Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ken ei työtä tee ei hänen syömänkään pidä.

Vierailija
01.03.2024 |

Ken ei työtä tee ei hänen syömänkään pidä.

Näin sanoo ihan raamattu ja pitää paikkansa nykypäivänäkin.

Kommentit (145)

Vierailija
81/145 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Giljotiinia kaivataan.

Sinne kaikki ministerit, jotka vinkuvat Marie Antoinetten tavoin: "Jos ei niillä ole leipää, syökööt leivoksia."

Vierailija
82/145 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ken töissä käy veroja maksaen, on oikeutettu seksiin ja rakkauteen. Yhteiskunnan elättäminen velvoittaa naiset rakastamaan sekä tarjoamaan seksiä (kun ei kerran asevelvollisuuttakaan heillä ole) yksinäisille töissä käyville miehille. 

Uudessa liitossa on kehotus ottaa oma puoliso koko elämän ajaksi ja rakastaa tätä huolehtien. Pitää huolta. Välttää näin hu oruuden synnit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/145 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

T A P A  J O   AP.   I T S E S I

Vierailija
84/145 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bannit päättyivät siis? Uutta pukkaa! Mene Hei hoitoon ja hanki elämä!

Vierailija
85/145 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ken ei syö, ei työtäkään pidä tekemän. Ei jaksa. Näin sanoo Marxin Das Kapital. M52

Vierailija
86/145 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Giljotiinia kaivataan.

Sinne kaikki ministerit, jotka vinkuvat Marie Antoinetten tavoin: "Jos ei niillä ole leipää, syökööt leivoksia."

Mitä tuo tarkoitti että syö leivoksia sitten.  Leivokset on täynnä viljaa, munia, sokeria, hilloja, kermaa joten paljon ravintoa enemmän kuin leivässä. Usein on näin että ihmiset ei näe mitä on kun vain katsoo sitä ei ole. 

Vierailija
87/145 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok! Eli se joka kaivoi tämän ketjun on saanut jo niin monta bannia, ettei uskalla enää uutta aloittaa... Olet kyllä säälittävä ja alhainen otus

Vierailija
88/145 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko AP sitä mieltä, että sairaaloissa ei pidä antaa potilaille ruokaa? Olkoot syömättä kunnes taas kykenevät töitä tekemään?

AP:lla on psykoosi meneillään.

Vierailija
89/145 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin hankkikoon kasvimaan ; pakollinen ja purkittaa itselleen syötävää . Älä heitä pois lasipurkkeja vaan pese ne.  Omat kurkut maistuu parhaalta ja kasvimaan hoito on työtä. Sitten on kiusaajat jotka estää toisia tekemästä työtä !  

Vierailija
90/145 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkapurkkeja missä multaa tai jäätelörasia voi kasvattaa tilliä kuin persiljaa kuin basilikaa. Sitä voi myös kuivata purkkiin. 

Vierailija
91/145 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa vanhoissa uskonnoissa . OPPIKAA tästä ! Et voi tulkita textejä miten huvittaa nykyaikana tutkimatta missä ja miksi ne on joskus kirjoitettu . Kenelle ja minä vuonna.  Missä maassa .  Tutki karttaa.  

Vierailija
92/145 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukkapurkkeja missä multaa tai jäätelörasia voi kasvattaa tilliä kuin persiljaa kuin basilikaa. Sitä voi myös kuivata purkkiin. 

Ei todellakaan tarvi ostaa kaikkea kaupasta saati varastaa ! 

Vierailija
93/145 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko AP sitä mieltä, että sairaaloissa ei pidä antaa potilaille ruokaa? Olkoot syömättä kunnes taas kykenevät töitä tekemään?

AP:lla on psykoosi meneillään.

Ja hän on suljetulla mielisairaalassa eikä,pääse enää pois!

Vierailija
94/145 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kirjoitapa tähän tuo Raamatun kohta:

Vierailija
95/145 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu sanoo myös: "Vai onko silmäsi nurja sen tähden, että minä olen hyvä?"

Kun he sen saivat, napisivat he perheen isäntää vastaan ja sanoivat: 'Nämä viimeiset ovat tehneet työtä vain yhden hetken, ja sinä teit heidät meidän vertaisiksemme, jotka olemme kantaneet päivän kuorman ja helteen'. Niin hän vastasi eräälle heistä ja sanoi: 'Ystäväni, en minä tee sinulle vääryyttä; etkö sopinut minun kanssani denarista? Ota omasi ja mene. Mutta minä tahdon tälle viimeiselle antaa saman verran kuin sinullekin. Enkö saa tehdä omallani, mitä tahdon? Vai onko silmäsi nurja sen tähden, että minä olen hyvä?' Näin viimeiset tulevat ensimmäisiksi ja ensimmäiset viimeisiksi."

Vierailija
96/145 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miepä syötin potilaita itse syömättä kun rahat oli loppu .  Mieti tätä enkä lahonnut potilaiden ruokiin enkä VARASTAMISEEN .  Palkasta otetaan veroina ja sen päälle asumiskulut työkenkiä vaatetta niin että aina kuin lopussa raha on loppunut . Noin on ollut vuosikymmenet. ( Olette pidättänert tömiehiltä palkan - Raamattu- myös evankeliumin levittäminen on ollut täysin ilmaista omin rahoin on matkat maksettu, muut on varastellut meiltä ). Rosvolaukat varastaa matkustaa muiden rahoilla Jeesus sen muistaa kyllä. 

Vierailija
97/145 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muissa uskonnoissa samoin mitä joku mekassa sanonut 1400 vuotta sitten aikana siellä ennen sähköä autoja ja nykyisiä sairaaloita tai lentokoneita ei ihan sovi tähän päivään siellä eikä vähääkään täällä. 

Vierailija
98/145 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.

Vierailija
99/145 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymään kotonaan mieheltään varmaan myöhempi lisäys mutta pitää ensin olla mies . Ja koti . Missä kysyä. Kaikilla ei ole miestä . Eikä kotia . 

Vierailija
100/145 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamattu kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.

raamattu.  raamasta kuuluu itku.  Fariseukset ei pelastu kirjaimen vanhassa . Kun kirjoitukset kävi toteen ristiin naulitussa jo . Se oli loppu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi