Minulla on vain 32 tuumainen televisio, mutta olen tyytyväinen siihen. Hinta 179e.
Halpaa on. Isompaa en tarvitse. Olohuone ei ole televisio pyhättö ja muutakin sisustusta löytyy. Mites teillä?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut televisioita yli 10 vuoteen.
Mikäs siinä, jos on muutakin tekemistä. Tvn kanssa kuitenkin pysyy ajan hermolla kun esim uutiset katsoo ja ajankohtaisohjelmia.
Turha laite kun katsoo tarjontaa mitä sielä ulostetaan. Netistä voi lukea uutiset.
Kaippa siihen on tyytyväinen kun ei paremmasta tiedä. Voimia.
Mun n.20-vuotias telkkari hajosi viime vuonna ja hankin 42 tuumaisen joka maksoi kotiinkuljetuksineen vähän alle 200. Leffoja on kuitenkin kiva katsoa vähän isommalta ruudulta kuin tabletti tai puhelin.
Piti ostaa 40 tuumainen, näkee paremmin tekstiteeveen. Lisäksi näkee Areenan ilman muuta tietokonetta.
Riippuu vähän katsojasta. Vanhemmalle väelle 40 tuumaa voi olla sopiva muttei liian iso että näkee kunnolla. Riippuu vähän katseluetäisyydestä ja olohuoneesta. Itsellä senkki ikkunan edessä jossa tv olisi joten ei viitsi isoa töllöä pidellä. Kukin tyylillään.
55 tuumainen plasma ollut vuodesta 2011 asti. Plasmassa on edelleen elokuvamaisin kuva. Käytän siis elokuvien katseluun.
Samankokoinen meillä, mutta mistä sä noin halvalla löysit? Meidän on kyllä jo vanha, mjtta muistelisin, että maksoi paljon enemmän.
Katseluetäisyys on kaiken a ja o. 32 tuumainen ei edes tarvitse olla 4k näyttääkseen hyvältä.
Vanha TV on ja ei varmaan kohta enää näy nämä uudenlaiset lähetykset. Toisaalta TV ei ole meille mitenkään tärkeä kapistus joten voi olla, että luovumme kokonaan. Jos taas TV:n ostamme, se tulee olemaan frame TV niin ei tartte mustaa ruutua tuijottaa silloin kun se on kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän katsojasta. Vanhemmalle väelle 40 tuumaa voi olla sopiva muttei liian iso että näkee kunnolla. Riippuu vähän katseluetäisyydestä ja olohuoneesta. Itsellä senkki ikkunan edessä jossa tv olisi joten ei viitsi isoa töllöä pidellä. Kukin tyylillään.
Meillä on 70 neliötä tuo tila jossa TV olisi. Minkähän kokoinen olisi sopiva?
Mulla ei ole enää telkkaria laitoin toosan kiertoon vuosi sitten ,viimeksi se oli auki 2018,katsoin jääkiekon MM.
Mulla on pian 12 vuotta vanha 24, joka maksoi 200 euroa. Seurustelukumppanin kotona on tuplat tuosta, ja minusta sitä on hyvin epämukava katsoa ja vaikka ei katsoisi, sen tuottama välkkyminen alkaa ottaa silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90 tuumainen olisi sopiva:
https://www.inchcalculator.com/tv-size-viewing-distance-calculator/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mieltymyksistä. Tärkeätä että tvstä näkee kunnolla. Ja myöskin se että miten haluaa sisustaa. Onko tvlle tilaa asunnossa hyllyillä/tasoilla. Joku 43 tuumainenkin on aika iso. Ei ainakaan isompaa kannata. 32 tuumaakin voi riittää jos hyvä näkö ja katselee vähän tvtä.
Vanha talo ja yli 45 tuumanen jo mahdoton mihinkään enään sovittaa kun sijoitus yksinomaan huoneen nurkassa.
Mulla on jotain 30-tuumainen vanha telkkari. Käytettynä saatu ja siitäkin on aikaa. Itse en oikein katso, mutta miesystävä tykkää laittaa uutiset päälle.
70" ja aina pitää suurempi ostaa :D
Ei ole ollut televisioita yli 10 vuoteen.