Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytin juuri 35 v, ja edelleenkin henkkareita jatkuvasti pyydellään

Vierailija
23.03.2026 |

Jotenkin huvittavaa. Sanoisin, että edelleen noin 2/3 kerroista kysytään henkkareita. Missä vaiheessa sinulta lopetettiin henkkareiden säännöllinen kysyminen?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisiltä tsekataan henkilötiedot stäshiin. Ihan sama minkä ikäinen nainen.

- portsari

Vierailija
2/24 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköisiltä tsekataan henkilötiedot stäshiin. Ihan sama minkä ikäinen nainen.

- portsari

Mitä näillä tiedoilla sitten teette? Etsitte netistä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kysyttiin viimex papruja kun ostin olutta viime kuussa. M50

Vierailija
4/24 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on tuiki tavallista, et ole mitenkään nuoremman näköinen. Mun tyttäreltä 40v kysellään myös alvariinsa. Ei se siitä numeroa tee eikä kirjoittele keskustelupalstoille.

Vierailija
5/24 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

64-vuotiaana, kun jäin eläkkeelle. Alkostakaan ei saanut viinaa ja kaupasta tupakkaa, jos en henkkareita näyttänyt.

Vierailija
6/24 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on tuiki tavallista, et ole mitenkään nuoremman näköinen. Mun tyttäreltä 40v kysellään myös alvariinsa. Ei se siitä numeroa tee eikä kirjoittele keskustelupalstoille.

Eli 40 v tyttäresi ei ole ikäistään nuoremman näköinen vai? Miksi sitten kysellään? 

Vierailija
7/24 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- portsari

Brotherhood of men ei tiedä eikä kerro.

Vierailija
8/24 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysytään edelleen henkkareita. Ikää. 78 vuotta. 

Vierailija
9/24 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kaupan kassalla töissä kuusi vuotta. Vanhin nainen, jolta koskaan kysyin papereita oli ehkä noin 38 v, ja tämä vain yhden kerran. Tuon jälkeen vanhimmat olivat ehkä 31-33 v, ja näitäkin tuli vastaan vain pari kertaa. Puhut siis ehtaa paskaa. 

Vierailija
10/24 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- portsari

Brotherhood of men ei tiedä eikä kerro.

Aika incel-meininkiä. Onko portsareissa paljonkin inceleitä? 

Vierailija
11/24 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole huvittavaa, eikä imartelevaa, eikä piristä kenenkään keski-ikäisen päivää (vaikka myyjät joskus näin luulevatkin). Se on pelkästään rasittavaa, noloa ja typerää. 

Vierailija
12/24 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin toivonut asiallista keskustelua, mutta tietenkin tämäkin meni heti trollailuksi. Ikävää. -ap

Vierailija
13/24 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli 40 v tyttäresi ei ole ikäistään nuoremman näköinen vai? Miksi sitten kysellään? 

Koska se asuu Suomessa. Ei muuta syytä. 

Eri

Vierailija
14/24 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on paksut posket ja pyöreä/lihava moonface, niin helposti kysellään henkkareita vielä nelikymppiseksi.

Vierailija
15/24 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole huvittavaa, eikä imartelevaa, eikä piristä kenenkään keski-ikäisen päivää (vaikka myyjät joskus näin luulevatkin). Se on pelkästään rasittavaa, noloa ja typerää. 

Ei ole mitään noista minulle kaikkiaan, koska se on niin arkinen osa elämääni. Ihmiset muutenkin viikottain veikkaavat minua todellista ikääni noin 10-15 v nuoremmaksi. En tosin usko, että kovin monelta keski-ikäiseltä, eli +40 v, asiakkaalta kysellään enää papereita. Itse olin kaupan kassalla aikoinaan töissä, enkä tainnut koskaan kysyä keski-ikäiseltä henkkareita. Jotkut harvat noin 30 v naiset, joilta kysyin, olivat tosin silmin nähden iloisia ja imarreltuja, joten väitteesi ei ainakaan vastaa omia kokemuksiani. -ap (M35)

Vierailija
16/24 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein kysytään joka on ihan naurettavaa. tv.35v

Vierailija
17/24 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on paksut posket ja pyöreä/lihava moonface, niin helposti kysellään henkkareita vielä nelikymppiseksi.

Tuo on usein totta. Minulla ei tosin ole noita, vaan päinvastoin, kulmikkaat "hoikat" kasvot. -ap

Vierailija
18/24 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselen varmuuden vuoksi vähän kaikilta, etten joudu vaikeuksiin. Selkeästi vanhuksilta en kysele. T. Kaupan kassa. 

Vierailija
19/24 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua aina ihmetyttää miltä minkäkin ikäisen pitää näyttää. Mun silmiin tyttäreni on 30-40 vuotias jos pitäisi arvuutella, paperithan kysytään nykyään melko heppoisin perustein eli ihan varoiksi. Ei se välttis tarkoita että on tosi nuoren näköinen.

Vierailija
20/24 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään noista minulle kaikkiaan, koska se on niin arkinen osa elämääni. Ihmiset muutenkin viikottain veikkaavat minua todellista ikääni noin 10-15 v nuoremmaksi. En tosin usko, että kovin monelta keski-ikäiseltä, eli +40 v, asiakkaalta kysellään enää papereita. Itse olin kaupan kassalla aikoinaan töissä, enkä tainnut koskaan kysyä keski-ikäiseltä henkkareita. Jotkut harvat noin 30 v naiset, joilta kysyin, olivat tosin silmin nähden iloisia ja imarreltuja, joten väitteesi ei ainakaan vastaa omia kokemuksiani. -ap (M35)

Mitä ihmettä sä teet työksesi jos sun ikää arvaillaan ääneen joka viikko? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän