Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on vain 32 tuumainen televisio, mutta olen tyytyväinen siihen. Hinta 179e.

Vierailija
01.03.2024 |

Halpaa on. Isompaa en tarvitse. Olohuone ei ole televisio pyhättö ja muutakin sisustusta löytyy. Mites teillä?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi tv:tä. Meillä on Applen tietokoneita neljä kappaletta. Näillä pärjää hyvin.

Mitenkä se onnistuu samalla surffailla tietokoneella ja katsella televisio ohjelmia. Eikö siinä kuitenkin pidä olla kaksi näyttöä.

Minulla on macci ja televisio vierekkäin.

Vierailija
42/68 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole muuten mitään juntimpaa kuin kilpailla siitä, kenellä on suurin TV.

Suomalaiset ovat junttikansaa mitä odotit? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on 5 telkkaria omakotitalossa. Kaikissa kolmessa huoneessa keskisuuria, olohuoneessa isoin ja keittiössä kaikkein pienin tv mutta ei sekään ihan pienimmästä päästä.

Rakentaessa tajusin pyytää antenni pistokkeen keittiöönkin kun haluan katsella ruokaa laittaessa tai syödessä telkkaria. Sähkömies vaan tokaisi että ollaampa sitä mukavuudenhaluisia nykyään ja oli hänelle ilmeisesti ihan uutta 25v sitten asentaa television antenni pistoke myös keittiöön. Meille ei tullut ruokapöytää olohuoneeseen ollenkaan vaan halutaan viihtyä myös keittiössä. Osittain keittiö on tupakeittiö jotenka näkyy iso olohuone telkkarikin keittiöön mutta miksi pitää isoa sähkösyöppö telkkaria päällä jos häärää vain keittiössä.

Kohta haluan vielä isomman telkkarin olohuoneeseen 55 tuumasen tilalle kun se alkaa jo liian pieneltä tuntumaan.

Meillä on kaksi tv:tä. Meillä on Applen tietokoneita neljä kappaletta. Näillä pärjää hyvin.

Miten noilla teet lumityöt ja nurmikonleikkuun, meillä noiden lisäksi vielä etukuormaaja traktori ja ajoleikkuri.

Vierailija
44/68 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, oma TV:ni on itse asiassa vielä hieman pienempi. Minulle kodin viihtyvyys on tärkeää, ja suomalaisten suurimpiin sisustusmokiin kuuluu valtavan television hankkiminen olohuoneen hallitsevaksi elementiksi. Valtavat töllöttimet ovat rumia ja rahvaanomaisia ja kertovat, että niiden omistaja on persuksellaan istuva viihdyttäkää minua -ihminen, jolle TV antaa sisältöä muuten tyhjään elämään.

Vierailija
45/68 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 52 tuumaisen Sony-television 2008. Hinta oli silloin 1800 euroa. Muutama kuukausi aiemmin maksoi vielä 2300 euroa. Kun tästä aika jättää, niin ostan vähintään 80 tuumaisen. Koolla on väliä ainakin tässä asiassa!

Vierailija
46/68 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, oma TV:ni on itse asiassa vielä hieman pienempi. Minulle kodin viihtyvyys on tärkeää, ja suomalaisten suurimpiin sisustusmokiin kuuluu valtavan television hankkiminen olohuoneen hallitsevaksi elementiksi. Valtavat töllöttimet ovat rumia ja rahvaanomaisia ja kertovat, että niiden omistaja on persuksellaan istuva viihdyttäkää minua -ihminen, jolle TV antaa sisältöä muuten tyhjään elämään.

No ketä varten sitä pitää sisustaa? Oma kotini ei ole missään lehdissä tai netissä näytillä ja vieraita käy harvakseltaan eli mikä järki miettiä mitä muut ajattelee sisustuksestani? Ja muutenkin olet todella väärässä ja nimittelet itsellesi tuntemattomia ihmisiä. Eli se siitä "sivistyksestä"...

Ennakkoluuloinen olet ja sekin meni täysin puihin.

Vierailija
47/68 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on, kun isompi älytelkka hajosi juuri sopivasti muutamia kuukausia takuun umpeutumisen jälkeen. Ketutti niin paljon, että en varmana osta uutta. Otin vanhan samsungin, jota käytin välissä läppärin lisänäyttönä, takaisin telkkukäyttöön.

Älkää ostako LG:n telkkuja. Aika monta ostanut elämäni aikana ja tuo oli ainoa, joka on hajonnut. Muut on poistuneet käytöstä vanhanaikaisuuttaan. Ensimmäinen ja viimeinen kodin laite tuolta merkiltä.

Vierailija
48/68 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytettynä hommasin 32tuumaisen 50eurolla. Aluks mietin, että hommais isomman ja uuden, mutta tykästyin tuohon, kun tajusin vähän myöhemmin, että ei töllöä hirveesti tule katsottua niin tuo piisaa.

Jep. Ei sieltä nykyään mitään katsomisen arvoista edes tule. Netflixiä taas tulee tuijotettua tabletilta sängyssä peittojen alla löhöten.

Vierailija
49/68 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilaa on, 46 on minimi. 42 lahjotettiin.

Vierailija
50/68 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-tuumainen johon olen tyytyväinen mutta uusi pitää hankkia kun siirrytään pelkästään hd-lähetyksiin ensi vuonna.

Vierailija
51/68 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

32-tuumainen putkitöllö. Ajaa asiansa ja kun ei enää aja niin ehkä tykki tilalle.

Vierailija
52/68 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja täällä kilpaillaan kenellä on pienin tv ja sen myötä sisältörikkain elämä. Vauva-palstalla roikkuminen onkin henkisen sivistyksen mitta?

Vierailija
53/68 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ni heräsihän se juntti spämmääjäkin. 

Mikään ei ole niin junttia kun ilmoittaa jonkun olevän junttia

Vierailija
54/68 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itekseenkös juntti kirjoittelee 

Vierailija
55/68 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä samaa esiintyy muuallakin. Astu ulos kuplasta ja kuluneista kliseistä.

Vierailija
56/68 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama asia. Ruudun näyttö sopiva pienen kämppääni.Gigantti maksoin vähän enemmän silloin kuin ostin sen.Ei mitään hävetävää tv koko.Minähän tällä asun ja yksin sitä katson tosi harvoin,lähinnä uutiset ja tosi dokumentiti. 

Vierailija
57/68 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on isohko tv lähinnä näyttönä. Katsotaan leffoja, areenaa, YouTubea. Pelikonsoliin on siinä kytketty. Pari ohjelmaa löytyy enää viikossa perinteisiltä kanavilta kun kaikki menee maksu muurin taakse

Vierailija
58/68 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon juntimpaa mielestäni on yritys välttää juntin leima laittamalla tv mahdollisimman vähäpätöisen oloisesti johonkin nurkkaan ilmentämään että me, kyldyyri-ihmiset vain harvoin katsomme  mokomaa.

Vierailija
59/68 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

32a vissiin jo lahjoitellaan torilla kunhan hakee pois....

Vierailija
60/68 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa lukea, olen tyytyväinen..... Onnea sinulle!!!