Täh? Ekojen treffien jälkeen mies laittoi viestin että MINÄ vaikutin hermostuneelta
Kuka laittaa tuollaisen viestin? Olin ihan oma itseni, sori jos olen uusien ihmisten kanssa vähän varautunut tms. Aika loukkaavaa jotenkin.
Kommentit (50)
Niin, ja mies siis haluaa nähdä uudelleenkin. Todella outo viesti.
ap
Ei kannata loukkaantua vaan poistaa tyyppi tiedoista ja siirtyä seuraavaan.
Se mies on sika! Ja selkeästi itse epävarma, kun ei uskalla sanoa suoraan. Kysyä suoraan, et jännittääkö sua...
V*ttuakos panikoit vo su. Pelottaako miessseura?!
En pitänyt miehestä. Sekin teki ehkä vähän etäisen vaikutelman, kun välillä välttelin katsekontaktia jne. Mutta sain kyllä mielestäni keskusteltua ihan mukavasti ja luontevasti silti. Ja niin, mulla on muutenkin ahdistuneisuushäiriö, mutta mitä vittua.
ap
Ei noin tökerösti voi sanoa toiselle:(
Ei jatkoon elävä kommenttiraita. Muuten saisit kuulla jokaisesta asiasta, että minkälainen olet.
Et pitänyt miehestä mutta oli silti aloituksen arvoinen.
Mitä tökeröä tuossa on? Se on tietenkin ihan ymmärrettävää että ekoilla treffeillä varmasti ON hermostunut. Ehkä mies haluaa siksi tavata uudelleen, että kun tutustuu paremmin niin silloin toisen seura ei jännitä enää niin paljon.
Sull on ahdistuneisuushäiriö siksi, että kiellät itseltäsi hermostumisen, jännittämisen etc. Kun opit hyväksymään oman heikkoutesi niin sun ahdistushäiriökin helpottaa.
Hei oikeesti. Oliko toi nyt muka niiiin pahasti sanottu?
Ei ihme että pariutuminen on nykyään vaikeaa, kun heivataan toinen tuollaisesta lausahduksesta. Tuskin pahaa tarkoitti, jos kerran haluaa nähdä uudestaankin?
Vierailija kirjoitti:
Ei noin tökerösti voi sanoa toiselle:(
mikä siinä oli tökeröä?
Onhan se vähän outoa kirjoittaa asiasta viestillä. Ehkä mies miettii syytä miksi olit jännittynyt.
Tökerö tyyppi, outoa huomauttaa tuollaisesta. Mutta mitä väliä kun et edes pitänyt hänestä
Sä voit vastata tuohon: Totta, oli tosi jännittävää nähdä sut ekaa kertaa, mutta nään kyllä mielellään vielä uudestaan!
Ja hyvä vinkki seuraaville treffeille: Menkää vaikka kävelee, luontoon tms. rentoon paikkaan. Liikkuminen yleensä helpottaa ahdistusta.
Vierailija kirjoitti:
En pitänyt miehestä. Sekin teki ehkä vähän etäisen vaikutelman, kun välillä välttelin katsekontaktia jne. Mutta sain kyllä mielestäni keskusteltua ihan mukavasti ja luontevasti silti. Ja niin, mulla on muutenkin ahdistuneisuushäiriö, mutta mitä vittua.
ap
No mikä järki tässä aloituksessa sitten on? Et tapaa uudestaan ja unohdat tyypin. Kiroilu on ainakin todella turn off joten tuskin se mies viitsisi sua kauan katsoa.
Minulla kokemusta joskus samanlaisesta. Kysyi ihan tosissaan minulta, hänelle siinä vaiheessa täysin tuntemattomalta ihmiseltä, jonka kanssa kerran kävi kahvilla, että miksi vaikutin jotenkin niin hermostuneelta ja ujolta. En kokenut olevani mitenkään erityisen ujo, ihan normaalia olla vähän jännittynyt uuden ihmisen seurassa. En vastannut enää mitään ja hän kysyi vielä uusia treffejä. Ei kiitos. Ei minua tarvitse arvostella, kun en kysynyt mitään mielipidettä.
Laita viestiä, että itse vaikutat tökeröltä ja epäystävälliseltä.
Onks tää tampereelta?