Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisiin töihin voin mennä sairaana ja masentuneena?

Vierailija
29.02.2024 |

Pystyisin kuuden tunnin työpäiviin fyysisen sairauden takia, tätä on testattu jo monta kertaa. Eli pitäisi olla työ jota ei ole pakko tehdä 8 tuntia. Pölyt ja kemikaalit eivät terveydellisestä syystä absoluuttisesti käy.

Masennuksen ja todennäköisesti aspergerin takia (en ole jaksanut muiden terveysongelmien lisäksi pyytää tutkimuksia) en jaksaisi nykyään puhua ihmisten kanssa ollenkaan.

Mihin työhön voisin mielestänne mennä?

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suht älykäs olen, perus-IT-taidot hyvät, korkeakoulutettu aikoinaan, mutta koulutusalalleni ei työllisty.

Vierailija
2/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaipaisin kanssa työn jossa voi olla sem 15-20 tuntii max, ei asiakaskohtaamisia, oma työhuone, ei puhelinsoittoja, paljon joustoa yms. Mistä löytyisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustetaanko yhdessä yritys... Voidaan tehdä vuoron perään sitä työtä sitten...

Vierailija
4/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä mitä tahansa työtä voi tehdä osa-aikaisena. 

Vierailija
5/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kaipaisin kanssa työn jossa voi olla sem 15-20 tuntii max, ei asiakaskohtaamisia, oma työhuone, ei puhelinsoittoja, paljon joustoa yms. Mistä löytyisi?

Perusta oma yritys. Voit muokata työaikasi juuri sellaiseksi kuin haluat. 

Vierailija
6/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile poliitikon uraa.

Vierailija
7/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa työtä, jossa ei yhtään puhuta ihmisten kanssa. Kun et sinä pääse töihin käymättä edes jonkinlaisessa haastattelussa. 

Vierailija
8/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti hyvin yleistä, että vaaditaan 8h työkyky. Lyhennettyä työpäivää paljon vaikeampi saada, kokemusta on työnhausta. -ap

Vierailija
9/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai tuommoisesta mt vikaisesta saisi minkinruokaa jauhettua. saa paremmat mammat sitten minkkiturkkeja.

Vierailija
10/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile poliitikon uraa.

Täydellinen ajatus:

Hyvä palkka, pitkät lomat...nuorena eläkkeelle.

Vierailija
11/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti hyvin yleistä, että vaaditaan 8h työkyky. Lyhennettyä työpäivää paljon vaikeampi saada, kokemusta on työnhausta. -ap

Jaa. Itse olen kaupanalalla ja meillä suurin osa tekee osa-aikaisena. Sama juttu hoitoalalla., josta minulla on vuosien kokemus. 

Vierailija
12/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K18 chat

Vierailija
13/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen vuokratyöfirman kautta keikkatyötä. Voin itse valita, mitkä keikat otan ja mitkä en. Sopii minulle hyvin. 

Vierailija
14/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulla oli masennus-diagnoosi ja meni siitä huolimatta töihin. No ihme, kun masennusoireetkin katosi 

Vierailija
15/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlyfans. Voit ihan itse valita työaikasi ja määräsi. 

Vierailija
16/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevien lakien mukaan irtisanomisuoja tulee olemaan 0 sekuntia eli jos et kuulu liittoon lähdet kilometritehtaalle. Etkö yhtään seuraa mitä tapahtuu. No turvaa Jumalaan jos se auttaisi.

Vierailija
17/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupanala ja hoitoala onkin just niitä töitä missä EI ole ihmisiä hälinää kiirettä yms

Vierailija
18/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuhihnalle tehtaalle tai kalatukkuun perkaamaan fisuja. Ei tarvitse jutella, senkun painat hommia.

Vierailija
19/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutulla oli masennus-diagnoosi ja meni siitä huolimatta töihin. No ihme, kun masennusoireetkin katosi 

Olosuhteet joskus vaikuttaa masennukseen. Itsellä on vahvasti siitä kiinni olenko töissä. Ei itse työ mutta raha, kun ei tarvitse stressata riittääkö jne. Myös ihmisten asenteet työttömiä kohtaan vaikuttaa omalla kohdallani, tuntuu pahalle. Stressi muuttuu masennukseksi jos sille on altistuneena 24/7, pää ei kestä. Näin käy aina jos työttömyys venyy.

Nyt töissä taas ja vakituisessa. Toivottavasti saisi olla tässä eläkkeelle asti<3

Vierailija
20/121 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupanala ja hoitoala onkin just niitä töitä missä EI ole ihmisiä hälinää kiirettä yms

No eipä juurikaan ole.

t. hyllyttäjä, joka työskentelee pääosin ennen kuin kauppa aukea