Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori nainen ja vanhempi mies

Vierailija
29.02.2024 |

Kerroin jo täällä tilanteesta kuntosalilla. Käyn itse lähes joka päivä salilla. Tällä viikolla salilla on näkynyt nuori nainen, sanotaan parikymppinen. Nätti nuori tyttö. Toissapäivänä hän tuli viereiselle laitteelle treenaamaan ja aloitti silmäpelin. En väistänyt katsetta, mutta en jäänyt tuijottamaankaan. Ja nyt tänään sama homma. Ihan kuin tyrkyttäisi itseään minulle! Muuta en voi sanoa hänen toiminnastaan. Ikäeromme on huomattava, mutta voisiko noin nuori olla kiinnostunut hyväkuntoisesta iäkkäämmistä miehestä? Mielessään suomeksi sanottuna seksi. Mitä muutakaan voisi odottaa? Jos vielä kerran tekee saman tempun, aloitan juttelun hänen kanssaan. Siinähän se sitten selviää mikä on tytön homman nimi. Voihan olla, että minä terveenä miehenä kuvittelen. Saa nähdä.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 198/110kg treenaava mies ikää 48v. Nuoria naisia pörrää ympärillä ihan ongelmaksi asti. En käsitä mitä nämä pikku pimpit haluaa minusta. Ei tulisi mieleenkään ruveta vehtaamaan sellaisen kanssa joka sopisi tyttäreksi. Hiukan moraalia mukaa tähän hommaan.

Vierailija
22/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat miehet ei miellytä silmää ja seksi on pelkkää puuduttavaa jyystämistä. Kun ei kiihotu oikeasti niin kestävyys on ihan tuskaa. N 22

Minäkin harrastan seksiä vanhempien miesten kanssa. Aivan kuten sinäkin.

N24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat miehet ei miellytä silmää ja seksi on pelkkää puuduttavaa jyystämistä. Kun ei kiihotu oikeasti niin kestävyys on ihan tuskaa. N 22

Eli olet lähtenyt niiden vanhempienkin miesten mukaan? Halusit huonon ensimmäisen kerran jälkeen kokea uudelleen vai riittikö se yksi huono? Minkä ikäinen hän tai se vanhin oli? Osaako ne sun ikäiset hommat paremmin? Onko sinulla ollut jo monia seksikumppaneita ja mistä heitä löydät?

Vierailija
24/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti sinulla on runsas kokemus vanhemmista miehistä. Ihmettelen vain miksi heidän kanssa olet sänkyyn mennyt jos eivät miellytä.

Vierailija
25/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 198/110kg treenaava mies ikää 48v. Nuoria naisia pörrää ympärillä ihan ongelmaksi asti. En käsitä mitä nämä pikku pimpit haluaa minusta. Ei tulisi mieleenkään ruveta vehtaamaan sellaisen kanssa joka sopisi tyttäreksi. Hiukan moraalia mukaa tähän hommaan.

Uskoisko tuota todeksi? Mitä ne muka sinussa näkee?

Vierailija
26/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinähän oot kohtelias. Ihme kysymys.

Vierailija
27/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä jotkut miehet vastaavat naisina. Sen voin sanoa, että parikymppisenä en todellakaan kokenut keski-ikäisiä miehiä puoleensavetävinä (ehkä yhtä poikkeusta lukuun ottamatta), jopa kolmikymppiset miehet olivat vähän niin ja näin. Halusin lähellä omaa ikääni olevan miehen. Miehetkin ovat ulkonäöltään parhaimmillaan nuorina aikuisina. Ja  yleensä kutakuinkin saman ikäiset pariutuvat keskenään.

Riippuu katsantokannasta. Parikymppisinä 20-25v kundit oli parhaimmian näköisiä. Nyt 52-vuotiaana näyttävät siltä, että voisivat olla lapsiani. Nyt taas 50-60v miehet ovat omaan silmään parhaimman näköisiä, miehekkäitä.

Vierailija
28/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvän moraalin omaava herras mies mielestäni kyseessä. Toisin on näköjään sinulla. N36.

Vierailija
29/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rakastaja on 59v, itse olen 34v nainen. Miehen hyväkuntoinen kroppa on hankittu fyysisen työn tekemisellä- ja hän on ikänsä, kokemuksensa ja kärsivällisyytensä takia paras rakastaja, joka minulla on koskaan ollut. 

Vierailija
30/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun rakastaja on 59v, itse olen 34v nainen. Miehen hyväkuntoinen kroppa on hankittu fyysisen työn tekemisellä- ja hän on ikänsä, kokemuksensa ja kärsivällisyytensä takia paras rakastaja, joka minulla on koskaan ollut. 

