Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32325)

Vierailija
19401/32325 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monarkian kannatus laskee koko ajan, mutta ehkä juuri se, että katsoo kaksi tuntia Williamin ja Katen silmienpyörittelyä, auttaa jotakuta ymmärtämään, miksi. Itse kyllä suosittelisin sivistystä kaipaavalle vaikkapa The Guardianin laatuartikkeleita kruunun omaisuuteen liittyen sekä Brexit-analyysia, josta on kirjoitettu kirjojakin. Myös kolonialismin historia auttaa varmasti ymmärtämään nyansseja, jos kiinnostus kohdistuu Sussexeihin ja heidän reissuihinsa.

Mutta tietysti jos joku haluaa katsoa noita Williamin ja Katen ilmehdintöjä, kokonaisina tai pätkittyinä, niin vapaa maa. Itse en ole aukaissut yhtäkään tämän ketjun videota, enkä tule katsomaan myöskään tuota suositeltua kaksituntista spektaakkelia.

Vierailija
19402/32325 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monarkian kannatus laskee koko ajan, mutta ehkä juuri se, että katsoo kaksi tuntia Williamin ja Katen silmienpyörittelyä, auttaa jotakuta ymmärtämään, miksi. Itse kyllä suosittelisin sivistystä kaipaavalle vaikkapa The Guardianin laatuartikkeleita kruunun omaisuuteen liittyen sekä Brexit-analyysia, josta on kirjoitettu kirjojakin. Myös kolonialismin historia auttaa varmasti ymmärtämään nyansseja, jos kiinnostus kohdistuu Sussexeihin ja heidän reissuihinsa.

Mutta tietysti jos joku haluaa katsoa noita Williamin ja Katen ilmehdintöjä, kokonaisina tai pätkittyinä, niin vapaa maa. Itse en ole aukaissut yhtäkään tämän ketjun videota, enkä tule katsomaan myöskään tuota suositeltua kaksituntista spektaakkelia.

Olet asian ytimessä. Videossahan on kyse nimenomaan Katen silmienpyörittelystä ja Williamin mutrusta ilmeestä, niitä näytetään koko kahden tunnin ajan. Not. Olit ehkä olevinasi sarkastinen mutta tuli vain ylimielinen ja ilkeäkin vaikutelma sinusta. Ivallisuus ei ole älykkyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19403/32325 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on täällä sanottu jo aiemminkin, muistelisin niin: mielenkiintoista että kovimmat spekuilijat, salaliittoteorioita kannattavat ja monarkian vastustajat antavat kovin epäsivistyneen ja huonokäytöksisen kuvan itsestään.

Vierailija
19404/32325 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet asian ytimessä. Videossahan on kyse nimenomaan Katen silmienpyörittelystä ja Williamin mutrusta ilmeestä, niitä näytetään koko kahden tunnin ajan. Not. Oli

Juteltaisiinko kuitenkin mieluummin asiallisesti monarkiasta eikä ilkeillen minusta? Olen satunnainen kävijä, eikä haukku tee minuun haavaa, mutta itsestäsi kerrot eniten tuolla henkilöön käymisellä.

Vierailija
19405/32325 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvähän se on, että Kate oli rakastunut Kingstoniin. 

Vierailija
19406/32325 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on täällä sanottu jo aiemminkin, muistelisin niin: mielenkiintoista että kovimmat spekuilijat, salaliittoteorioita kannattavat ja monarkian vastustajat antavat kovin epäsivistyneen ja huonokäytöksisen kuvan itsestään.

Minusta taas vaikuttaa siltä, että koko kanalauma käy kimppuun, jos paikalle tulee joku ulkopuolinen.

Vierailija
19407/32325 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

19404 itsehän sinä olit ivallinen niitä kohtaan jotka ehdottivat että ennemmin kannattaa katsoa se video kuin kuvitella mitään klipistä. Muka kaksi tuntia silmien pyörittelyä, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Eri

Vierailija
19408/32325 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aidosti kiinnostunut monarkian tulevaisuudesta, joskin epäilen Williamin kykyä täyttää Charlesin paikkaa, sekä Charlesin kykyä täyttää Elisabetin paikkaa. Olen yrittänyt asiallista keskustelua, mutta kanalauma tulee huutamaan jotain sugareista ja pitkästä selästä. Välillä olen miettinyt että aloittaisin uuden ketjun monarkian tulevaisuudesta, mutta varmaan raivoajat tulisivat sinnekin tai poistattaisivat sen. 

Vierailija
19409/32325 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jokaiseen viestiini saanut paljon hyväksyviä kommentteja, olen ehkä neljä viestiä tänne tämän lisäksi kirjoittanut. Ehkä viisi. En ole kokenut, että satunnaista kommentoijaa olisi kaltoinkohdeltu.

Ehkä kyse onkin enemmän viestin sisällöstä ja kirjoitustavasta?

Vierailija
19410/32325 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jokaiseen viestiini saanut paljon hyväksyviä kommentteja, olen ehkä neljä viestiä tänne tämän lisäksi kirjoittanut. Ehkä viisi. En ole kokenut, että satunnaista kommentoijaa olisi kaltoinkohdeltu.

Vierailija
19411/32325 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, että kaikki viestini tulevat kahteen kertaan. Siitähän on nyt helppoa laskea, montako viestiä olen kirjoittanut.

Vierailija
19412/32325 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

19404 itsehän sinä olit ivallinen niitä kohtaan jotka ehdottivat että ennemmin kannattaa katsoa se video kuin kuvitella mitään klipistä. Muka kaksi tuntia silmien pyörittelyä, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Eri

Ei kai ihan oikeasti kukaan meistä ole katsonut sitä kaksituntista videota alusta loppuun varmistaakseen siitä, mistä ilmeissä on kysymys? Silkkaa näpäyttelyähän se oli.

Vierailija
19413/32325 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ihan oikeasti kukaan meistä ole katsonut sitä kaksituntista videota alusta loppuun varmistaakseen siitä, mistä ilmeissä on kysymys? Silkkaa näpäyttelyähän se oli.

Anteeksi, mutta saanen olla eri mieltä. Itse katsoin kyseisen tallenteen, nimenomaan varmistaakseni, että mistä oikein on kyse. Kokonaisuudessaan. Kommenteista päätellen moni katsoi ainakin sen noin viiden minuutin osan, jossa palveluksessa kuolleiden sotilaiden omaiset marssivat paikalle.

Vierailija
19414/32325 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, että kaikki viestini tulevat kahteen kertaan. Siitähän on nyt helppoa laskea, montako viestiä olen kirjoittanut.

No minun täytyy olla imarreltu, että tämän ketjun neljästä tai viidestä viestistäsi yksi kohdistui juuri minun, satunnaisen kävijän persoonaan. No ei muuta kuin jatkakaa. Käyn illalla katsomassa, onko kenelläkään sanottavaa ajatuksiini monarkian tulevaisuudesta, vai onko persoonani tosiaan jännittävämpi kuin Katen katoaminen ja monarkia yhteensä!

Vierailija
19415/32325 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katella on kuulemma osittainen total colectomy tai joku, ELi iBS ja otettiin osa suolta pois. EI ilmeisesti pantu sitä J-pussia. Mut osa suolta poistettiin. Ei siksi saa painoa nousemaan tai jotain. Kestää kauan parantua.

Näin ainakin sanoi yksi Youtube tyyppi (muradi tai joku) joka postailee Katesta melkein joka päivä. Muka lääkärit on vuotaneet tän tiedon...

Vierailija
19416/32325 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ohis, mutta kannattaako katsoa jotain kahden tunnin videota, joka ei ole kivaa katsottavaa? Tai jos väkisin haluaa katsoa niin kannattaako ainakaan arvostella toisten ajankäyttöä?

Mielestäni kannattaa, ainakin ennemmin kuin näitä "omilla aivoilla ajattelevien" "vaikuttajien" tekemiä videoita. Tuo tilaisuus ja sen tallenne kuvaa kuitenkin hyvin yhtä osaa brittikulttuurista ja yhteiskunnasta, saattaisi olla monelle hyvinkin sivistävää. Myös siitä näkökulmasta, että miksi britit edelleen tarvitsevat/hyväksyvät monarkiaa.

No minun täytyy olla imarreltu, että tämän ketjun neljästä tai viidestä viestistäsi yksi kohdistui juuri minun, satunnaisen kävijän persoonaan. No ei muuta kuin jatkakaa. Käyn illalla katsomassa, onko kenelläkään sanottavaa ajatuksiini monarkian tulevaisuudesta, vai onko persoonani tosiaan jännittävämpi kuin Katen katoaminen ja monarkia yhteensä!

Keräsin tähän nyt kaikki viestini viimeisen ... kuukauden? ajalta (tosin vain yhteen kertaan, kaksi ensimmäistä tuli jostain syystä tuplana ketjuun). Edellisen kerran kommentoin sitä videota, jossa William ja Kate lähtivät kodistaan johonkin, William johonkin edustustilaisuuteen, Kate johonkin muualle.

Mikä kursiivilla kirjoittamistani viesteistä kohdistuivat sinun persoonaasi? Vai oletko sinä nimenomaan se videobloggari, jota vähemmän arvostavasti kommentoin tuossa ensimmäisessä viestissäni?

Vierailija
19417/32325 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aidosti kiinnostunut monarkian tulevaisuudesta, joskin epäilen Williamin kykyä täyttää Charlesin paikkaa, sekä Charlesin kykyä täyttää Elisabetin paikkaa. Olen yrittänyt asiallista keskustelua, mutta kanalauma tulee huutamaan jotain sugareista ja pitkästä selästä. Välillä olen miettinyt että aloittaisin uuden ketjun monarkian tulevaisuudesta, mutta varmaan raivoajat tulisivat sinnekin tai poistattaisivat sen. 

Kanalauma, raivoajat.. huomaatko miten itse suhtaudut muihin? Itse en edes tiedä kuka on satunnainen kommentoija ja kuka ei (paitsi se yksi josta ei voi erehtyä), ei se siitä ole kiinni onko aktiivinen kommentoija vai silloin tällöin kirjoitteleva millaista palautetta saa.

Vierailija
19418/32325 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katella on kuulemma osittainen total colectomy tai joku, ELi iBS ja otettiin osa suolta pois. EI ilmeisesti pantu sitä J-pussia. Mut osa suolta poistettiin. Ei siksi saa painoa nousemaan tai jotain. Kestää kauan parantua.

Näin ainakin sanoi yksi Youtube tyyppi (muradi tai joku) joka postailee Katesta melkein joka päivä. Muka lääkärit on vuotaneet tän tiedon...

Tässä tää video jossa kerrotaan Katen operaatio, suolenpoisto

Vierailija
19419/32325 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ohis, mutta kannattaako katsoa jotain kahden tunnin videota, joka ei ole kivaa katsottavaa? Tai jos väkisin haluaa katsoa niin kannattaako ainakaan arvostella toisten ajankäyttöä?

Mielestäni kannattaa, ainakin ennemmin kuin näitä "omilla aivoilla ajattelevien" "vaikuttajien" tekemiä videoita. Tuo tilaisuus ja sen tallenne kuvaa kuitenkin hyvin yhtä osaa brittikulttuurista ja yhteiskunnasta, saattaisi olla monelle hyvinkin sivistävää. Myös siitä näkökulmasta, että miksi britit edelleen tarvitsevat/hyväksyvät monarkiaa.

Ketään ei kiinnosta sun postaamat viestit ja niiden lukumäärät, voisit tehdä tuon arkiston omalle koneellesi. Eihån ne edes liity aiheeseen, vaan sun käyttäytymiseen. 

Vierailija
19420/32325 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

I rest my case.

Ketju on lukittu.