Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko pääseväsi kuoleman jälkeen taivaaseen?

Vierailija
01.03.2024 |

Oletko miettinyt paljon millaista siellä on?

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en usko, että kukaan pääsee.

Valot sammuvat ja se on siinä.

Vierailija
2/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ja toivon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on

Vierailija
4/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen Jeesukselta anteeksiantoa ja pelastusta. Toivoa siis on. 

Vierailija
5/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Vierailija
6/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti, en kyllä ansaitsisi päästä kun syntiä on tullut tehtyä paljonkin tässä elämässä.

Vierailija
7/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Hajoan atomeiksi.

Vierailija
8/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivas ja muut hömpötykset ovat ihmisten keksimiä satuja. Elän nyt tätä elämää mikä on annettu enkä jaksa pohdiskella liikaa tuollaisia. Jos jotain on niin hyvä, jos ei niin ei. Tuskin sitä itse enää tiedostan mitä on.

Vierailija
9/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene enkä joudu minnekään. Elämäni päättyy biologisesti. Lopulta maannun ja kehossani olevat atomit jatkavat kiertokulkua

Vierailija
10/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen tuhkaksi ja kompostiin.

Vierailija
11/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko siihen että on olemassa mitään taivasta ja helvettiä. Ne on vertauskuvia jostain aivan muusta. Jokainen kuka tietää minkälainen on kun kokee henkisen heräämisen voi samaistua tähän:

Mä olen jo kokenut "helvetin" ja tullu sieltä takaisin, se "helvetti" oli mun egon kuolettamisen vaihe omassa henkisessä herääämisessä, kaikki se työ mitä mä kävin läpi, tää "pimeä yö" kesti mulla kirjaimellisesti pari vuotta. 

Vierailija
12/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko jumalaan

Vierailija
13/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen miettinyt ja uskon että jokainen pääsemme nk. taivaaseen. Se on kaikkialla ja luovuus on rajana sen suhteen miten me haluamme ajatella kyseisen paikan. Tietoisuutemme siis jatkaa elämää, se on yhtä kaikkeuden kanssa, se on myös sitä energiaa. En osaa käsitellä ajatusta siitä kuinka katsonkaan maailmaa kuolemani jälkeen ja miltä tuntuu katsoa kaikkia jälkeni vielä jääneitä elämänkoululaisia. Silti yritän ajatella sitä sillä se on mielenkiintoinen ajatus. Rakkautta jokaiselle.

Vierailija
14/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Termi on vanhahtava. Mut joo, uskon pääseväni johonkin tilaan. Rauhaan. Myöhemmin synnyn uudelleen, kunnes olen sieluna niin kehittynyt, että kiertokulku päättyy nirvanaan. Paatuneet, kehittymättömät sielut kadotetaan.

Vierailija
15/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen vaan lakkaa olemasta, ei ole mitään taivasta tai helvettiä, kuoleman jälkeen ei ole mitään ei tuskaa ei euforiaa se vapauttaa kaikesta. ja se on ihanaa.

Vierailija
16/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun mukaan taivaaseen pyritään jo eläessä, eivätkä kuolleet pääse taivaaseen.

Vierailija
17/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä,tikapuita pitkin taivaaseen,pitää toivoa vaan että niiden pituus riittää

Vierailija
18/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ja rukoilen että eräs nainen ja perhekuntansa pääsisivät myös.

Vierailija
19/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Termi on vanhahtava. Mut joo, uskon pääseväni johonkin tilaan. Rauhaan. Myöhemmin synnyn uudelleen, kunnes olen sieluna niin kehittynyt, että kiertokulku päättyy nirvanaan. Paatuneet, kehittymättömät sielut kadotetaan.

En itse usko jälleensyntymiseen kuoleman jälkeen mutta uskon myös että kuoltua saa rauhan. Voisin kuvitella sellaisen rauhan tilan. Olen kyllä jo eläessäni kokenut sellaisia rauhan tiloja, se on kuin jokin välitila jossa vain on. Erilaiset kokemukset elämässä ovat suurinta nautintoani ja janoan hyvää oloa. Muunkinlaisista tiloista on kokemusta. 

Vierailija
20/92 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen vaan lakkaa olemasta, ei ole mitään taivasta tai helvettiä, kuoleman jälkeen ei ole mitään ei tuskaa ei euforiaa se vapauttaa kaikesta. ja se on ihanaa.

Tavallaan voisin kuvitella. Lakkaat olemasta ja vain olet.