Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32046)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murhaajaveli onkin kiinnostava, onko hän kenties se Charlesin ja Camillan lehtolapsi joka kateellisena kostaa Dianan pojille koska ei ole kruununperimyksessa?
Eikös sen lehtolapsen pitänyt olla tyttö? Ainakin joidenkin juorujen mukaan.
Jos hän onkin velioletettu tai tyttöveli tai poikasisko tai jotain nykyajan hengen mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Tuo katen tietojen urkkiminen tapahtui ilmeisesti jo aikaisemmin, mutta palatsi laitto tiedot liikkelle vasta nyt, tuon videon jälkeen, miksi?
Uutisessahan kerrottiin, että sairaala tiedotti hovia sen jälkeen kun urkinta oli havaittu.
Vierailija kirjoitti:
Katella vaikea aivovamma rappusissa kaatumisen vuoksi. Nyt on toipumassa mutta on muistiongelmia. Tämä on vain spekulaatio, toivottavasti ei ole mitään niin vakavaa.
Jos oikea totuus tulee esiin niin hovi tulee olemaan syvissä vesissä ja pohjamudissa valehtelun vuoksi.
Tuo ei ole spekulaatiota, koska se ei perustu mihinkään. Se on vain yksi arvaus miljoonien joukossa. Spekulaatio tapahtuu annettujen todisteiden valossa, eli sun pitäisi vetää jostain annetusta tiedosta johtopäätöksiä. Itse uskon, että hän on menehtynyt, mutta en voi kertoa miksi. Tai no sanotaanko näin, että kuulin asiasta luotettavasta lähteestä ennen tämän koko skandaalin alkamista. Ja puf, kaikki mätsää siihen mitä sain tietää etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että Venäjän trollejaan ei voi sulkea pois kokonaan, jos se kuvaaja / kadonnut henkilö Nelson Silva olikin heidän luomansa hahmo ja se pariskunta videolla venäläisten apureita.
Silvan henkilöllisyyskin on jo kyseenalainen, että onko häntä olemassakaan. Mutta hänestä on julkaistu se kuva brittilehden jannessa hänestä sanomalehteä pitelemässä, hyvin taitqvasti tehty. Ja mille pankkitilille rahat videostaon maksettu? Ja oli vie se feikkiuutonen kuninkaan.kuolemasta samaan aikaan.
Olisi kyllä vuosisadan informaatio-operaatio venäläisiltä trolleilta, jos olisivat huijanneet läntistä mediaa näin ja saaneet kaiken sekaisin. Kuka vielä tietää, mitä tässä vielä paljastuukaan. Ja kehdataanko sitä edes kertoa, jos näin olisi päässyt käymään. Toivottavasti kyse oli jostain tavallisesta yksittäisestä huijarimiehestä vaan.
Minä uskon tähän
Ihan mielenkiintoinen asia, mutten näe tässä mitään sellaista mitä ei voisi korjata palatsin tiedonannolla. Jos Kate on kunnossa ja ulkoilee niin seuraavan kuvan voisi ottaa BBC:n toimittaja vaikka Katen istuessa kotona sohvassa tai mikä nyt tuottaa vähiten vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikiaikainen kysymys vanhemmille kuuluu: "kumpaa teistä vauva enemmän muistuttaa", ja tämä on kuultu ehkä jokusen kerran.
Mutta Meghan Marklen kohdalla tätä ei missään nimessä saa kysyä, muuten alkaa helvetinmoinen härdelli ja olet Oprah-shown päätähtenä, kun sinua solvataan.
Ei minulla ainakaan tule muuta mieleen, kuin että Meghan häpeilisi rotuaan. Ilmankos laittoi kerran itsensä kaukasialaiseksi johonkin paperiin.
Ja suoristaa tukkaansa ja käyttää suoria lisäkenippuja siinä.
Eiks oo jännä juttu, että naiset, joilla on luonnonkiharat, usein suoristavat niitä. Suorahiuksiset ottavat permanenttejä, kun haluavat kiharat. Aika monet kaiken lisäksi värjäävät hiuksiaan. Tätä on tapahtunut läpi historian. Hiusten tuuhennukset ja pidennykset alkavat olla arkea ih
Etkö sinä nyt siinä itse kirjoittanut Meghanin hiuksista ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8597: vai tarkoittaisiko hän että jäljet johtavat sylttytehtaalle? Että lokakampanja on alulle laitettu Venäjältä ja sen jälkeen ei tarvitse tehdä itse enää mitään, kelpo kansalaiset huolehtivat kyllä että loka lentää ja huhut kasvavat ja pysyvät elinvoimaisina.
Kiitos, suurin piirtein noin. Pidän sitä ihan mahdollisena. Tietysti voi olla joku muukin taho, mutta ainakin syksystä asti on puhuttu suomalaisessa mediassa (mm. Supo) tästä heidän vaikuttamisestaan, joka kohdistuu toisiin valtioihin.
Miksi tämä yksi (toivottavasti niitä ei ole useampia) alkaa härkkiä venäjä-hulluksi ja suosittelee hoitoon menemistä useammalle? Hän luulee ainakin kolmea eri kirjoittajaa samaksi, vaikka jokainen kirjoittaa ihan eri tavalla ja enemmän tai vähemmän eri asiaakin. Ainakaan en itse ole kumpikaan niistä kahdesta muusta jotka bongasin hänen venäjähullu-listaltaan. 😑
No samaa mietin itsekin kun lokakampaja kuitenkin kohdistuu valtioiden johtoon, Ranskassakin oli jotain ja varmaan pian meilläkin. Voi olla myös kokeilua sen suhteen mikä on hyvä tapa vaikuttaa, millaiset jutut lähtevät lentoon.
Tammikuussa oli yritetty urkkia.
Catherine on pyytänyt äitienpäiväkuvan photoshoppausta anteeksi. Paparazzikuvia ja videota hän itse tai Kensingtonin palatsi ei ole julkaissut (vaikka täällä huutoäänestyksellä niin onkin päätetty), joten niiden suhteen hänen ei tarvitse pyydellä anteeksi yhtään mitään. Tai sitten hän on vastuussa kaikesta pahasta, mitä koko maailmanhistorian aikana on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo katen tietojen urkkiminen tapahtui ilmeisesti jo aikaisemmin, mutta palatsi laitto tiedot liikkelle vasta nyt, tuon videon jälkeen, miksi?
Uutisessahan kerrottiin, että sairaala tiedotti hovia sen jälkeen kun urkinta oli havaittu.
Pakko tiedottaa GDPR:n mukaisesti, muuten korvausvaateet ovat hulppeat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hovin moka kuitenkin. Varmaan hovi valehteli tässäkin jostain jotain, jotain hämärää siinä täytyy olla koska kyseessä hovi mutta ei se mitään kun totuus paljastuu on hovi niin syvissä vesissä ettei ikinä sieltä nouse. Huom tämä on väsynyt yritys olla sarkastinen, ettei joku luule että vakavissani näin ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Katella vaikea aivovamma rappusissa kaatumisen vuoksi. Nyt on toipumassa mutta on muistiongelmia. Tämä on vain spekulaatio, toivottavasti ei ole mitään niin vakavaa.
Jos oikea totuus tulee esiin niin hovi tulee olemaan syvissä vesissä ja pohjamudissa valehtelun vuoksi.
Joku veti pataan tai tönäisi lattialle tai potkaisi seinään jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole spekulaatiota, koska se ei perustu mihinkään. Se on vain yksi arvaus miljoonien joukossa. Spekulaatio tapahtuu annettujen todisteiden valossa, eli sun pitäisi vetää jostain annetusta tiedosta johtopäätöksiä. Itse uskon, että hän on menehtynyt, mutta en voi kertoa miksi. Tai no sanotaanko näin, että kuulin asiasta luotettavasta lähteestä ennen tämän koko skandaalin alkamista. Ja puf, kaikki mätsää siihen mitä sain tietää etukäteen.
Mistä sinulla on luotettava lähde? Ja jos näin on, miksi se lähde ei tuo julkisuuteen selkeästi mitä on tapahtunut ja lopeta tätä hullutusta? Tai miksi et itse kerro mistä on kyse, sinunhan ei tarvitse edes spekuloida kun satavarmasti totuuden tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hovin moka kuitenkin. Varmaan hovi valehteli tässäkin jostain jotain, jotain hämärää siinä täytyy olla koska kyseessä hovi mutta ei se mitään kun totuus paljastuu on hovi niin syvissä vesissä ettei ikinä sieltä nouse. Huom tämä on väsynyt yritys olla sarkastinen, ettei joku luule että vakavissani näin ajattelen.
Kannattaa tutustua kuninkaallisten historiaan, jos olet sellainen ihminen joka ei halua uskoa mitään pahaa jostain laadidaa-hovista, koska ovat olevinaan niin hienoja ja kuninkaallisia. Ihan oikeasti suosittelen Euroopan kuningashuoneiden historiaan tutustumista. Kiehtova aihe.
Vierailija kirjoitti:
Jos Elisabetin hermot kestivät paremmin kuin Katen niin mitä sitten? Ihmisillä on erilainen fyysinen rakenne hermostossakin ja mitä kukin psyykkisesti kestää riippuu niin monesta tekijästä että älytöntä lähteä vertailemaan. Elisabet ei myöskään koskaan joutunut sellaisen ajojahdin kohteeksi kuin Kate nuorena ja nyt.
Someaika on jo itsessään niin erilainen kuin aika jolloin Elisabet oli nuori äiti. Ei kamerapuhelimia eikä todellakaan kanavia joissa voi trollata vaivattomasti puolta maailmaa.
"Satavarmasti tiedät totuuden..." Hohhoijaa. Minä sanoin, että minä USKON että hän on menehtynyt. Se on minun USKOMUKSENI, joka perustuu sellaiseen lähteeseen johon minä itse luotan. Opettelisitte nyt edes lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos Kate ottaa huilia nyt, ennenkuin tietää Charlesin työmäärän kaatuvan myöhemmin osittain hänenkin niskaansa?
Tykkään siitä, että keksitään kaikenlaisia mahdollisia selityksiä tapahtumille. Tämä yllä esitetty vaihtoehto ei kuitenkaan vaikuta järkevältä, koska tämän katoamiskohun aikana sekä kuningashuoneen että Catherinen oma maine ovat heikentyneet.
Uskooko joku oikeasti, että Kate on kuollut 😄
Kantsis hakeutua hoitoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vaan, kun hovissa ei ole työntekijöitä ja mamma kanniskelee kauppakasseja varsin reippaan näköisenä ja sitten ei pääse omaa Irish guard tervehtimään St. Patricks Day.
Mulla ei ole kokemusta siitä millainen tehtävä kaartin tervehtiminen on ja missä se esim. Pitää tehdä. Mutta voisi ajatella että puolen tunnin kauppareissu on vähän kevyempi juttu? Silminnäkijä sanoi myös Katen olleen helpottunut siitä että kaikki sujui eli harjoitellaanko siellä nyt jalkeilla oloa ja normaalielämää vähitellen. Se että jaksaa kantaa leivän kotiin ei nyt vielä tee ihmisestä työkuntoista.
Elizabeth ei pahemmin sairaslomia pidellyt, jaksoi painaa.
Viimeinen julkinen esiintymin
Onko tämä jonkinlainen kilpailu...???
----------------
Kyllä tämä on näköjään kilpailu siitä, kuka saa sairastaa ja kuka ei. Tarkoitus saada Catherine mahdollisimman huonoon valoon, joka lajissa.
Meikit, pukeutuminen, ruumiinrakenne, koulutus, taiteellisuus, vaimona ja äitinä olo jne. Ihan kaikki on jo lytätty, ja nyt sitten alkaa vertailu muihin kuninkaallisiin. Elisabet ja Philip käyty läpi. Seuraavaksi jonossa nuo muut hovin jäsenet.
Ei sillä mitään väliä millainen sairaus, leikkaus yms. on kyseessä, hänen pitää tehdä töitä, kovasti töitä. Niin sanoo palstan työtehtävä-kyttääjä, joka ei hellitä, vaan jatkaa ikuisuuksiin.
Tämä on päähänpinttymä, joka ei jätä rauhaan, kun sisäinen ääni jylisee Kate, Kate, lazywaity Kate!!!!
Edelleenkin ihmetystä herättää, miksi Katelta ei tule vaikka kymmenen sekunnin videotervehdystä tai mitään?
Silloin olisi kaikilta salaliittoteorioilta ja spekuloinneilta pohja pois heti siltä istumalta. Eikä vaadi paljon voimia, eikä resursseja.
Miksi hovi ei laita pistettä tälle pyöritykselle ja maineensa ja uskottavuutensa alasajolle?
Eikä tarvitse kommentoida että " mitä se sulle kuuluu/ prinsessan ei tarvitse/prinsessa on saikulla/hän tulee julkisuuteen kunhan tervehtyy" ym