Mistä hänet löysit? Mitä mieltä olet kropan merkityksestä? Itse olen 60- kymppinen, mutta kroppani kuuluu vuosikymmeniä nuoremmalle. Salilla käyty usein. Voiko nainen ajatella, että jotain pääkopassa/itsetunnosta puuttuu kun pitää kehollaan sitä korostaa? Että on vähän yksinkertainen?

Vierailija
31/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä oon aina tykännyt itseäni vanhemmista (=kypsistä) miehistä. Omankin otin ikäerolla.

Vierailija
32/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tunnustaa, nuorena opiskelijana, ollessani jo kihloissa mukavan pojan, tulevan ja nykyisen aviomieheni kanssa, antauduin erään itseäni vanhemman miehen vieteltäväksi, yhden yön suhteeseen. Hävytön temppuhan se oli. Vuosien päästä voin tunnistaa ja tunnustaa, että poikaystäväni hellien, romanttisten, sinänsä ihanien rakastelujen rinnalle halusin kokea aikuisen miehen himokkuuden. Sitähän se oli, sitä itseään. Se tarttui minuunkin, huh kuinka rohkea ja rietas olinkaan. Voi kyllä sanoa, että me naitiin. Ja että tästä jotain opin, sekä itsestäni että suhtautumisesta mieheen. Jos nykyinen mieheni tästä jotain kostui, tietämättä koskaan mitä tapahtui, niin minusta tuli ison askeleen verran orgasmiherkempi ja aloitteellisempi.

Vierailija
33/60 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti on kiinnostunut sinusta

Vierailija
34/60 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy tunnustaa, nuorena opiskelijana, ollessani jo kihloissa mukavan pojan, tulevan ja nykyisen aviomieheni kanssa, antauduin erään itseäni vanhemman miehen vieteltäväksi, yhden yön suhteeseen. Hävytön temppuhan se oli. Vuosien päästä voin tunnistaa ja tunnustaa, että poikaystäväni hellien, romanttisten, sinänsä ihanien rakastelujen rinnalle halusin kokea aikuisen miehen himokkuuden. Sitähän se oli, sitä itseään. Se tarttui minuunkin, huh kuinka rohkea ja rietas olinkaan. Voi kyllä sanoa, että me naitiin. Ja että tästä jotain opin, sekä itsestäni että suhtautumisesta mieheen. Jos nykyinen mieheni tästä jotain kostui, tietämättä koskaan mitä tapahtui, niin minusta tuli ison askeleen verran orgasmiherkempi ja aloitteellisempi.

Rohkea ja rietas voi olla ihan minkäikäisen tahansa. Tajusin sen vasta saatuani kyydit paksulla varustetulta kestävältä keski-ikäiseltä mieheltä ja sen jälkeen toiselta ison varustuksen omaavalta mieheltä, joka oli juuri tullut täysi-ikäiseksi. Laukesin molempien kanssa yhtä helposti. Juju ei ollut miehen ikä, vaan intohimoisuus ja kestävyys. N30

Vierailija
35/60 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä jotkut miehet vastaavat naisina. Sen voin sanoa, että parikymppisenä en todellakaan kokenut keski-ikäisiä miehiä puoleensavetävinä (ehkä yhtä poikkeusta lukuun ottamatta), jopa kolmikymppiset miehet olivat vähän niin ja näin. Halusin lähellä omaa ikääni olevan miehen. Miehetkin ovat ulkonäöltään parhaimmillaan nuorina aikuisina. Ja  yleensä kutakuinkin saman ikäiset pariutuvat keskenään.

Mä seurustelin 42vuotiaana 20v kauniin naisen kanssa.

Vierailija
36/60 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton 20 jälkeen seurustelin 27v kanssa ja nyt olen 46 avoliitossa 35 kanssa.

Vierailija
37/60 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no.. mä en käy ees salilla ja tota kympuakin on hiukan kertynyt jne, mutta kummasti vaan tälläiselle viiskymppisellekin tarjoutui taannoin tilaisuus saada parikymppistä ja ihan selvinpäinkin vielä...

Vierailija
38/60 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan väittänytkään että useimmat parikymppiset naiset haluaisivat vanhan miehen. Mutta ei se silti ole yksi tai kaksi luonnonoikkua. 

Vierailija
39/60 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen M28v. Olisiko minulla mahdollisuuksia kaverini 18v siskon kanssa? Nyt kun ikäeroista puhutaan.

Vierailija
40/60 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat, sivistyneet, kohteliaat ja hyvätapaiset komeat miehet on niin kuumia kyllä :D Eipä ole koskaan mitään, siis yhtään mitään ollut heidän kanssaan, mutta mistä sitä koskaan tietää kun ikää ja rohkeutta vähän karttuu :D N33

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi