Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on vain 32 tuumainen televisio, mutta olen tyytyväinen siihen. Hinta 179e.

Vierailija
01.03.2024 |

Halpaa on. Isompaa en tarvitse. Olohuone ei ole televisio pyhättö ja muutakin sisustusta löytyy. Mites teillä?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsiperheessä on vain 32 töllö, niin lasun paikka. Kakarat huostaan, vehkeet valtiolle ja vanhemmat kaappiin.

Vierailija
62/68 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, käyttää mistä itse tykkää ja ei kuulu muille tämä asia.

Minäkin kulutan suurimman osan aikaa tietokoneeni äärellä, tulee sokeaksi jos on tuon isompi ruutu.

Elokuvat tietokoneen kautta tietenkin levyiltä kun on vaikka pelien lataukset kesken, ei onnistu striimaus samalla vaan tarvii itse tiedoston. Tarveisi ohjelmiston millä voisi säätää nettikaistan kulutusta eri tuotteisiin vaikka puolet peliin ja puolet elokuvan striimailuun, koska nythän pelin lataus imasee koko kaistan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 tuumaa riittää useimmille, jos näkö kunnossa. Isompaa ei tarvitse mihinkään. No, okei kyllä tuommoinen 40 tuumaa menee, jos sopii johonkin nurkkaan. Ikkunan edessä en isoa tölsöä käyttäisi.

Nyt kun kevät tulossa niin hyvä saada valoa kämppään.

Vierailija
64/68 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut televisioita yli 10 vuoteen.

Mikäs siinä, jos on muutakin tekemistä. Tvn kanssa kuitenkin pysyy ajan hermolla kun esim uutiset katsoo ja ajankohtaisohjelmia.

Sehän siinä ongelmana onkin. Aikaa kun ei ole olemassa.

Vierailija
65/68 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 tuumainen TV riittää ihan hyvin. Ovatko noiden jättitöllöttimien omistajat jotain heikkonäköisiä?

Vierailija
66/68 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noin neljä vuotta vanha 24 tuumanen älytön versio, siinä on dvd-soitin mukana. Näen tarpeeksi sen, mitä tahdonkin. 

Vierailija
67/68 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole nolompaa kuin leuhkia jollain TV:n koolla. Kyllä ison TV:n pystyy hankkimaan ihan kuka tahansa normaalituloinen ihminen.

Vierailija
68/68 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on edelleen putkitelkkari ja sieltä tulee niukasti kiinnostavia ohjelmia nykyään. Katselukokemus on sinällään ihan ok. ja tulevaisuudessa hd-lähetykset näkyvät nykyisen digiboksin kautta.