Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Introvertit, oletteko vain ajautuneet parisuhteisiinne?

Vierailija
01.03.2024 |

Olin tapaamassa ystävääni ja jossain vaiheessa hän kysyi miten suht tuore suhteeni sai alkunsa. Kerroin hänelle meidän tavanneet sattumalta työkuvioden kautta ja huomanneemme varsin pian, että vetovoima on melkoinen välillämme. Ystäväni nauroi ja sanoi, että aina kaikki introvertit "vain ajautuvat sattumalta parisuhteeseen".

Aloin miettimään asiaa ja todellakin, kaikki ihmissuhteeni ovat olleet sellaisia mihin olen vain ajautunut. Ei siis vain molemmat parisuhteeni, vaan myös kaikki muutkin tuttavuudet. En ole koskaan etsinyt seuraa, koska viihdyn niin hyvin itsekseni. Sattuma on kuitenkin heittänyt eteeni ihmisiä joiden kanssa jotenkin natsaa.

Miten teillä muilla introverteilla on nämä kuviot menneet?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin, vaikka ikää jo 31. Onhan tää aika masentavaa. 

Vierailija
2/50 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kyllä kuvittelee edelleen kaiken olleen suurta sattumaa, mutta todellisuudessa takana oli yksityiskohtainen suunnitelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin baarissa ja nainen vain tuli luokseni. Olen ujo introvertti mutta vissiin ulkonäköä riittävästi 😅

M37

Vierailija
4/50 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku. Piileskelen kotona.

Vierailija
5/50 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavattiin netissä mutta olin etsinyt jo kauan jotain vakavampaa,.

Vierailija
6/50 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin internetistä, ei sen kummempaa ajautumista.

Vierailija
7/50 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan ole ajatunut yhtään mihinkään. Kyllä minä ihan tietoisesti olen valinnut kaikki ihmissuhteeni. Olen ihan tiedostava ja ajattelukykyinen yksilö, vaikka tarvitsenkin palautumisaikaa keskivertoa enemmän sosiaalisten tilanteiden jälkeen. 

Vierailija
8/50 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiä selaan ja treffeillä käyn.

Vierailija
9/50 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain kyllä näin voi sanoa

Vierailija
10/50 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaanhan ihan kaikki vain ajatuvat suhteisiin. Hyvin harva tekee pariutumispäätöstä jotenkin rationaalisesti. 

Vierailija
11/50 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En :( 25v ja neitsyt vielä

Vierailija
12/50 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole

Vierailija
13/50 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuokrasin netistä naisen päiväksi

Vierailija
14/50 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä nähnyt pimperoa

Vierailija
15/50 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan saa kiinni ap:n ajatuksesta. Tietenkin ihan kaikilla ihmiset tulevat vastaan sattumalta. Ei sitä voi erikseen suunnitella, että nytpä muuten tapaan elämäni miehen/naisen :D Eikä tällä asialla ole mitään tekemistä sen kanssa onko introvertti vai ei. 

Vierailija
16/50 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas mitä soopaa. Luulen ekstrovertit enemmän ajautuu sosiaalisuuden pyörteissä. Moni introvertti taas suunnitelmallisesti etsii kumppania vaikkapa deittisovelluksista tai valikoi muuten kohteensa huolella, koska sosiaalisuus kuluttaa.

Vierailija
17/50 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas mitä soopaa. Luulen ekstrovertit enemmän ajautuu sosiaalisuuden pyörteissä. Moni introvertti taas suunnitelmallisesti etsii kumppania vaikkapa deittisovelluksista tai valikoi muuten kohteensa huolella, koska sosiaalisuus kuluttaa.

Introvertti ei ole sama asia kuin epäsosiaalinen. Moni introverssi on hyvinkin sosiaalinen. 

Vierailija
18/50 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verttiyttä ei hyödytä ylläpitää, rajoittaa vaan omaa olemista sillä keinotekoisesti. 

Vierailija
19/50 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei minusta kukaan mies koskaan kiinnostu. Että jos haluan parisuhteen, pitäisi itse sen eteen tosissaan tehdä töitä. Olla enemmän ihmisten kanssa tekemisissä, käydä ulkona ja näin edelleen.

Ja se on juuri se, mitä en introverttinä halua tehdä. Viihdyn yksin. Parisuhde olisi kiva, mutta en usko sellaista koskaan saavani. Enkä varmaan osaisi sellaisessa edes olla, kun olen saanut olla niin omassa rauhassa.

Vierailija
20/50 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä parisuhteita? Häh?