Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko pääseväsi kuoleman jälkeen taivaaseen?

Vierailija
01.03.2024 |

Oletko miettinyt paljon millaista siellä on?

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska kuolen niin minua ei enää ole joten en minä ole minnekään menossa.

Vierailija
22/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000 hurskasta on jo valittu. Koska en ole saanut ilmoitusta valinnasta, niin oletan, että en pääse taivaaseen edes peruutus paikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sieltä joku paragraafi taas kaiveta, ettei onnistu.

Vierailija
24/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika näyttää,en voi lyödä asiasta tulosvetoa.

Vierailija
25/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse. Ruumiini hajoaa ja se oli siinä. Ajatus rauhoittaa. Oli elämäni millainen tahansa, lopussa odottaa rauha kaikesta.

Vierailija
26/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin.  Kaikki pääsevät taivaaseen Nooan liiton lupauksen mukaan.

Vierailija
27/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupaatko tulla sitten kuolemasi jälkeen kertomaan oletko vieläkin kuulolla? Jos siis olet? Voisin odottaa sinua, en tietenkään voi päättää saisinko edes kuulla sinusta silloin mutta toivoahan aina sopii kuitenkin.

Vierailija
28/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mut krematorioon asti kärrätään, niin oon tyytyväinen. 

Vierailija
29/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaatko tulla sitten kuolemasi jälkeen kertomaan oletko vieläkin kuulolla? Jos siis olet? Voisin odottaa sinua, en tietenkään voi päättää saisinko edes kuulla sinusta silloin mutta toivoahan aina sopii kuitenkin.

Voin tulla,mutta siipieni väriä en tiedä,taikka sitten saattaa tulla se sähköinen ääni taivaalta(V.Virtanen)

Vierailija
30/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että kuolleet ovat täällä kanssamme. Jos joku ihminen kuolee äkillisesti, eikä osaa lähteä valoa kohden. Tämän ihmisen henki jää jumiin välitilaan. Tämä henki tarvitsee siunausta. Nämä henget ovat niitä joita ihmiset näkevät näyssänsä. Kuolleet henget voivat olla monessa paikassa samaan aikaan. Meidän elinaikana ei ole riittävästi laitteita joilla voi tutkia kuolleita henkiä.

Gary Galkan tyttö kuoli 2004. Tämä kehitti Mel Meter ja muita laitteita joilla voi havaita henkiä.

https://fringeparanormal.wordpress.com/2020/10/08/the-sad-but-true-hist…

Vierailija
31/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin tulla,mutta siipieni väriä en tiedä,taikka sitten saattaa tulla se sähköinen ääni taivaalta(V.Virtanen)

Asia kunnossa. Minä odotan sinua tai olen sinua vastassa jos lähden täältä ennen sua. 

Vierailija
32/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mut krematorioon asti kärrätään, niin oon tyytyväinen. 

Sinne minäkin olen matkalla. Haluan että kehoni palaa ja puhdistuu samalla.

Vierailija
33/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltit tytöt pääsee taivaaseen, tuhmat tytöt ihan mihin vaan.

Vierailija
34/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolleet sukulaiset ja ystävät tulevat kertaalleen vierailemaan sinun luona. Kertoakseen, että kaikki on kunnossa.

Vierailija
35/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että kuolleet ovat täällä kanssamme. Jos joku ihminen kuolee äkillisesti, eikä osaa lähteä valoa kohden. Tämän ihmisen henki jää jumiin välitilaan. Tämä henki tarvitsee siunausta. Nämä henget ovat niitä joita ihmiset näkevät näyssänsä. Kuolleet henget voivat olla monessa paikassa samaan aikaan. Meidän elinaikana ei ole riittävästi laitteita joilla voi tutkia kuolleita henkiä.

Gary Galkan tyttö kuoli 2004. Tämä kehitti Mel Meter ja muita laitteita joilla voi havaita henkiä.

https://fringeparanormal.wordpress.com/2020/10/08/the-sad-but-true-hist…

Kukaan ei jää jumiin mihinkään. Olemme turvassa koko elämänkiertomme ajan emmekä koskaan yksin missään vaiheessa. Näin on minulle enkelini vahvistanut.

Vierailija
36/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Jeesukseen, joten kyllä, menen taivaaseen. 

Vierailija
37/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko fyysisen ruumiin ylösnousemukseen. Kyllä se ruumis hajoaa biologisesti. Mutta ihmisen henki ei hajoa ruumiin mukana. Uskon että minulla on iankaikkinen elämä. Ehkä se on taivaassa tai paratiisissa tai jossain muualla, sittenhän sen näkee.

Vierailija
38/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

anthonychene.com

Vierailija
39/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltit tytöt pääsee taivaaseen, tuhmat tytöt ihan mihin vaan.

Tavallaan. Jo nuoruudesta tuttu lausahdus.

Vierailija
40/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolleet sukulaiset ja ystävät tulevat kertaalleen vierailemaan sinun luona. Kertoakseen, että kaikki on kunnossa.

Tämä on hyvä ajatus. Monet kertovat jo ennen kuolemaansakin näistäkin kokemuksista, nämä ovat aina hyvin mielenkiintoisia. Läheltä on myös kokemusta joten siksi olen asiasta vieläkin varmempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi