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole työpaikkaa ajatellut hankkia? Kannattaa seistä omilla jaloillaan niin ei ole kelan holhouksen alla ja voi päättää itse asioistaan mm. Asumisesta.

Vierailija
32/76 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän vielä ehtinyt, kun muut siskot tekivät sen hänen puolestaan.

Näitä keskusteluja on mukava bongata. Oikea löytämisen riemu, kun arvuuttelee monesko repliikki vetoaa miehen siivottomuuteen ja laiskuuteen. Yleensä nykyään  luen kuitenkin ainoastaan aloituksen ja sen jälkeen viimeisen kommentin ja katson kuinka pitkälle haukkuminen on edennyt.

Yleensä en pety...

Vierailija
33/76 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulevat, että saavat seksiä jatkuvasti, kun nainen asuu saman katon alla. Totuushan on tietysti toinen, mutta eihän ne sitä halua uskoa.

Minun kokemukseni mukaan eivät. Kun aletaan suhteeseen, kerron että suhteeni päättyvät siihen että haluni kuolevat ja haluan lopulta ehkä kerran kuussa. Ei, et sinä sellainen ole! nauraa mies eikä suostu kuulemaan, vaikka otan asian puheeksi myöhemminkin ja vakuutan, että tämä on edessä meilläkin. Sitten mies on pahoilla mielin, pettynyt ja vihainen, kun suhde etenee ja tilanne realisoituu. Alussa pantiin kuin puput, et sinä ollut tuollainen! karjuu mies. Niin. 

Vierailija
34/76 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemukseni mukaan eivät. Kun aletaan suhteeseen, kerron että suhteeni päättyvät siihen että haluni kuolevat ja haluan lopulta ehkä kerran kuussa. Ei, et sinä sellainen ole! nauraa mies eikä suostu kuulemaan, vaikka otan asian puheeksi myöhemminkin ja vakuutan, että tämä on edessä meilläkin. Sitten mies on pahoilla mielin, pettynyt ja

Ikävä homma mutta hyvä kun itse olet rehellinen ja tiedostat että asiat menee noin. Itse olen asunut vain yhden miehen kanssa (no siis edelleen asutaan yhdessä) mutta meillä tuo kuherruskausi kesti 10 vuotta ja vasta sen jälkeen laantui.

Vierailija
35/76 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemukseni mukaan eivät. Kun aletaan suhteeseen, kerron että suhteeni päättyvät siihen että haluni kuolevat ja haluan lopulta ehkä kerran kuussa. Ei, et sinä sellainen ole! nauraa mies eikä suostu kuulemaan, vaikka otan asian puheeksi myöhemminkin ja vakuutan, että tämä on edessä meilläkin. Sitten mies on pahoilla mielin, pettynyt ja

Kuulostaa niin tutulta. 

Nykyinen mieheni haluaisi muuttaa yhteen, minä yritän varoitella että en todellakaan ole parhaimmillani yhdessä asuessa. Tiedän kokemuksesta, että minusta tulee stressaantunut, kiukkuinen ja sulkeutunut. Olen unelmien tyttöystävä kun saan tarpeeksi omaa aikaa ja yksinoloa, mutta yhdessä asuessa riittävä määrä ei ole mahdollista. Minulle on ihan naurettavan tärkeää arkisin voida elää päivät omien rutiinieni mukaisesti ja toisen kanssa elämisen luonnolliset kompromissit aiheuttavat stressiä joka näkyy ulospäin. Myös minun suhteissani halut ovat laskeneet dramaattisesti kun toinen on koko ajan saatavilla. Nyt kun vietämme yhdessä vain viikonloput, olen seksuaalisesti hyvinkin aktiivinen. 

Vierailija
36/76 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähes vuoden avioliiton jälkeen mietin omaa työtilaa aviomiehen kotiin. Olemme säilyttäneet omat kodit, vaikka vietämme paljon aikaa yhdessä, enkä jätä juuri hammasharjaa isompaa. Tuntuu hassulta, että työtilan pohtiminen tuntuu isommalta muutokselta kuin avioliitto. Tämän perusteella sanoisin, että älä suostu muuttoon, jos et ole valmis siihen. Muutto voi pilata hyvän kumppanuuden, voi se kyllä saada sen kukkaankin, mutta vasta kun juuret ovat kyllin vahvat.

37/76 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Se mies haluaa yhteenmuuttoa siksi, että se olisi hänelle niin helppoa, kun sinä AP hoitaisit kaikki kotiaskareet, siivouset ja tekisit ruuat ja maksaisit suurimman osan kuluista. 

Ja jos ei edes ole aikomustakaan hankkia lapsia, niin miksi pitäisi muuttaa yhteen,jos on tyytyväinen näin? ja sitten on aikanaan helpompaa erota, kun on jo valmiiksi omat kodit kummallakin

!

Vierailija
38/76 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun mieheni kanssa erillään. En halua yhteenmuuttaa. Saan omaa rauhaa yksin asuessa. Tuet saan kelasta, muuten ei saisi niin paljon.

Vierailija
39/76 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa asumistukea enkä mitään muutakaan tukea, elän omalla palkallani ja kotini haluan pitää omanani.

En seurustele, joskus kyllä olen mutta en  niin vakavasti että yhteenmuutto olisi koskaan ollut ajankohtaista.

Missään nimessä en halua ketään omaan kotiini. Se ei vain käy.

Olen jonkin verran introvertti, viihdyn omassa rauhassa ja  ehdottomasti haluan että minun kotini on minun ei kenenkään muun.  Tuntuu tukahduttavalle jo ajatus että joku muu hiippailsi nurkissani, kävisi kaapeillani jne. Ja nukkuisi sängyssäni! Ei, sen vaadin kyllä itselleni.

Minua ei haittaa tippaakaan vaikka kaikki maailman miehet kerääntysivät räksyttämään kuinka kauhea akka olen. Se vain todistaisi sen että valintani on oikea.

Ja ap, itseään täytyy kuunnella. Jos jokin ei tunnu oikealle se ei ole sinulle oikein.

Vierailija
40/76 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole työpaikkaa ajatellut hankkia? Kannattaa seistä omilla jaloillaan niin ei ole kelan holhouksen alla ja voi päättää itse asioistaan mm. Asumisesta.

Miksi ihmeessä työssäkäyvän pitäisi huolia miestä? Katso tilastoja. Tulojen noustessa naisten pariutumishalut karisee lähestulkoon nolliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi