Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisiin töihin voin mennä sairaana ja masentuneena?

Vierailija
29.02.2024 |

Pystyisin kuuden tunnin työpäiviin fyysisen sairauden takia, tätä on testattu jo monta kertaa. Eli pitäisi olla työ jota ei ole pakko tehdä 8 tuntia. Pölyt ja kemikaalit eivät terveydellisestä syystä absoluuttisesti käy.

Masennuksen ja todennäköisesti aspergerin takia (en ole jaksanut muiden terveysongelmien lisäksi pyytää tutkimuksia) en jaksaisi nykyään puhua ihmisten kanssa ollenkaan.

Mihin työhön voisin mielestänne mennä?

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinun mielestäsi on ok että ihminen menee töihin ja vaarantaa koko työpaikan koska ei sovellu kyseiseen työhön? Joissakin töissä tuo on jopa hengenvaarallista. Jos esimerkiksi haetaan tarkkaa tekijää ja otetaan sellainen joka ei siihen pysty. Tarkkuutta eikä nopeuttakaan ei ihminen välttämättä opi vaikka kuinka lähtee katto pään päältä.

Seliseli. Et sinä siivoustyössä saa kenenkään henkeä vaarannettua, vaikka teetkin työt normaalilla tahdilla. Älä jaksa jauhaa sontaa. 

Mutta huudot ja potkut tulee. Mitä järkeä? Työnantaja joutuu etsimään uuden työntekijän, luuseri sai taas traumat ja pääsee takaisin palstalle haukuttavaksi. Ai niin, mutta siitähän sinä nautit...

<

Nyt puhuttiin nimenomaan siivoustyöstä. Sinä sanoit, että on mokannut, jos saa potkut tuosta, ja laiska loinen jos ei hae juuri tähän työhön. 

Vierailija
82/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhutaan vielä autisteista, oikein houkutti sinut ketjuun. 

Haluatko muuten katsoa livenä, kun teen itsemurhan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole, kun jaksat täällä haukkua. Mikä sun pointtis on? Myönnät itsekin, että kuolema on ainoa vaihtoehto mutta samalla vänkäät, että luuseri pystyisi muttei vaan halua. Tajuatko itse tuon ristiriidan?

Ymmärrätkö itsekään tuota öyhötystäsi? Minä ainakaan en ymmärrä. Enkä ole sanaakaan kuolemasta puhunut. Se kun on itsesäänselväsi edessä jokaisella, vaikka miten riehuisit. 

Vierailija
84/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni. 

Vierailija
85/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko, että ihmishenki lähtee sanojesi takia? SINUN kaltaistesi ihmisten takia ihmisiä on työkyvyttömänä. 

Vierailija
86/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinun mielestäsi on ok että ihminen menee töihin ja vaarantaa koko työpaikan koska ei sovellu kyseiseen työhön? Joissakin töissä tuo on jopa hengenvaarallista. Jos esimerkiksi haetaan tarkkaa tekijää ja otetaan sellainen joka ei siihen pysty. Tarkkuutta eikä nopeuttakaan ei ihminen välttämättä opi vaikka kuinka lähtee katto pään päältä.

Seliseli. Et sinä siivoustyössä saa kenenkään henkeä vaarannettua, vaikka teetkin työt normaalilla tahdilla. Älä jaksa jauhaa sontaa. 

Siivoustyöt jos hidas tekee omalla normaalilla vauhdilla saa potkut

Niinhän sitä voisi luulla, kun ei ole päivääkään töitä tehntyt. Itse teen työt ihan normaalilla tahdilla ja se on riittänyt vallan hyvin jo 25 vuotta. 

Tämähän muuten riippuu paikasta, valtiolla saa istuskella 

Vierailija
87/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni. 

Selvä, missäs asut? Itse itäisellä uudellamaalla. Tavataan pian niin pääset näkemään.

Vierailija
88/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan halua työkaveriksi sählää joka ei osaa hommiaan

No sitä varten on perehdytys, jossa ne hommat opetetaan. Ei kukaan kaikkea valmiiksi osaa. 

Kukaan ei nykypäivänä perehdytä, siksi on paljon ongelmaa työpaikoilla. Ja edelleen, kaikki eivät opi jotain työtä vaikka kuinka perehdyttää. Järkevämpää on hankkia tilalle sopivampi ihminen. 

Älä höpötä, penikka. Perehdytys on ihan normaali käytäntö jokaisella pätevällä työpaikalla. Mitä saat siitä, että puhut paskaa asioista, joista et mitään ymmärrä? 

Vierailija
89/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni. 

Selvä, missäs asut? Itse itäisellä uudellamaalla. Tavataan pian niin pääset näkemään.

Ei minun asuinpaikallani ole mitään merkitystä. Sen kus laitat nettiliven pystyyn, jos noin kovasti huomiota kaipaat. 

Vierailija
90/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kaipaisin kanssa työn jossa voi olla sem 15-20 tuntii max, ei asiakaskohtaamisia, oma työhuone, ei puhelinsoittoja, paljon joustoa yms. Mistä löytyisi?

Perusta oma yritys. Voit muokata työaikasi juuri sellaiseksi kuin haluat. 

Vai että voi muokata työajan juuri sellaiseksi kuin haluaa. Mitenhän luulet, että yritys menestyy, jos tekee 6-tuntisia päiviä? Ja jos ei ole ihmiskontaktia tai puhelinkontakteja, eli asiakkaita? Pienyrittäjät Suomessa tekee jotain 18-tuntista työpäivää ilman mitään lomia. Silti äänestetään aina uudelleen kokoomusta...

Vierailija
91/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni. 

Ei minun asuinpaikallani ole mitään merkitystä. Sen kus laitat nettiliven pystyyn, jos noin kovasti huomiota kaipaat. 

En kaipaa huomiota, vaan sulle kärsimystä. Ilmeisesti et ole ihminen ollenkaan, vaan psykopaatti.

Vierailija
92/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä voisi luulla, kun ei ole päivääkään töitä tehntyt. Itse teen työt ihan normaalilla tahdilla ja se on riittänyt vallan hyvin jo 25 vuotta. 

Etkö huomannut mitä kirjotin: Jos HIDAS tekee OMALLA NORMAALILLA tahdilla.

Eli hitaan ihmisen normaali tahti ei ole sinun normaali. Tämmöisiä ihmisiä on. Olen siivooja ja on meillä saanut kenkää se joka ei hommaan pysty. Tai ovat lähteneet itse kun huomaa ettei pysy siinä tahdissa mikä pitää olla. Mulla ei ole ongelmaa mutta joillekin ammattisiivous ei sovi.

Vierailija
93/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kaipaisin kanssa työn jossa voi olla sem 15-20 tuntii max, ei asiakaskohtaamisia, oma työhuone, ei puhelinsoittoja, paljon joustoa yms. Mistä löytyisi?

Perusta oma yritys. Voit muokata työaikasi juuri sellaiseksi kuin haluat. 

Vai että voi muokata työajan juuri sellaiseksi kuin haluaa. Mitenhän luulet, että yritys menestyy, jos tekee 6-tuntisia päiviä? Ja jos ei ole ihmiskontaktia tai puhelinkontakteja, eli asiakkaita? Pienyrittäjät Suomessa tekee jotain 18-tuntista työpäivää ilman mitään lomia. Silti äänestetään aina uudelleen kokoomusta...

Aika moni yritys menestyy jopa alle 6 tunnin työpäivillä. Eikä nyt ollut puhe siitä, että pitää menestyä. Ap vain kyseli töitä, joissa voi tehdä alle 8 tuntisia päiviä. Esimerkiksi kevytyrittäjänä se on hyvinkin mahdollista. 

Vierailija
94/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kai tuommoisesta mt vikaisesta saisi minkinruokaa jauhettua. saa paremmat mammat sitten minkkiturkkeja.

Ja hyvä yleisö kyseinen kommentti tuli Tompalta Raisiosta. Niin Tomppahan on kuuluisa naisvihastaan. Oikein toivoi päivystykseen saapuvien naisten kärsivän mahdollisimman paljon. 

Vierailija
95/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni. 

En kaipaa huomiota, vaan sulle kärsimystä. Ilmeisesti et ole ihminen ollenkaan, vaan psykopaatti.

Miksi luulet, että sinun uhoamisesi olisi minulle kärsimystä? Minähän suorastaan nautin siitä kuin öyhötät menemään pippelin pää märkänä. 

Vierailija
96/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<

Missä kohtaa kirjoitin, että en ole hidas? Niinpä. 

Vierailija
97/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pärjännyt yhdessä siivoustyössä. Vaadittiin sitä ja tätä, vaikka kuinka yritin niin en ehtinyt kaikkea tekemään. Kerran sai oikeasti juosta ja kun kompastuin portaisiin kiireessä niin tajusin että ei tuu mitään.

No, seuraavassa paikassa oli aikaa tehdä. Mitoitukset tosi pielessä välillä.

Ja sille joka puhui perehdytyksestä: Mulle annettiin vaan avaimet, ei kerrottu mitään muuta. Kai se tuokin on perehdytystä.

Vierailija
98/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on sitten sun pippeli, minä olen nainen. Sadismisi on kyllä huomattu.

Vierailija
99/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pärjännyt yhdessä siivoustyössä. Vaadittiin sitä ja tätä, vaikka kuinka yritin niin en ehtinyt kaikkea tekemään. Kerran sai oikeasti juosta ja kun kompastuin portaisiin kiireessä niin tajusin että ei tuu mitään.

No, seuraavassa paikassa oli aikaa tehdä. Mitoitukset tosi pielessä välillä.

Ja sille joka puhui perehdytyksestä: Mulle annettiin vaan avaimet, ei kerrottu mitään muuta. Kai se tuokin on perehdytystä.

Sä et sitten ollut pätevässä firmassa. Sanottiin ihan selkosuomella, että PÄTEVISSÄ firmoissa perehdytys on normaali käytäntö. Valitettavasti Suomessa on lukuisia täysin epäpäteviäkin firmoja. Kuten nuo sinun työpaikkasi. 

Vierailija
100/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on sitten sun pippeli, minä olen nainen. Sadismisi on kyllä huomattu.

Hyvä että edes jotain huomasit, vaikka muuten oletkin HIDAS etkä tajua edes perusjuttuja.