Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisiin töihin voin mennä sairaana ja masentuneena?

Vierailija
29.02.2024 |

Pystyisin kuuden tunnin työpäiviin fyysisen sairauden takia, tätä on testattu jo monta kertaa. Eli pitäisi olla työ jota ei ole pakko tehdä 8 tuntia. Pölyt ja kemikaalit eivät terveydellisestä syystä absoluuttisesti käy.

Masennuksen ja todennäköisesti aspergerin takia (en ole jaksanut muiden terveysongelmien lisäksi pyytää tutkimuksia) en jaksaisi nykyään puhua ihmisten kanssa ollenkaan.

Mihin työhön voisin mielestänne mennä?

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinun mielestäsi on ok että ihminen menee töihin ja vaarantaa koko työpaikan koska ei sovellu kyseiseen työhön? Joissakin töissä tuo on jopa hengenvaarallista. Jos esimerkiksi haetaan tarkkaa tekijää ja otetaan sellainen joka ei siihen pysty. Tarkkuutta eikä nopeuttakaan ei ihminen välttämättä opi vaikka kuinka lähtee katto pään päältä.

Seliseli. Et sinä siivoustyössä saa kenenkään henkeä vaarannettua, vaikka teetkin työt normaalilla tahdilla. Älä jaksa jauhaa sontaa. 

Siivoustyöt jos hidas tekee omalla normaalilla vauhdilla saa potkut

Niinhän sitä voisi luulla, kun ei ole päivääkään töitä tehntyt. Itse teen työt ihan normaalilla tahdilla ja se on riittänyt vall

Millainen kohde sulla on? Kiinnostaa koska olen ollut monessa työpaikassa ja voisin itsekin välillä olla rauhallisemmassa kohteessa.

T.Siivooja

Vierailija
102/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole, kun jaksat täällä haukkua. Mikä sun pointtis on? Myönnät itsekin, että kuolema on ainoa vaihtoehto mutta samalla vänkäät, että luuseri pystyisi muttei vaan halua. Tajuatko itse tuon ristiriidan?

Ymmärrätkö itsekään tuota öyhötystäsi? Minä ainakaan en ymmärrä. Enkä ole sanaakaan kuolemasta puhunut. Se kun on itsesäänselväsi edessä jokaisella, vaikka miten riehuisit. 

"Siitä vaan" sanoit. Puhut itsesi pussiin niin kuin sun kaltaisillas roskilla on tapana. Mitään perusteluja ei kuulu, saat vaan vängätä miten laiskoja loisia ollaan, mutta itsekin myönnärät ettei meistä mihinkään ole. Lue toki omat viestisi, valjunaama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄÄ KETJU MENI KYLLÄ AIKA PILALLE. T:AP, joka asiallista keskustelua toivoi.

Vierailija
104/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole, kun jaksat täällä haukkua. Mikä sun pointtis on? Myönnät itsekin, että kuolema on ainoa vaihtoehto mutta samalla vänkäät, että luuseri pystyisi muttei vaan halua. Tajuatko itse tuon ristiriidan?

Ymmärrätkö itsekään tuota öyhötystäsi? Minä ainakaan en ymmärrä. Enkä ole sanaakaan kuolemasta puhunut. Se kun on itsesäänselväsi edessä jokaisella, vaikka miten riehuisit. 

"Siitä vaan" sanoit. Puhut itsesi pussiin niin kuin sun kaltaisillas roskilla on tapana. Mitään perusteluja ei kuulu, saat vaan vängätä miten laiskoja loisia ollaan, mutta itsekin myönnärät ettei meistä mihinkään ole. Lue toki omat viestisi, valjunaama.

Mihin sä nyt kaipaat perusteluja? Kirjoita niin, että muutkin ymmärtävät äläkä öyhtöä aivottomasti. 

Vierailija
105/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikin olla, että tulen tappamaan sinut itseni sijasta :) kunhan tästä lähihoitajaksi kouluttaudun. Persees pyyhitään myrkkymurateilla. Sinä seniili paska mitään muuta ansaitse, kuten tiedätkin.

Vierailija
106/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÄÄ KETJU MENI KYLLÄ AIKA PILALLE. T:AP, joka asiallista keskustelua toivoi.

Yliksen trollit jaksaa.

Tsemppiä sulle töiden hakuun

Vierailija
107/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sä nyt kaipaat perusteluja? Kirjoita niin, että muutkin ymmärtävät äläkä öyhtöä aivottomasti. 

Johonkin olet koko ajan vastaillut. Älä osallistu keskusteluun, jos er reppana ymmärrä edes omia viestejäsi. Minä pysyn kyllä kärryillä. Mitäs teetkään työksesi, millainen suojatyöpaikka aivovammaisella? Kerrankin varmaan jotain, mistä selviäisin normoa paremmin.

Vierailija
108/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voikin olla, että tulen tappamaan sinut itseni sijasta :) kunhan tästä lähihoitajaksi kouluttaudun. Persees pyyhitään myrkkymurateilla. Sinä seniili paska mitään muuta ansaitse, kuten tiedätkin.

Ymmärrät kai että laiton uhkaus on rikos, vaikka sen tekisi av-palstalla?

Vierailija
109/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinun mielestäsi on ok että ihminen menee töihin ja vaarantaa koko työpaikan koska ei sovellu kyseiseen työhön? Joissakin töissä tuo on jopa hengenvaarallista. Jos esimerkiksi haetaan tarkkaa tekijää ja otetaan sellainen joka ei siihen pysty. Tarkkuutta eikä nopeuttakaan ei ihminen välttämättä opi vaikka kuinka lähtee katto pään päältä.

Seliseli. Et sinä siivoustyössä saa kenenkään henkeä vaarannettua, vaikka teetkin työt normaalilla tahdilla. Älä jaksa jauhaa sontaa. 

Niinhän sitä voisi luulla, kun ei ole päivääkään töitä tehntyt. Itse teen työ

Mene johonkin kaupungintalolle tms. Siellä saa istua siivoojakin puolet ajasta ja työt voi tehdä etananvauhdilla ja jää siltikin luppoaikaa

Vierailija
110/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sä nyt kaipaat perusteluja? Kirjoita niin, että muutkin ymmärtävät äläkä öy

Eli et itsekään ymmärrä, mihin vaadit perusteluja. Siltä se kuulostikin. Hyvää yötä, pikkutrolli :)

Vierailija
111/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä mitä tahansa työtä voi tehdä osa-aikaisena. 

Ei voi. Itselläni kokemusta 2 eri firmasta jossa ei suostuta osa-aikatyöhön ellei ole lapsia tai osa-sairausloma 

Vierailija
112/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen kohde sulla on? Kiinnostaa koska olen ollut monessa työpaikassa ja voisin itsekin välillä olla rauhallisemmassa kohteessa.

T.Siivooja

Olen eri, mutta vastaan silti. Siivoan koulukohteita ja työtahti on hyvinkin inhimillinen. Eikä tarvitse puunata millin tarkkuudella. Perussiisteys riittää. 

Vierailija
113/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä mitä tahansa työtä voi tehdä osa-aikaisena. 

Ei voi. Itselläni kokemusta 2 eri firmasta jossa ei suostuta osa-aikatyöhön ellei ole lapsia tai osa-sairausloma 

Huomaatko, että kumosit toisessa lauseessa sen, mitä ensimmäisessä sanoit? :D

Vierailija
114/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.Siivooja

Olen eri, mutta vastaan silti. Siivoan koulukohteita ja työtahti on hyvinkin inhimillinen. Eikä tarvitse puunata millin tarkkuudella. Perussiisteys riittää. 

Mulla koulu myös . Mutta ongelma ei ole puunaaminen vaan liikaa tehtävää että tilat ei jää edes inhimillisen näköiseksi. Meillä on joskus sijaisia ja järkyttyvät tiloista. Mutta sellaista se on. 

Vierailija
115/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.Siivooja

Mulla koulu myös . Mutta ongelma ei ole puunaaminen vaan liikaa tehtävää että tilat ei jää edes inhimillisen näköiseksi. Meillä on joskus sijaisia ja järkyttyvät tiloista. Mutta sellaista se on. 

Lisään vielä: Hidas ihminen ei pärjäisi, se alkaisi jo näkymään liian häiritsevästi jos tästä vielä enemmän jättäisi tekemättä

Vierailija
116/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, haen edelleen töitä mihin omat ominaisuudet sopii. Tarkka ja huolellinen olen mutten mitenkään ripeä

Eli keksit tekosyitä, jotta saisit loisia kotona. 

Jaa jaa. Mä kun olen kuullut tollasta työtä tehneeltä, että piti oikeasti juosta eikä silti ehtinyt tehdä kunnolla vaikka työpari mukana. Siivoustyöstä kyse. Ihan mun painajainen, en jaksa juosta edes kahta metriä saati siivota samalla. Haistappa pppppaska.Eri

Jaa jaa. Enpä yhtään ihmettele, että sinulle ei työnteko maita. Kun et osaa edes peruskäytöstapoja. Trollaat vain. 

Kuule ei paljoa ENÄÄ kiinnosta käytöstavat, itse olet trolli. Miksi tuollaiseen rumaan syyttelyyn pitäisi vastata kohteliaasti? Alkaa hirttosilmukan reunalla olla kun kaikki m

Älä välitä noista kermapyllyistä, joilla ei ole mitään käsitystä sairauden ja työttömien vaikeuksista. 

Vierailija
117/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.Siivooja

Lisään vielä: Hidas ihminen ei pärjäisi, se alkaisi jo näkymään liian häiritsevästi jos tästä vielä enemmän jättäisi tekemättä

Koulussa on turha siivota kun se ei todellakaan näy, yhtä saastaista, oli siivooja siivonnut tai ei:D

Olin itse toimistolla, siellä oli ihan kiva työtahti. Aamulla sai olla vähän nopeampi mutta loppupäivän sai aika verkkaisesti touhuta omaan tahtiin 

Vierailija
118/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä voisi luulla, kun ei ole päivääkään töitä tehntyt. Itse teen työt ihan normaalilla tahdilla ja se on riittänyt vallan hyvin jo 25 vuotta. 

Ihmettelen kyllä tätä siivoojien joukkovalitusta kiireestä. Ihan faceryhmiä myöten missä alan ihmisiä. Oikein uhriudutaan kuinka kiire työpäivä taas ja juostu kieli vyön alla.

Mulla siivoojana ihan päinvastainen kokemus, ei todellakaan tarvitse juosta. Työ sopii ihan hyvin vähän vetelämmällekin.

Vierailija
119/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen mielesterveyshäiriöistä kärsivänä henkilökohtaisen avustajan töitä.

Vierailija
120/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä haastava yhtälö kun sekä fyysisessä että henkisessä puolessa rajoitteita. 

En osaa sanoa mikä sopisi, itsellä on haastavaa ihmiset ja asiakaspalvelu. Teen nykyään postinjakelua.