Ken ei työtä tee ei hänen syömänkään pidä.
Ken ei työtä tee ei hänen syömänkään pidä.
Näin sanoo ihan raamattu ja pitää paikkansa nykypäivänäkin.
Kommentit (53)
Kuka ei tahdo työtä tehdä, ei hänen syömänkään pidä.
Uskikset ovat aina olleet raakalaisia.
Tarjoa minulle työtä. Juuri tipahdin työelämästä, kun yt-neuvottelut söivät työpaikan. Töihin haluaisin, mutta ottaa aikansa
Ai. Mä oon työtön ja viimeks eilen tilasin herkkusafkat hesestä kotiin 😛
Vaan kun työtä on niin monenlaista. Kaikesta työstä ei makseta palkkaa.
Näin on! Siksi mäkin vedän nyt hyvällä omallatunnolla makkaraperunoita, kun olen ensin koko päivän ahertanut sorvin ääressä. T. Duunari
Ken ei lapsia jätä tekemättä, pilaa kaiken.
"Vanhukset, lapset ja vammaiset kuolkoon nälkään." --ap
Näinhän ne naulasivat yhden tyypin ristiin ja jättivät sen kuolemaan nälkään. Joku pitkätukka ituhippi oli.
Alunperinhän Jumala sanoi että ottakaa vapaasti kaikista puutarhan puista. Ei silloin työtä tehty. Vasta kun nainen meni ottamaan siitä ainoasta puusta mikä oli kielletty ja antoi Aatullekin niin sitten tuli vasta työn kirous.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoa minulle työtä. Juuri tipahdin työelämästä, kun yt-neuvottelut söivät työpaikan. Töihin haluaisin, mutta ottaa aikansa
Perskokkareiden näkökulmasta olet itse syypää tilanteeseesi: jokainen työtön on syyllinen rikokseen yhteiskuntaa vastaan.
ei koske persuja. iso osa ei ole ikinä tehnyt mitään mutta hyvin he syövät yhteiskunnan rahoilla
On se vain moraalisesti oikein viedä kaikki tuet noilta työstä kieltäytyviltä vihervassareilta. Sen tiesi jo Raamattu.
Herää kysymys miksi olet hengissä märehtimässä. Tiedätkö miten elämän kuluttamat lehmät ja sonnit tapetaan? Jos et tiedä, nyt olisi korkea aika perehtyä asiaan eli omaan kohtaloosi.
Ken istumatyötä tekee, syököön enintään 1500 kaloria päivässä.
Olet valmis 1940-luvun Saksaan. Sinne siis menet ilmeisesti oman Suomen puoliskosi kanssa. Mutta älä sitä muille tuo tänne ja hoe.
Ei koske hallitusta. Eräät vetävät 15000e/kk. Aikaisempaa työkokemustakaan ei ole.