Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko pääseväsi kuoleman jälkeen taivaaseen?

Vierailija
01.03.2024 |

Oletko miettinyt paljon millaista siellä on?

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä mutta, jos sinne mennään samassa kunnossa, kuin mummoni, niin en halua. Muuten kunto ok mutta pää täysin tyhjä. Ei muistanut enää mitään, mitä oli 30 sek. Sitten puhuttu. Kaikki n. Minuutti sitten tapahtunut oli tapahtumatta. Vain sota-ajan kauhut oli mielessä hyvinkin kirkkaina. Ei muistanut enää edes nykyistä asuintaloaan, vaan sen missä asui kohta sotien jälkeen, vaikka oli asunut tuossa kämpässä reilut 30 vuotta. Että näin.

Vierailija
62/92 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti olisi minulle oikea paikka, mielummin haluaisin kyllä taivaaseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikenmaailman taikauskot olisi totta niin meillä olisi ihan elävässäkin elämässä kaikenlaisia yliluonnollisia tapahtumia jatkuvasti, mutta kun ei ole.

Vierailija
64/92 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttohautauksessa ainakin suurin osa pääsee taivaaseen, vain pieni tuhkakasa jää maahan.

Vierailija
65/92 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen jollain lailla sulautuvani universumin kiertokulkuun.Näillä muistoilla  taivas olisi helvetti. Joten eiköhän se taivas ole joku universaali tila. Ortodoksien mukaan nukkuu kuolonunta. Sielu sijaitsee sydämessä koska siellä tunteet tuntuvat vihasta rakkauteen. Näin ajattelen. Joten sielu lähtee mutta ruumis muistoineen maatuu.

Vierailija
66/92 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olin ennen kuin munasolu hedelmöttyi? En tiedä. Minne menen kuoltuani, ruumis maatuu, muusta en tiedä.

Vierailija
67/92 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen jollain lailla sulautuvani universumin kiertokulkuun.Näillä muistoilla  taivas olisi helvetti. Joten eiköhän se taivas ole joku universaali tila. Ortodoksien mukaan nukkuu kuolonunta. Sielu sijaitsee sydämessä koska siellä tunteet tuntuvat vihasta rakkauteen. Näin ajattelen. Joten sielu lähtee mutta ruumis muistoineen maatuu.

Kannattaa lukea Raamatusta miten oikeasti tulee käymään. Siellä se on kerrottu. 

Vierailija
68/92 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko palaudun osaksi luonnon kiertokulkua ja lakkaan kokonaan olemasta tai sitten kaikki pääsevät johonkin parempaan paikkaan.

Sen sijaan en todellakaan usko mihinkään helvetteihin ja ikuisiin kärsimyksiin. Sellainen maailmankuva on todella väärä ja on syvästi paheksuttavaa, että ihmisiä painostetaan ja pelotellaan uskomaan sellaiseen.

Olen kerran itse puuttunut tilanteeseen, jossa tällainen helvettisaarnaaja pelotteli julkisella paikalla ihmisiä. Käskytin häntä lopettamaan tällaiset puheet välittömästi. Pidän sitä henkisenä väkivallantekona.

Miksi ateisteja pelottaa jos puhutaan mielikuvitusasioista? Ollaan satavarmoja, että helvettiä ei ole, mutta jos joku siitä menee puhumaan niin se onkin henkistä väkivaltaa. Ei pitäisi poiketa mitenkään siitä että joku uhkaa sillä että esim. Aku Ankan mustakaapu tulee kostamaan :D

Taitaa siinä omatunto soimata ja muistuttaa, että tuomio tulee olemaan tulinen järvi, ns. oikeesti. Vähempikin ahistaa. Korvien sulkemisen sijaan kannattaisi kuitenkin tehdä asialle jotain. 

Vierailija
69/92 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista oikeasti tapahdu.

Vierailija
70/92 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesukseen uskova tiedän ja olen täysin varma, että vaikka tämä maallinen majani (ruumiini)  hajotetaan maahan, minulla on iankaikkinen maja taivaassa.

Vierailija
71/92 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi päästä jonnekin jota ei ole olemassakaan. 

Vierailija
72/92 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa tietoa ei ole, mutta pitää uskoa. Mieluummin sinne, kuin helvetin tuleen. Vaikka näin syntinen ihminen joutuu luultavasti helvettiin, jos se on olemassa!

Vierailija
73/92 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lukea Raamatusta miten oikeasti tulee käymään. Siellä se on kerrottu. 

Kannattaa ymmärtää että Raamattu on satukirja. 

Vierailija
74/92 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko palaudun osaksi luonnon kiertokulkua ja lakkaan kokonaan olemasta tai sitten kaikki pääsevät johonkin parempaan paikkaan.

Sen sijaan en todellakaan usko mihinkään helvetteihin ja ikuisiin kärsimyksiin. Sellainen maailmankuva on todella väärä ja on syvästi paheksuttavaa, että ihmisiä painostetaan ja pelotellaan uskomaan sellaiseen.

Olen kerran itse puuttunut tilanteeseen, jossa tällainen helvettisaarnaaja pelotteli julkisella paikalla ihmisiä. Käskytin häntä lopettamaan tällaiset puheet välittömästi. Pidän sitä henkisenä väkivallantekona.

Miksi ateisteja pelottaa jos puhutaan mielikuvitusasioista?

Miksi olet noin tyhmä että keksit tuollaista hevonpaskaa omasta päästäsi?

Vierailija
75/92 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. En ole ollut olemassa ennen syntymää, en ole olemassa kuoleman jälkeen.

Vierailija
76/92 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesukseen uskova tiedän ja olen täysin varma, että vaikka tämä maallinen majani (ruumiini)  hajotetaan maahan, minulla on iankaikkinen maja taivaassa.

No et tiedä, vaan uskot niin kuten jo alussa totesitkin. 

Vierailija
77/92 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä olin ennen kuin munasolu hedelmöttyi? En tiedä. Minne menen kuoltuani, ruumis maatuu, muusta en tiedä.

Ei maadu, jos on suoritettu polttohautaus.

Vierailija
78/92 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ateisteja pelottaa jos puhutaan mielikuvitusasioista? Ollaan satavarmoja, että helvettiä ei ole, mutta jos joku siitä menee puhumaan niin se onkin henkistä väkivaltaa. Ei pitäisi poiketa mitenkään siitä että joku uhkaa sillä että esim. Aku Ankan mustakaapu tulee kostamaan :D

Taitaa siinä omatunto

Ei liity ateismiin mitenkään. Liittyy siihen, että keskuudessamme on paljon lapsia, kehitysvammaisia, mt- ongelmaisia yms jotka eivät osaa terveiden /aikuisten tavoin erottaa pskapuhetta  järkevästä puheesta.

Vierailija
79/92 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaaseen ei päästä uskomalla siihen, että pääsee taivaaseen.

Taivaaseen päästään, uskomalla Jeesukseen, joka sitten vie taivaaseen.

Vierailija
80/92 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa taivasta, elämä vain loppuu ja se on siin sit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän