Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32325)

Vierailija
17501/32325 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemalla juuri uusintana kuninkaan kruunajaiskonsertti. Oli n vuosi sitten ja ei kumpikaan, Kate kuin kuningas tiennyt,  mikä on vuoden päästä terveystila. Syöpä oli jo muhimassa molemmilla, niin yleensä syöpä kehittyy, joillakin menee vuosia ennenkuin havaitaan.

Vierailija
17502/32325 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs salaisuuksia se nyt olisi paljastellut? Kyllä kuninkaan vaimo tietää rajansa. Hiljainen ja omissa oloissaan, melkeinpä voisi sanoa että vaatimaton. En ymmärrä tätä jatkuvaa hyökkäilyä iäkästä naista kohtaan. Varmasti kädet täynnä työtä huolehtia miehensä psyykkisestä hyvinvoinnista. Harry eläköön omaa ja itsenäistä elämäänsä. Juuri sitä mistä unelmoi ja mitä kehuskeli haluavansa.

Heti kun oli isäänsä mennyt väkisin pikaisesti tapaamaan, antoi jo jälkikäteen lehdille isästään jotain lausuntoa, eli hyppysellinen kultaista hiekkaa lähti taas mukaan... ja kerrotaan että esim. tätä Camilla kritisoi, ja ihan aiheestakin.

Hohhoijaa, tuota sinisilmäisyyttä. Perehdy ensin asioihin, ennenkuin tulet höpöttämään omiasi.

Ei ole tarvetta harhaisiin valheisiisi perehtyä. Ovat samaa tasoa, kuin Camillan ja Rosen yhteinen suunnitelma Walesien avioliiton rikkomiseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17503/32325 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, eli Camilla ja Roseko tässä nyt yhdessä juonivat? Miksi ihmeessä Camilla haluaisi aiheuttaa puolisolleen huolta ja murhetta ja vahingoittaa instituutiota? (Walesien ero olisi iso juttu ja vahingoittaisi perheen mainetta, Kate on supersuosittu.) 

Vierailija
17504/32325 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kukin isukki voi muuttua aika kylmäksi, kun omaa vaimoa haukutaan salaliittolaiseksi kruunun tavoittelijaksi, käärmeeksi ja mitä kaikkea se on Camillasta sanonutkaan. Kieltänyt tulemasta samaan tilaan. Syyttelee Camillaa kaikesta. Sokeakin näkee miten Camilla tekee miehensä onnelliseksi. Rakastava poika olisi iloinen isänsä puolesta.

Helppo syytellä Harrya vaikka et yhtään tiedä mitä kaikkea Camilla on tehnyt ja mihin hän pystyy. Ainakin vuoti yksityisiä juttuja lehdistölle ja tekee varmaan niin edelleen. 

Eikö Harry ole vuotanut yksityisiä tietoja julkisuuteen? Tai käyttänyt niitä rahastaakseen julkisuudella? Minä oletan, että sairastumisistakaan ei kerrottu etukäteen, kun ei oltu varmoja. miten Harry käyttäisi tietoa.

Juu, on kertonut Katen ja Meghanin kalsasta ensikohtaamisesta, sukkahousugatesta, tappelusta Williamin kanssa, kuinka harvoin he tapasivat Walesien kanssa. Kuinka iskä hylkäsi hänet kun ei antanut rahaa. Kuinka hän ei saanut audienssia mummilta, kuinka Megxit-neuvotteluissa heille ei annettu hyviä vaihtoehtoja. Vuosivat julkisuuteen se että Charles ja Kate olisivat nuo "rasistit". Kaikenlaista tuollaista. 

Ymmärrän miksi Charles ja William empivät yhteisen tapaamisen kanssa. Harrylla on tottakai oikeus kertoa elämästään mutta hänen pitää myös silloin tiedostaa että ihmiset joista hän kertoo, eivät välttämättä pidä siitä että heidänkin asioitaan jaetaan mediassa. Charles, Camilla, Kate ja William eivät myös roolinsa takia kertoa omaa puoltaan asiasta mikä tietysti tekee tilanteesta vähän epäreilun. Todennäköisesti Williamkin voisi halutessaan kertoa veljestään noloja juttuja. 

Vierailija
17505/32325 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikö Harry ole vuotanut yksityisiä tietoja julkisuuteen? Tai käyttänyt niitä rahastaakseen julkisuudella? Minä oletan, että sairastumisistakaan ei kerrottu etukäteen, kun ei oltu varmoja. miten Harry käyttäisi tietoa."

Miten oletat että sairastumisista olisi voitu kertoa etukäteen? Buckinghamin Palatsi tiedottaa että Hänen Majesteetillaan todetaan syopä ensi kuussa? Häh?

Vierailija
17506/32325 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eikö Harry ole vuotanut yksityisiä tietoja julkisuuteen? Tai käyttänyt niitä rahastaakseen julkisuudella? Minä oletan, että sairastumisistakaan ei kerrottu etukäteen, kun ei oltu varmoja. miten Harry käyttäisi tietoa."

Miten oletat että sairastumisista olisi voitu kertoa etukäteen? Buckinghamin Palatsi tiedottaa että Hänen Majesteetillaan todetaan syopä ensi kuussa? Häh?

Charles olisi voinut pirauttaa pojalleen, että minulla on ikäviä uutisia, olen sairastunut. Harry kuuli uutiset median kautta. 

Vierailija
17507/32325 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spekulaationi on se että William käytti Kateen vahingossa liikaa voimaa riidan yhteydessä ja vahingossa aiheutti Katelle pahan päävamman, jolloin Kate ajautui vuodelepoon ja koomaan. Kate voi olla edelleen koomassa tai kuolemassa. Voi olla jo kuollutkin. Hätävale on syöpä jolloin heillä on pelivaraa keksiä kaikenlaisia valeita Katen toipumisesta ym. ja sitten myöhemmin tulee informaatiota siitä että on menehtynyt esim. sairauden uuvuttamana. Ongelma tässä on vain se että jos näin käy niin miten voivat kaiken tämän jälkeen näyttää kaikille että on puhtaat jauhot pussissa kun ruumis on jo osa maata ja tunnistamaton.

Mihin todisteisiin tämä teoriasi pohjautuu? Harry on kertonut yhdestä fyysisestä yhteenotosta veljesten välillä - > William hakkasi vaimonsa kuoliaaksi? Aikamoinen ajatusloikka.

Edelleen peräänkuulutan sitä että Katen perhe ei ole etsinyt Katea, ymm

Katen vanhemmat on maksettu hiljaisiksi, lapsia ei näy siksi kun he tietävät mitä heidän äidilleen kävi ja William pelkää että paljastavat julkisesti jotain. 

Vierailija
17508/32325 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charles olisi voinut pirauttaa pojalleen, että minulla on ikäviä uutisia, olen sairastunut. Harry kuuli uutiset median kautta. 

Tuskin voivat ottaa sitä riskiä että Meghan rimpauttaa Oprah'lle tai muille tutuilleen ja Charles saa itse lukea asiasta lehdestä. Näinhän on käynyt ja tuollainen uutinen olisi ollut arvokas. Surullista sinällään että eivät tunne voivansa luottaa perheenjäseneen. 

Vierailija
17509/32325 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spekulaationi on se että William käytti Kateen vahingossa liikaa voimaa riidan yhteydessä ja vahingossa aiheutti Katelle pahan päävamman, jolloin Kate ajautui vuodelepoon ja koomaan. Kate voi olla edelleen koomassa tai kuolemassa. Voi olla jo kuollutkin. Hätävale on syöpä jolloin heillä on pelivaraa keksiä kaikenlaisia valeita Katen toipumisesta ym. ja sitten myöhemmin tulee informaatiota siitä että on menehtynyt esim. sairauden uuvuttamana. Ongelma tässä on vain se että jos näin käy niin miten voivat kaiken tämän jälkeen näyttää kaikille että on puhtaat jauhot pussissa kun ruumis on jo osa maata ja tunnistamaton.

Mihin todisteisiin tämä teoriasi pohjautuu? Harry on kertonut yhdestä fyysisestä yhteenotosta veljesten välillä - > William hakkasi vaimonsa kuoliaaksi? Aikamoinen ajatusloikka.

Edelleen peräänkuulut

Katen vanhemmat on maksettu hiljaisiksi, lapsia ei näy siksi kun he tietävät mitä heidän äidilleen kävi ja William pelkää että paljastavat julkisesti jotain. 

Tai sitten Katen vanhemmat kunnioittavat tyttärensä yksityisyyttä ja keskittyvät laittamaan perhettä. Lapset ovat taas koulussa. 

Vierailija
17510/32325 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää siltä, että Harryn ja isänsä välit ovat kokonaan poikki

Vierailija
17511/32325 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseriittoisia narsisteja Charles ja William. 

Vierailija
17512/32325 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli Charles olisi kertonut Harrylle sairastuneensa, olisi Harry paljastanut sen ennen virallista ilmoitusta. Kukaan ei voi enää luottaa Harryyn, ihan oikein Charles teki kun ei ilmoittanut Harrylle.

Vierailija
17513/32325 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli Charles olisi kertonut Harrylle sairastuneensa, olisi Harry paljastanut sen ennen virallista ilmoitusta. Kukaan ei voi enää luottaa Harryyn, ihan oikein Charles teki kun ei ilmoittanut Harrylle.

Mistä sinä sen tiedät? Lopeta jo Harryn mollaaminen. Eiköhän sitä ole solvattu jo riittävästi. 

Vierailija
17514/32325 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä hoviin ei voi enää luottaa, eikä sen tiedotuksiin luota enää suuret mediatalotkaan. 

Vierailija
17515/32325 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...lapsia ei näy siksi kun  he tietävät mitä heidän äidilleen kävi ja William pelkää että paljastavat julkisesti jotain."

Justhan William ja prinssi George olivat huhtikuun puolivälissä Birminghamissa katsomassa Aston Villan jalkapallomatsia Villa Parkin sviitissä. Kuvissa näkyy miten Georgella on joku kaverikin siinä vierellä, joten siinäkin olisi ollut pari tuntia aikaa lörpötellä tuolle kaverille kaikki perheensä kuulumiset :)

Edelleen muistutan, että pääministeri Rishi Sunak tapaa Charlesin viikoittain ja on varmasti tietoinen Royal Familyn tilanteesta. Pointti on se, että kuninkaalla ei ole yksinkertaisesti varaa valehdella Britannian pääministerille, joka on arvojärjestyksessä seuraava heti kuninkaan jälkeen. Valehtelu voisi olla viimeinen niitti monarkian tulevaisuudelle.

Vierailija
17516/32325 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kate Middleton pysynee piilossa ainakin syksyyn asti. Luulisi olevan hänelle itselleenkin raskas rasti moinen mökkiytyminen ja paine näyttäytymiseen kasvaa kaiken aikaa maailman lehdistössä. Eihän hänen tarvitsisi kuin käydä oikeasti  siinä Windsorin pikkukaupassa, vaikka huivi päässä, jos hiukset = lisäkkeet ovat poissa. 

Niinpä. Kate on saanut roolin Walesin prinsessana ja jos ei huvita enää näytellä, niin sitten siirtyy takaoikealle. 

No, niin kauan kun kuninkaallinen perhe ja britit tukevat häntä niin muista viis. Hänhän on ihan oikea ihminen eikä mikään roolihahmo saippuaoopperassa. 

Vaikea ymmärtää miten vaikkapa Katen vierailut sairaiden lasten luona eri sairaaloissa tai vammaisten lasten tapaamiset eri hoitolaitoksissa olisi jotain ihmeen näyttelemistä?

Vierailija
17517/32325 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kukin isukki voi muuttua aika kylmäksi, kun omaa vaimoa haukutaan salaliittolaiseksi kruunun tavoittelijaksi, käärmeeksi ja mitä kaikkea se on Camillasta sanonutkaan. Kieltänyt tulemasta samaan tilaan. Syyttelee Camillaa kaikesta. Sokeakin näkee miten Camilla tekee miehensä onnelliseksi. Rakastava poika olisi iloinen isänsä puolesta.

Helppo syytellä Harrya vaikka et yhtään tiedä mitä kaikkea Camilla on tehnyt ja mihin hän pystyy. Ainakin vuoti yksityisiä juttuja lehdistölle ja tekee varmaan niin edelleen. 

Eikö Harry ole vuotanut yksityisiä tietoja julkisuuteen? Tai käyttänyt niitä rahastaakseen julkisuudella? Minä oletan, että sairastumisistakaan ei kerrottu etukäteen, kun ei oltu varmoja. miten Harry käyttäisi tietoa.

Puppua.Sanomme me.Ota selvää miksi nimenomaan CAmis huuhkaja juonitteli kolmantena pyöränä c&d avioliitossa.Tuhosi D :n elämän samalla aiheutti myös Dianan kuoleman.Jos olis pysynyt poissa heidän liitostaan.Hän tuhosi myös omien lastensa perheen.He eivät olisi Charlesta halunneet puoli isäkseen.Mutta kelpasi heillekin lopuksi ns.kuninkaallinen elämä.En ymmärrä miksi Harryn pitäis hyväksyä Camilla kuningattareksi.Camilla ohjaa Charlesia varsinkin nyt kun hän on sairas.William taas tiedetään ,mikä hän on luonteeltaan.Williamilla on jo nyt päätösvalta charlesin asioissa.(Camilla ei ole mikään hyssykkä kulisseissa)Harry olis ehkä halunnut jonkin asteista sopua isänsä kanssa.Mutta tapaamis lupaa ei tullut W& camikselta.Yhä enenemässä määrin H&M ovat onnellisa että lähtivät hovista.Tämäkin todistaa millaista elämä siellä olis ollut.Miten heitä olis kohdeltu.Täytyy muistaa että camilla tietää hovin sisäpiirin pimeitä asioita,kiristämään pystyis.Hänen kirjoittamassaan kirjassa hän halveksi D;tä.Me ollaan sorvin ohjaimissa.(Jankkaaja ei oo nyt töissä.)Loanheitto alkaa . Me näyrrettään Jo valmiiksi😍🤩😛🤪😜🤭😤😹

Vierailija
17518/32325 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että aito George esiintyy fudismatsissa kuvatulla filmillä. Uskon myös aidon ja elävän Charlotten esiintyvän syntymäpäiväkuvassa.

Mutta en pidä Louisin syntymäpäiväkuvaa aitona. Luoja tietää, missä se poika on ja mitä hänelle kuuluu.

En usko Georgen enkä Charlotten (eli perijän sekä varahenkilön) olevan geneettisesti Katen lapsia. Molemmat ovat syntyneet sijaissynnyttäjän avulla, mikä on mahdollistanut kuninkaalliselle perheelle dna-kikkailun. En kyllä usko, että Rosekaan olisi Georgen tai Charlotten biologinen äiti, vaikka onhan siihen kai pieni mahdollisuus. Louis sentään on näyttänyt koko ajan Katelta ja Katen isältä.

Vierailija
17519/32325 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"...lapsia ei näy siksi kun  he tietävät mitä heidän äidilleen kävi ja William pelkää että paljastavat julkisesti jotain."

Justhan William ja prinssi George olivat huhtikuun puolivälissä Birminghamissa katsomassa Aston Villan jalkapallomatsia Villa Parkin sviitissä. Kuvissa näkyy miten Georgella on joku kaverikin siinä vierellä, joten siinäkin olisi ollut pari tuntia aikaa lörpötellä tuolle kaverille kaikki perheensä kuulumiset :)

Edelleen muistutan, että pääministeri Rishi Sunak tapaa Charlesin viikoittain ja on varmasti tietoinen Royal Familyn tilanteesta. Pointti on se, että kuninkaalla ei ole yksinkertaisesti varaa valehdella Britannian pääministerille, joka on arvojärjestyksessä seuraava heti kuninkaan jälkeen. Valehtelu voisi olla viimeinen niitti monarkian tulevaisuudelle.

Britannia on valtiona ihan yhtä pahassa lirissä kuin brittimonarkia. Koska maailman järjestys (engl. World Order) eli maailman talousherruus on siirtymässä/siirtynyt Yhdysvalloilta Kiinalle, Britannialle koituu siitä ongelmia, joihin heillä ei ole lääkettä. Brittieliitti on ohjannut Yhdysvaltain politiikkaa ja bisnestä ns. Deep Staten kautta. Nyt he ovat menettämässä todella paljon lyhyessä ajassa. Rishi Sunak kuuluu brittieliittiin, joten hän on henkilökohtaisestikin (melkein) samassa tilanteessa Charlesin ja Williamin kanssa.

Vierailija
17520/32325 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on semmonen pointti mielestämme.Onko hovi varma että joku ,muu taho kuin Harry ,voi kertoilla lehdistölle tms. KAIKKI mitä vääryyksiä hovissa on tehty heille.(hammas särkyä) Mielestämme hovin tulevaisuus ei näytä hyvältä.Nämä sairaat ihmiset voi poistua nopeastikin?(Emme toivo tietenkään! )Williamista/camis ei tule kunnollista hallitsijaa ,jota tänä aikana siellä tarvittaisiin.Nuoremmat kansan osat haluais tuon Vero hain lopettaa,ihan syystäkin.Toisaalta hovin sisälläkin kiehuu.Uskomme että joulu tuo jo selkeyttä asiaan.Harry on tehnyt voitavansa.Mites menikään se jenkki kansalaisuus hakemuksen kanssa.Muuten useissa kirjoissa on  epämiellyttäviä asioita kerrottuna jotka aiheuttavat närää(tarkoitamme yleisellä tasolla)Harryn kirjojen lukeneet Väittävät myös että, niissä ei mitään raflaavaa ole.Liian suuri mökä pikku pojan muistoista,turvattomuudesta,yksinäisyydestä.Ilkeästä puoliäidistä,välinpitämättömästä isästä, joka rakasti vain camillaa.Suuresta tragediasta ,äidin menetyksestä..kaikkea näitä.Eikö ollut hyvä että hän sai niistä kertoa kirjassaan.(kirjassahan oli kaikkia hauskoja pikku juttuja,joille naurettiin.)Kirjan tarkoitus olis pitänyt ymmärtää oikein!!   Näin me spekumme.  Me nauretaan jo valmiiksi ,kun se kälkkärö kyyrme iskee puskasta.Jankuttaja on kotona käyräsarvi pässin kainalossa. HUOME NNA ON TAAS MEIDÄN KAA TÄÄLLÄ . loan heitto alkaa!!

Ketju on lukittu.