Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Vierailija kirjoitti:
Onhan tässä jotain outoa. Kansan pitää purematta niellä että Kate on sairastunut. Miksi hän kuitenkin piilottelee?
Miksi pitää alkaa pureskelemaan jos saa tiedon että joku on sairastunut? Mitä tarkoitat "kuitenkin piilottelee"? Omituisempaa olisi jos kerrottaisiin että sairastui syöpään mutta silti hyvinvoivana hilluisi siellä ja tuolla. Et kai ole lukenut tämän ketjun aiempia kommentteja kun niin ihmettelet, luepa vaan niin saat vähän faktaa syövästä ja sen vaikutuksista elämään. Tosin sinunkin kommentista tulee vaikutelma vähän heikosta yrityksestä pitää ketjua yllä vaikka kenelläkään ei enää ole oikein mitään uutta sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Charleskin vaatii Williamilta vastauksia
Tuo nainen nyt on niin yliampuva ja olemattomuuksiin perustuvilla "faktoilla" vouhkaava että aika, kauniisti sanottuna, yksinkertainen saa olla että häntä uskoo. Mutta ehkä nuokin videot ovat niitä pohjia joihin jotkut tukeutuvat kun haluavat vahvistusta pohdinnoilleen mitä hovissa on meneillään.
No siis en halua saada aikaiseksi mitään väittelyä eikä minua se kiinnostakaan mutta miksi minun pitäisi esittää pitävän jostain ihmisestä vain sen takia kun on kuninkaallinen?
Netissä voi tehdä rahaa monin tavoin: louhimalla kryptovaluuttaa, sisällöntuotolla, kohulinkeillä jne. Linkin takana voi piilotella sen 16v neidon takana kuusikymppinen kaljuuntuva kaljaa särpivä papparainen. Neito voi olla keulahahmona omasta halustaan, mutta ei välttämättä edes tiedä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tässä jotain outoa. Kansan pitää purematta niellä että Kate on sairastunut. Miksi hän kuitenkin piilottelee?
Mitä jos lukisit ketjua niin yllätykseksesi löydät vastauksen sinäkin, kun et muka sitä vielä tiedä.
Ja miksi ei usko, kun rehti silminnäkijä kertoo jatkuvasti nähneensä Katen Itiksessä, Jakomäessä ja milloin missäkin? Joku kertoi myös nähneensä Levillä laskettelemassa.
Vierailija kirjoitti:
No siis en halua saada aikaiseksi mitään väittelyä eikä minua se kiinnostakaan mutta miksi minun pitäisi esittää pitävän jostain ihmisestä vain sen takia kun on kuninkaallinen?
No miksi sinun yleensä täytyy tulla tänne kertomaan pidätkö vai et? :D Monarkia kiinnostaa monia ihmisiä, vaikka sen edustamista henkilöistä ei erityisemmin pitäisikään.
Miksi ihmeessä teet tästä itsellesi näköjään jonkun ongelman? On muitakin ketjuja ja ihan varmasti seurattavia, joista aidosti pidät, olisiko joku jossain sinulle sopivampi vaihtoehto?
Mulla ja monella muulla on ihan toisenlaisia kokemuksia mutta en viitsi niistä kertoa. Kivaa että teillä on kivaa. Suomalaiset ovat helposti jymäytettäviä. Et kerro mikä ala, miksi? Elintarvikeala? (Vastaus tuolle jolla työaika kuluu reseptien kääntämiseen työkavereille ja selfien ottamiseen).
Vierailija kirjoitti:
Mulla ja monella muulla on ihan toisenlaisia kokemuksia mutta en viitsi niistä kertoa. Kivaa että teillä on kivaa. Suomalaiset ovat helposti jymäytettäviä. Et kerro mikä ala, miksi? Elintarvikeala? (Vastaus tuolle jolla työaika kuluu reseptien kääntämiseen työkavereille ja selfien ottamiseen).
