Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan yli kaiken urheiluselostuksen ääntä

Vierailija
07.09.2026 |

Telkkarista, läheiseltä kentältä, mistä vain.

Muilla samaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin jos se selostaja on se ylen jokaisesta asiasta liikuttuva moottoriturpa raja

Vierailija
2/5 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Olen aina vihannut. Myös kaikkien urheilua seuraavien älyvapaata mölinää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa itse selostus, mutta urheilijoiden haastattelut urheilusuoritusten jälkeen on aina jotenkin vaivaannuttavia.

Vierailija
4/5 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta "Mertsi" oli aikoinaan hyvä lätkäselostaja. Sitten selosti fudista ja yleisurheilua eli vähän hitaampaa. Voi jestas niitä hänen kommentteja! :)  Barcelona, vuonna ... mitähän se oli. Aamulla aina karsinnat ja varsinainen sitten illalla. 

Aamulla moukarin karsinta: joku heitti, moukari takertui yläverkkoon eikä pudonnut alas. Toimitsijat ravisteli häkkiä - ei niin millään pudonnut. Karsinta keskeytyi siihen. Sitten, jonkin ajan kuluttua saivat hommattua tikapuut ja leka alas. Mertsi siihen: No niin, nyt siellä on ilmiselvästi käytössä Barcelonan parhaimmat voimat! :))))

Toinen oli Tapio Suominen: Brasilian ok. Aamulla golfia, jostain sieltä lammesta kömpi kaimaani. Hän siihen: Kappas, tämä kaverikin on taas herännyt! :)))

Vierailija
5/5 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tykkään.  Voi olla, etten katso ollenkaan, mutta pidän taustalla.  Esim hiihtoselostus, jalkapalloselostus. Vaikka viikonlopun  viestit- en katsonut  mutta kotitöitä tehdessä pidin taustamusiikkina selostusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi