Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täh? Ekojen treffien jälkeen mies laittoi viestin että MINÄ vaikutin hermostuneelta

Vierailija
28.02.2024 |

Kuka laittaa tuollaisen viestin? Olin ihan oma itseni, sori jos olen uusien ihmisten kanssa vähän varautunut tms. Aika loukkaavaa jotenkin.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa anaalia. Ajatteli, että kommentoimalla selvää heikkouttasi yrität tsempata ja olla rohkeampi, mikä johtaa perspillujutskiin.

Vierailija
42/50 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin itsekin laittaa tuollaisen viestin. Treffailu on jännittävää, eikä kukaan ole täysin oma itsensä vieraan ihmisen kanssa.

Tuollaisella viestillä yrittäisin viestittää, että "vaikka kaikki ei mennyt putkeen, niin kannattaiskohan meidän yrittää vielä uusia treffejä"?

Ja siis itsekin myönnät, että et ollut treffeillä rennosti vaan välttelit katsekontaktia jne. Eli mies tulkitsi sinua ihan oikein. Miksi "jännittää" sana aiheuttaa sinussa loukkaantumisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa anaalia. Ajatteli, että kommentoimalla selvää heikkouttasi yrität tsempata ja olla rohkeampi, mikä johtaa perspillujutskiin.

Tää, toimiva masterplan.

Vierailija
44/50 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Tuskin ongelma on nyt niinkään tämä viesti kuin se että sua ei kiinnosta. Itse olin aivan jäässä kun tapasin elämäni rakkauden ekaa kertaa, jännitin sitä niin valtavasti (olin jo todella ihastunut siinä kohtaa). Ehkä mies yritti kömpelösti kalastella syytä sille miksi ei ehkä saanut susta kauheasti irti. Ehkä toivoi että syynä olisi ollut hermoilu. 

Vierailija
45/50 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin itsekin laittaa tuollaisen viestin. Treffailu on jännittävää, eikä kukaan ole täysin oma itsensä vieraan ihmisen kanssa.

Tuollaisella viestillä yrittäisin viestittää, että "vaikka kaikki ei mennyt putkeen, niin kannattaiskohan meidän yrittää vielä uusia treffejä"?

Ja siis itsekin myönnät, että et ollut treffeillä rennosti vaan välttelit katsekontaktia jne. Eli mies tulkitsi sinua ihan oikein. Miksi "jännittää" sana aiheuttaa sinussa loukkaantumisen?

Miksi treffikumppania pitää arvostella negatiivisesti? Tuo on oikeasti negatiivinen asia. Eikö se riitä, että "oli mukava tavata, tavataanko uudestaankin", jos siltä tuntuu? 

Vierailija
46/50 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kauheeta kun on ahdistunu tsempppi ap:lle ahdistukseen, kyllä se helpottaa ja osaat sekoilematta olla treffeillä joskus voimia!

Vierailija
47/50 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa sille, että kärsit pahoista vieroitusoireista.

Vierailija
48/50 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tunteet on sallittuja ja oikein. Kaikista tunteista puhuminen on myös ok, myös hermostuneisuudesta puhuminen. Se EI ole negatiivista arvostelua, vaan ihan normaalia puhetta.

Vierailija
49/50 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ehkä ollut kiva kuulla mutta ei kannata ottaa itseensä. Tulee mieleen että mulle on monesti sanottu että oon niin hiljanen tms.. monesti on ärsyttänyt jos siitä on huomautettu mutta nykyään ajattelen että ei kukaan pahalla sitä ole sanonut tai sen takia mun tapailua halunnut lopettaa. Ehkä mies ei millään pahalla sitä sanonut

Vierailija
50/50 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ikävältä. Toivottavasti mies ei tarkoittanut sitä ikävään sävyyn, mutta ymmärrän tunteesi. Mielestäni jokainen herkkä ihminen ymmärtää, että esim. opetustilanteessa, oli se sitten kitaran soittoa tai biljardin peluuta, ei ikinä kannata sanoa "älä ole niin jännittynyt". Siitä ei ole mitään hyötyä, vaan ainoastaan haittaa.