Niinpä. Eihän ne tietenkään esiinny epäilyttävästi. Ja osa ei haluaisi olla sellaisessa tehtävässä mutta ei oikein ole ollut mahdollisuutta kieltäytyä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä pitänyt Williamista. Hänessä on jotain sellaista kylmähenkisyyttä. Hän rakastaa monarkiaa enemmän kuin perhettään. Rationaalinen, työhönsä omistautuva ihminen. Hänen katseensa Katea kohtaa on ollut myös kylmä. Joskus on kyllä näyttäytynyt niin että pitää Katea viehättävänä, enemmänkin sellainen makuukammarikatse, mutta muuten kylmän kolea suhtautuminen. Siinä missä Harry katsoo vaimoaan rakastavasti niin W katsoo Kate alaviistoon eikä ota edes katsekontaktia. En tiedä johtuuko se etiketistä, kuninkaallisilla pitääkin olla etäinen suhtautuminen toisiinsa. Mutta hyvin usein on tullut sellainen tunne että koko tilanne on ollut kulissia ja esittämistä.
Jännä miten me ihmiset katsotaan asioita eri silmin. Minä taas näen Williamin katseessa rakkautta Katea kohtaan. Mielestäni Williamin ja Katen välisissä katseista huokuu keskinäinen hellyys ja rakkaus. Sinä voit olla eri mieltä, mutta näin minä asian näen.
Minäkin näen heidän katseissaan rakkautta, samoin Harrylla ja Meghanilla. William ja Kate ovat olleet yhdessä pitkään ja se suuri romantiikka on ehkä muuttunut toisenlaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Jopas sinusta paljastuikin hyvin epämiellyttävä persoona :o Arvuuttelet työpaikkaani ja työmoraaliani, ja alat mennä ikävästi ja loukkaavasti henkilökohtaisuuksiin.
Tauolla, tai vaikka yhteisellä työmatkalla bussissa jne. voi ihan hyvin jutella työasioista poikkeavia juttuja, resepteistä, perheistä, harrastuksista yms. ja selfien ottamiseen menee pari minuuttia kahvittelun yhteydessä.
Jos mielestäsi kaikki venäläistä alkuperää olevat henkilöt Suomessa ovat vakoojia tai jollain tavalla valtion vihollisia, niin se on ihan sinun asiasi. Minä en ajattele niin, vaikka en siltikään ole hölmö ja usko kaikkea mitä kerrotaan tai edes mitä näen. On todellinen loukkaus syytellä ja yleistää noin. Se on r*sismia. Täällä on paljon itäisen diktaattorin hirmuteot tuomitsevia, jotka eivät uskalla puhua äidinkieltään julkisesti, pitääkseen identiteettiään ja kielitaitoaan yllä. Sopeutua uuteen kulttuuriin voi silti, omia lähtökohtiaan unohtamatta tai hylkäämättä.
Ja voisin minäkin laittaa oman sanontani tähän; "Poikkeus vahvistaa säännön".
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaista juopon pubiruusun ääntä voi kuunnella. Aivan kauhea.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas uhriutuminen ja tahallinen väärinymmärtäminen.
Charles ei tule kauaa jaksava hommia, koska on edelleen huonossa kunnossa. Tilanne hovissa on varmasti katastrofaalisen vaikea. Waleseista ei ole mitään apua, eikä heillä ole haluakaan töihin, mutta jos Charles joutuu jättämään työt heikon tilansa takia, niin se on voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaista juopon pubiruusun ääntä voi kuunnella. Aivan kauhea.
Puhetyyli on kyllä kaamea, mutta oikeassahan hän on.
Onkohan Walesien lapset edelleen kotikoulussa, ettei vaan kotoa paljastuisi mitään salaisuuksia..
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Walesien lapset edelleen kotikoulussa, ettei vaan kotoa paljastuisi mitään salaisuuksia..
Voisiko asiaa ajatella myös lasten näkökulmasta, eikä pelkästään niin, ettei näin toimien uteliaille suoda tyydytystä Katen tilanteesta, tunteista jne?
Aika loogista, että lapsiin suuntautuu valtaisa mielenkiinto ja heidän puheitaan, ilmeitään ja eleitään tulkitaan herkeämättä. Voidaan kohdistaa myös painostustakin. He ovat varmasti peloissaan ja huolissaan, ja kotiopetus/etäopetus olisi kenties paras mahdollinen vaihtoehto nyt.
Jotkut kun eivät pysty kunnioittamaan muiden yksityisyyttä, kuten on tässäkin ketjussa saatu huomata.
Mitä jos lukisit ketjua niin yllätykseksesi löydät vastauksen sinäkin, kun et muka sitä vielä tiedä.