Täh? Ekojen treffien jälkeen mies laittoi viestin että MINÄ vaikutin hermostuneelta
Kuka laittaa tuollaisen viestin? Olin ihan oma itseni, sori jos olen uusien ihmisten kanssa vähän varautunut tms. Aika loukkaavaa jotenkin.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Minulla kokemusta joskus samanlaisesta. Kysyi ihan tosissaan minulta, hänelle siinä vaiheessa täysin tuntemattomalta ihmiseltä, jonka kanssa kerran kävi kahvilla, että miksi vaikutin jotenkin niin hermostuneelta ja ujolta. En kokenut olevani mitenkään erityisen ujo, ihan normaalia olla vähän jännittynyt uuden ihmisen seurassa. En vastannut enää mitään ja hän kysyi vielä uusia treffejä. Ei kiitos. Ei minua tarvitse arvostella, kun en kysynyt mitään mielipidettä.
Mulle kans sanottu, että vaikutat vähän ujolta. Vastasin, että niin olen vähän ujo. Ei kaikki ihmiset ole rohkeita ja jännittämättömiä, kun uuden ihmisen eka kertaa tapaavat.
Yrittää kaasuvalottaa, varmasti joku psykopaatti.
Ei minua haittaisi tuollainen kommentti. Luulen että voisi parhaassa tapauksessa jopa helpottaa jännitystä, kun asia otettaisiin avoimesti puheeksi eikä esitettäisi kuin sitä ei olisikaan. T: ujo jännittäjä
No oliko tuo nyt ilmaistu viestissä sitten todella törkeästi? Kertomasi perusteella vaikuttaa siltä, että sinä todella vaikutit hermostuneelta. Mieshän ei sinun ahdistuneisuushäiriöstä tiedä, jos et kertonut. Haluaa nähdä sinut uudelleen, eli ei häntä haittaa että käyttäydyit erikoisemmin. Vähän vaikuttaa siltä, että vedät nyt herneen nokkaan tyhjästä.
Anteeksi nyt siskot, mutta en minä keski-ikäisenä naisena kyllä tuosta osaisi suuttua.
Kukapa EI vaikuta ensitreffien kontekstissa vähän jännittyneeltä... Ja kerroit meille vielä ylipäänsä olevasi erityisen ahdistunut henkilö ihan normiarjessasi.
Mies saattoi pitää sinusta ja kantoi vain huolta. Oli empaattinen, ilmaisi ehkä kömpelösti.
Ei kannata kaikkea tulkita automaationa ikävimmässä mahdollisessa valossa. Hyvät nuoret ihmiset, ihmiselämässä pitäisi kestääkin jotakin.
Sinähän ahdistut psykiatriselle osastolle asti, heti jos ja kun jotakin oikeasti surullista tai ikävää sattuu.
Kaikella myötätunnolla sanon. Joko menet sinne uusille treffeille tai et, mutta näin kerrassaab mitätöntä asiaa älä vatvo.
Katse pois sieltä omasta navasta. Miehelläkin on tunteet, hänkin on ihminen. Ilkeät tylyt juntit on erikseen.
Ei jatkoon, pitää itseään parempana.
Kerran yhtä miestä tapailin ja oli ekaa kertaa yötä, niin alkoi arvostelemaan, sinullahan on isommat kädet kuin hänellä. Käteni ovat ihan normaalin kokoiset. No hänellä oli mieheksi pienet kädet, mutten mennyt hänen tasolleen ja sanonut, että miehellä pienet kädet ovat kauheat. Annoin olla.
Tuo tuollainen sosiaalisesti taitamattoman ja/tai assin töksähdys. En minäkään pitäisi, vaikkei varmaan tarkoittanut mitään pahaa. Saattoi olla myös yritys kysyä kautta rantain, olitko kiinnostunut (hermostunut=kiinnostunut). Mutta joo, tiedoksi miehille, naisille, ihmisille, kukaan ei yleensä halua ääneen lausuttua arviota ulkoisesta olemuksestaan tai olemuksestaan noin yleensä tai mielensä sisäisestä tilasta tuntemattomalta. En ainakaan minä, koska siinä tavallaan asetutaan arvioijan rooliin ja alennetaan toinen katselun kohteeksi. Ei hirvittävän tasavertainen tilanne.
Mieheni on sanonut jälkeenpäin että piti ekojen treffiemme pientä ujouttani söpönä, ei todellakaan siis törpösti huomautellut mitään
Naiselle ei kannata ikinä kertoa omaa mielipidettään, vaan sen mitä nainen haluaa kuulla. Siis jos on seksuaalisesti kiinnostunut naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata loukkaantua vaan poistaa tyyppi tiedoista ja siirtyä seuraavaan.
Tätähän av mammat ei voi tehdä. Liian yksinkertaista.
Kuinka low level naiset on kun yksi kommentti menee noin tunteisiin.
Tulee jo kilsan päästä mieleen että joku mt feministi sekopää kyseessä.
Mulle yksi sanoi kerran, että ennen hän katsoi vain missi-tyyppejä, mutta sinähän oot tosi mukava. Jeppistä. Itse hän oli peräkammarin poika varustettuna erittäin huonolla itsetunnolla. Kerran sanoi, että mulla haisee sukkamehu sukissa, juubei ollu minun sukat.
Naiset nyt vaan on heikkohermoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla kokemusta joskus samanlaisesta. Kysyi ihan tosissaan minulta, hänelle siinä vaiheessa täysin tuntemattomalta ihmiseltä, jonka kanssa kerran kävi kahvilla, että miksi vaikutin jotenkin niin hermostuneelta ja ujolta. En kokenut olevani mitenkään erityisen ujo, ihan normaalia olla vähän jännittynyt uuden ihmisen seurassa. En vastannut enää mitään ja hän kysyi vielä uusia treffejä. Ei kiitos. Ei minua tarvitse arvostella, kun en kysynyt mitään mielipidettä.
Mulle kans sanottu, että vaikutat vähän ujolta. Vastasin, että niin olen vähän ujo. Ei kaikki ihmiset ole rohkeita ja jännittämättömiä, kun uuden ihmisen eka kertaa tapaavat.
Miksi sellaista täytyy sanoa? Ja se yleensä on nimenomaan negatiivista.
Ghostaa se. Jos menet seuraaville treffeille, saat "rakentavaa kritiikkiä" pukeutumisesta, puheenaiheista jne... ja jos koitat lopettaa tapailun, saat niskaasi oikein kunnon psykoanalyysin.
Olen treffaillut tuollaisia hyypiöitä tarpeeksi tunnistaakseni.
Sulla on kuitenkin riittävän kokoiset nisät kun ukko haluaa tavata uudelleen, lurpsis.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt siskot, mutta en minä keski-ikäisenä naisena kyllä tuosta osaisi suuttua.
Kukapa EI vaikuta ensitreffien kontekstissa vähän jännittyneeltä... Ja kerroit meille vielä ylipäänsä olevasi erityisen ahdistunut henkilö ihan normiarjessasi.
Mies saattoi pitää sinusta ja kantoi vain huolta. Oli empaattinen, ilmaisi ehkä kömpelösti.
Ei kannata kaikkea tulkita automaationa ikävimmässä mahdollisessa valossa. Hyvät nuoret ihmiset, ihmiselämässä pitäisi kestääkin jotakin.
Sinähän ahdistut psykiatriselle osastolle asti, heti jos ja kun jotakin oikeasti surullista tai ikävää sattuu.
Kaikella myötätunnolla sanon. Joko menet sinne uusille treffeille tai et, mutta näin kerrassaab mitätöntä asiaa älä vatvo.
Katse pois sieltä omasta navasta. Miehelläkin on tunteet, hänkin on ihminen. Ilkeät tylyt juntit on erikseen.
Kyllä, varmasti hyvin moni on hermostunut ja jännittynyt, mutta tätä nyt pidetään oikeasti yleisesti negatiivisena piirteenä, jota yritetään peittää. Se, että joku vielä päättää sanoa sinulle siitä erikseen on aika tahditonta. Moni kärsii vaikka käsien vapinasta, puheen takkuilusta, punastumisesta ym. ja pyrkii tästä eroon ja joku tästä vielä huomauttaa, niin huhhuh...
Huono trolli, ap, ei todellakaan jatkoon.