Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Ai että, ihana tuo "kinkku" ;D Osui nauruhermoon! Mulla on yleensä "kakki hyvin"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain outoa tässä on... sellaista mikä ei kestä päivänvaloa. Vaistoni sanoo niin.
Vaistosi on väärässä
Olen samaa mieltä vaistostaan kertoneen kanssa.Jankutan vielä charloten synttärit kuvasta sehän oli samoista vanhoista viime syksyn kuvista.Charlotte edustaa omistamaansa( lastenkin) muotibrändiä josta ansaitsee miljoonia vuodessa.Katella olis varmaan ollut kauniita asusteita joista nää hovin ompelijat olis voinut vääntää charloten ohjauksessa ,jotain muuta kuin tuo vaatetus ,mitä oli, juhlavampaa siis.Olis mukavampi varmaan hänellekin?Tulee jotenkin vähä osaisten lapsi mieleen, surullista,kerätäänkö jotain ns.sääli pisteitä?? Itsekkäästi ajattelen noin!Täysin julkisuudesta poissa,näkymättöminä, walesit eivoi elää jatkuvasti.Mylly pyörii mitä järkyttävämpinä sisältöineen.Mut
Niin oli eilen parempilaatuista tekstiä .. Häivähdys järkeä ... nyt taas ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, tätä en huomannutkaan, mutta sopiihan se oikein hyvin poleron, palle riinojen ja puhvi hiojen kanssa :D Toivottavasti Kate muistaa seuraavalla kerralla ottaa mukaan vaikka kultakoristeisen antiikkipenkin. Kenties kuningatar Viktorian jäämistöstä?
---
Näin kun tekevät niin sitten syytetään seuraavaksi elitismistä ja siitä ettei ymmärretä kansan tilannetta. Musta sinällään oli muuten kiva että lasten vaatteet olivat tuollaiselta melko normaalihintaiselta merkiltä, kun vertaa vaikka niin Kardasianeihin joilla jo vauvallekin oli ostettu oma pikku Hermes-laukku. Ihan älytöntä kulutusta. Mutta niinhän se on että he ovat kuninkaallisia, eivät ökyrikkaita. Arvostavat myös tavallisuutta, kuten Diana ja Elisabet.
Eivät ökyrikkaita? Hah hah
Ei
Taannoin esiteltiin kuvia kuningataräidin asunnosta ja yllätyin siitä kuinka pieniä ja melko tavallisen oloisia hänen huoneensa olivat. Toki aikaa on mennyt mutta kuitenkin. Merkkiluksus kuitenkin usein puuttuu, pelkästään Silvian Kelly - laukusta tuli haloo vaikkei minusta ole käsittämätöntä että Ruotsin kuningattarella olisi tuollainen laukku. Jos muistatte niin Meghanin vaatehankinnoista hovissa tuli kohua koska hän hankki paljon varsin kalliita luksusvaatteita. Vertailun vuoksi voisi mainita esimerkiksi Viktorian esiintyvän usein esim. Andiatan ja jopa H&M:n asuissa. Myös Katella on paljon ihan normaalihintaisia merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, tätä en huomannutkaan, mutta sopiihan se oikein hyvin poleron, palle riinojen ja puhvi hiojen kanssa :D Toivottavasti Kate muistaa seuraavalla kerralla ottaa mukaan vaikka kultakoristeisen antiikkipenkin. Kenties kuningatar Viktorian jäämistöstä?
---
Näin kun tekevät niin sitten syytetään seuraavaksi elitismistä ja siitä ettei ymmärretä kansan tilannetta. Musta sinällään oli muuten kiva että lasten vaatteet olivat tuollaiselta melko normaalihintaiselta merkiltä, kun vertaa vaikka niin Kardasianeihin joilla jo vauvallekin oli ostettu oma pikku Hermes-laukku. Ihan älytöntä kulutusta. Mutta niinhän se on että he ovat kuninkaallisia, eivät ökyrikkaita. Arvostavat myös tavallisuutta, kuten Diana ja Elisabet.
Eivät ökyrikkaita? Hah hah
Hän tosiaan tukee usein Zaran kaltaisten ketjujen riistotoimintaa. Ei kovin soveliasta. Miksei esiinnyt kotimaassaan eettisesti valmistetuissa vaatteissa? Aina joko luksusta tai hikipajamuotia.
Minua hämmästytti taannoinen lehtikuva Princess Royal Annen olohuoneesta. Ja taitaa olla samanlainen huivi päässään, tweedeissä ja kumppareissaan siviilissä rentusteleva hevosnainen kuin äitinsä, lapioi varmaan itse paskaakin talleilla.
Vierailija kirjoitti:
Minua hämmästytti taannoinen lehtikuva Princess Royal Annen olohuoneesta. Ja taitaa olla samanlainen huivi päässään, tweedeissä ja kumppareissaan siviilissä rentusteleva hevosnainen kuin äitinsä, lapioi varmaan itse paskaakin talleilla.
Muistan kuvan. Mietin silloin, että itse en jaksaisi siivota sen roinamäärän keskellä. Hänellä varmaan käy siistijä.
Eihän tuo paskan lapioiminen sovi lainkaan kuninkaalliselle! Oliko kuva tekoälyllä tehty? Onko prinsessa Annea edes olemassa, onko jo calmo? Onko William puskenut pässinsarvillaan?
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että Kate on aika huonossa hapessa syöpähoitojen aikana. Tukka lähtenyt ja laihtunut entisestään.
no no no... We're doing well. William
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että Kate on aika huonossa hapessa syöpähoitojen aikana. Tukka lähtenyt ja laihtunut entisestään.
Se on se tuon suvun miesten kuuluisa kuninkaallinen monikko. Niinhän Charleskin sanoi Dianan masua nipistellen: A bit chubby here, arentt we?
Vierailija kirjoitti:
Katsoinpa minäkin mannermediasta jossa tosiaan tituleeravat häntä maailman rikkaimmaksi lapseksi ja 5 biljoonan arvoiseksi. Samassa jutussa kuitenkin sanotaan ettei Charlottella ole henkilökohtaista omaisuutta ja tuo arvio pohjautuu siis kruunun omaisuuden arvoon, tai osuuteen siitä. Muotibrändiä hänellä ei ole, vaan koska hän on erittäin seurattu somessa, hänellä on ns. Charlottell-efekti eli hänen pitämänsä vaatteet myyvät loppuun nopeasti.
Tuokin totta.Charlotella myös tuo brändi josta ansaitsee n.1.5milj.vuosittain tuossa tiedossa oli myös tuo nimi.(netissä oli en löydä sitä nyt uudelleen)Voit pitää tietoani feikkinä.Samanlainen juttu tuo katen raitapaita,hukkasin sen vähäksi aikaa ja tietoani pidettiin valheena.Olen sittemmin löytänyt paidan uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo paskan lapioiminen sovi lainkaan kuninkaalliselle! Oliko kuva tekoälyllä tehty? Onko prinsessa Annea edes olemassa, onko jo calmo? Onko William puskenut pässinsarvillaan?
Täytyy ihmetellä mikä ihminen sinä olet?Hovin elämään kasvetaan varsinkin nämä äkta ihmiset.Todella kummallisia tapoja meille taviksille.Mielestäni kummallisimpia mm.charlesin kengännauhojen silittäminen.Mitähän kaikkea muuta hupaisevaa sieltä löytyisi??vaatetukset tietysti hevoshoitoon liittyviä.Lapioivat paskaakin,siinä ei mitään outoa ole.Paraati jutuissa, sitten viimesen päälle hintavat asut.Kuuluu siihen heille rakkaaseen harrastukseen/elämän menoon.Heistä sais/on varmaan kauniita yleviä juhlapäivä kuvia.Hovin kaikista jäsenistä.Vau!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
William kertonut livenä heillä on kaikki hyvin.Pulinat pois!!Ei vaan nyt halua olla julkisuudessa.Pitää luottaa Williamin sanaan.
Katen ystävä Amaia Arrieta, joka vaatettaa Katen ja Williamin lapsia, on antanut lausunnon heidän tilanteestaan "Olen murtunut. He käyvät läpi helvettiä ja toivon, että he tulevat vielä takaisin."
Vierailija kirjoitti:
Katen ystävä Amaia Arrieta, joka vaatettaa Katen ja Williamin lapsia, on antanut lausunnon heidän tilanteestaan "Olen murtunut. He käyvät läpi helvettiä ja toivon, että he tulevat vielä takaisin."
Eiköhän lausunto fanaattisten av-mammojen mukaan kerro "avioerohelvetistä, pettämisestä, lehtolapsista, alkoholismista ja pahoinpitelystä", vai olisko kuitenkin jotain Katen sairauteen liittyvää...
Ei tuosta Arrietan lausunnostakaan voi tietää, että onko kyseessä vain spekulointi vai olisiko hänellä jotain tietoakin asiasta? Murheellinen tilanne, mutta kyllä Katella on varmaan Britannian parhaat lääkärit hoitamassa.
Tuosta huomaa miten kriisitilanteissa hovillta on kömpelöä toimintaa. Tunteiden piilottelua, pakonomaista hillittyä käyttäytymistä, vältellään konflikteja viimeiseen asti, julkisuuden sijoittelua. Tämä ajattelumalli sitten siirtyy sukupolvelta toiselle. Charles kielsi itkemisen Dianan hautajaisissa pojiltaan mikä on uskomatonta, ei saa itkeä oman äidin hautajaisissa...
Kaikki siellä on niin konemaisen epäinhimillisen korrektia toimintaa ja mokata ei saa. Ei ihme että Harry sieltä lähti.
Vierailija kirjoitti:
Ristiriidassa sen asian kanssa kun William sanoi että kaikki on meillä hyvin. Mutta eihän tuleva kuningas voikaan sanoa mitään negatiivista ja kansan edessä on esitettävä aina supermiestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ristiriidassa sen asian kanssa kun William sanoi että kaikki on meillä hyvin. Mutta eihän tuleva kuningas voikaan sanoa mitään negatiivista ja kansan edessä on esitettävä aina supermiestä.
Mitä sinä vastaisit, jos sinun vointiasi kysyisi vastaavassa tilanteessa puoli tuntematon? Oma vastaukseni olisi tyyliä: 'Tässähän tämä.' 'Eiköhän se tästä.' Ympäripyöreästi tilanteen sivuuttaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kauheaa kärsiä jostain pakkomielteestä kuten tämä jankuttaja joka vihaa hovia ja ennen kaikkea Waleseja ja jaksaa tuoda sitä jatkuvasti esiin, joka päivä ja monta kommenttia päivässä.
Oletko sinä itse hän, vai kuinka pystyt päättelemään, että täällä liikkuu sama vihaaja joka päivä?
Hänen kommenteistaan ei voi erehtyä.
Ehditkö syödä päivän aikana kaiken runsaan kirjoittelun takia? Tai käydä pisulla? Onko vaipat housuissa?