Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis onko OIKEASTI ihmisiä, jotka syövät jotain kotona tehtyä ruokaa joka päivä?

Vierailija
29.02.2024 |

Siis onko OIKEASTI ihmisiä, jotka syövät jotain kotona tehtyä ruokaa joka päivä?

Siis mitä järkeä? Einekset ja pakaste ateriat on paljon helpompia, halvempia ja jotkut ruoat jopa parempia kuin kotona tehty eikä tarvitse käyttää montaa tuntia päivässä ruoan laittoon.

Kommentit (127)

Vierailija
1/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos einekset on parempia, ei silloin osaa kokata. 

Ja monta tuntia päivässä?! Jep jep :D XD

Vierailija
2/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön harvoin mitään valmista. Ei mulla kuitenkaan mene ruoanlaittoon kuin ehkä puoli tuntia päivässä, koska teen kerralla jääkaappiin sen verran annoksia että riittää muutamaan syöntikertaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä enää jaksa. Liian kulunut juttu jo.

Vierailija
4/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua nämä samat aiheet tuntuvat ihmetyttävän joka viikko. 

Vierailija
5/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama typerä ja lapsellinen trolli. Hohhoijaa.

Vierailija
6/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aina ruokani itse eikä siihen mene monta tuntia päivässä ja kerralla voi tehdä moneksi päiväksi.

Vierailija
7/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa ettei ap ole paljon keittiössä heilunut kun ei tiedä ruoanlaitosta tuon taivaallista. 

Vierailija
8/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim pinaattikeitto, makaronilaatikko, lohipasta paljon parempia eineksenä. 

Esim. Perunoiden keitto 30 min, kastikkeen teko 30min, salaatin teko 15min, ja tämä on vasta 1 ateria, jos syö 5 ateriaa päivässä menee 5 x 1 tunti 15 min päivässä ruokan laittoon....

Ap

Vierailija
9/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen ruokaa isoja satseja kerralla ja jaan ruuan pakasterasioihin, niin sitten on pakkasessa erilaisia kotiruokia valmiina. Einekset on niille, jotka eivät osaa laittaa ruokaa.

Vierailija
10/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama aloitus monta kertaa viikossa, vastataan nyt silti.

Syön eineksiä ehkä kerran kuussa. Muuten aina kotitekoista ruokaa. En syö edes koulun ruokalassa, vaan omat kotiruuat mukana.

Vierailija
11/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen ruokaa isoja satseja kerralla ja jaan ruuan pakasterasioihin, niin sitten on pakkasessa erilaisia kotiruokia valmiina. Einekset on niille, jotka eivät osaa laittaa ruokaa.

Ruoka kuuluu syödä tuoreena, korkeintaan 2 tuntia tekoajasta, ei oikeen mikään ruoka pysy hyvänä 10 tuntia pidempään.

Ap

Vierailija
12/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Perunoiden keitto 30 min, kastikkeen teko 30min, salaatin teko 15min, ja tämä on vasta 1 ateria, jos syö 5 ateriaa päivässä menee 5 x 1 tunti 15 min päivässä ruokan laittoon....

Ap

Se makaronilaatikko maistuu omasta ja muun perheen mielestä koiranruualta. Ihan kaikilta merkeiltä. Yök.

Vierailija
13/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, meillä syödään AINA kotona tehtyä ruokaa. 

Vierailija
14/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti oikein osaa kokata jos edes nuista helpoista et saa parempaa kuin kaupan einekset? Nuohan ovat juuri niitä jotka ovat eineksinä aivan karmeita. 

Vierailija
15/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paska kokki saa olla, jos einekset on parempia kuin itse tehty. Minä syön eineksiä ehkä kerran, kaksi vuodessa ja silloinkin pitkin hampain. Hatuttaahan se kokkaaminen välillä, mutta pahan makuisen ruuan syöminen ei houkuttele senkään vertaa, joten mieluummin laitan itse kuin ostan valmista. 

Ja se nyt on ihan pskapuhetta, että einekset tulisivat halvemmiksi, jollei sitten osta niistä sitä kaikkein kamalinta kuraa, mitä kylmäaltaista löytyy. Vähänkään laadukkaammat einesateriat maksavat  5-6 euroa/kpl. Sillä rahalla tekee useamman päivän satsin mitä tahansa edullista peruskotiruokaa.

Vierailija
16/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruoka kuuluu syödä tuoreena, korkeintaan 2 tuntia tekoajasta, ei oikeen mikään ruoka pysy hyvänä 10 tuntia pidempään.

Ap

Milloin se sun eines on valmistettu? Niin..

Vierailija
17/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa ettei ap ole paljon keittiössä heilunut kun ei tiedä ruoanlaitosta tuon taivaallista. 

Ennen tein joka päivä ruokaa mutta meni 2-4 tuntia turhaa siihen ja päivän ruokat maksoi 20-30 euroa, eineksillä pääsee alle 10 euroa päivä ja aikaa säästyy.

Ap

Vierailija
18/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spämmi poistoon.

Vierailija
19/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jankuti, jankuti

Vierailija
20/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Milloin se sun eines on valmistettu? Niin..

Siinä on lisäaineita tai suoja kaasu niin säilyy tuoreena pitkään

Ap