Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Vierailija kirjoitti:
En vain ymmärrä miksi ovat hoitaneet tuon julkisuuden noin huonosti. Pari kertaa olisi voinut kommentoida jotain, kiittää huomionosoituksisra, laittaa vaikka kuvia niistä parane pian toivotuksista ja lahjoista. Niitä on varmaan tullut tuhansittain. Jokin vähän epätarkempi kuva vaikka hänestä kirjoittamassa kiitoskirjettä. Miksi tällaista surkeaa tunarointia? Charlesko on kiletänyt?
Joo, varmasti kuningas on kieltänyt. Mietipä noita ehdotuksiasi: epämääräinen kuva korteista ja lahjoista, mitä se todistaisi Catherinen voinnista? Aina löytyisi ihmisiä joille ei kelpaa, pitäisi olla niin tai näin ja miksi on noin, kaikesta keksittäisiin pontta juoruihin, aivan loputon suo.
Ihan hyvin hovi on hoitanut, jääköön omaan arvoonsa nämä loputtomat vaatijat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällaista surkeaa tunarointia? Charlesko on kiletänyt?
Aika yleisen oletuksen mukaan William ei ota isältään mitään ohjeita vastaan. Kantoi todella pitkään kaunaa äitinsä kohtalosta ja messusi isälleen tämä tekemistä menneistä vääryyksistä. Sivusta seurannut Camilla kertoi tapaamisista ystävilleen, että "sillä pojalla on temperamenttia". Nyt on sovinto syntynyt Harry- ja Andrew-kohujen myötä, mutta se tarkoittaa vain sitä että Charles saa tavata lapsenlapsia ja William ja Charles ovat kohteliaita toisilleen, mutta "Kensingtonin palatsi" saa tehdä kaiken ihan niin kuin sen isäntä määrää.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon stalkkerimenoa taas: Katen parasta minä ajattelen, miksei hän tule esiin tai julkaise mitään, minä yksin näen tämän kaiken läpi ja uskon, että hän pyytää apua.
Saako ylipäätään kenestäkään spekuloida ettet lyö stalkkerin leimaa? Esimerkiksi voiko puhua elävistä poliitikoista kuten Trump vai keskittyä turvallisesti edesmenneisiin? Et sitten jaksanut lukea ketjun otsikkoa. Vai kuulutko niihin jotka nielee kaiken mitä media syöttää?
Tyyliin; Suomalaishiihtäjät eivät käytä dopingia - ei ei, eivät käytä - Lahden skandaali - kylläpä käyttävät, olen aina epäillytkin ?
Kuka toimintaasi rahoittaa kun kolmatta päivää jaksat marista viihdesivustolla?
Hänkö jonka nimeä ei saa mainita?
Vierailija kirjoitti:
Rose ja william suhdehuhun laittoi vuonna 2018 alkuun Giles Coren, joka on Marcus Anderssonin Sohohouse kolleega Amsterdamista. Murki ja Harryette vieraili samana vuonna ao. Sohohousessa Amsterdamissa ja tapasi tämän Gilesin. Sen jälkeen huhu alkoi levitä. Nyt mies väittää ettei ole näin tehnyt. Samaa huhua levitti sitten Meghania ja Marcus Andersoni lähellä oleva juorusivusto. Rose Hanburyn pitäisi haastaa tämä jätkä oikeuteen.
Niin, miksei haasta? Olisi jo haastanut mikäli juttu olisi valheellinen. Mutta joutuisi todistamaan oikeudessa ja varmaan vaadittaisiin tyttären isyydestä DNA-testiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan täällä puhuttu jo siitä, että WIlliam petti Katea ja Kate hankki kostoksi hysterektomian? Siitähän tässä on kysymys.
William on pettänyt Katea vaikka kuinka paljon, ja siitä on kuviakin miten suutelee vieraita naisia laskettelureissullaan poikien kanssa. Kate on kestänyt pettämiset, mutta nyt ilmennyttä lehtolasta ei enää kestänyt ja tuli riita. William ilmeisesti vaatinut eroa. Kiire erota ennenkuin kruunataan kuninkaaksi. Charles on vakavasti sairas ja voi kupsahtaa pian.
No laitapa kuva, jossa William suutelee poikien kanssa vieraita naisia laskettelureissuulla? Saahan sitä sanoa mitä vain, mutta kun todisteiden aika tulee, niin ne onkin mystisesti hävinneet.
Vierailija kirjoitti:
Jos Katella on psyykkisiä ongelmia en ihmettele että niistä ei julkisuuteen puhuta. Tuskin niitä hävetään mutta viisaasti suojellaan häntä, media ja some repisi hänet surutta aivan hajalle, se on selvä se.
Selviä merkkejä siitä on ollut. Käyttäytynyt Meghanillekin sopimattomasti ja epäkypsästi kuninkaalisiksi tuo pari W&C jompikumpi tai molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettelisi yhtään mikäli olisi henkisesti romahtanut, on mukana leikkausta tai ei. Sellaisesta toipuminen todellakin vie aikansa ja kun kysessä on ihminen jonka työ on edustaa ja olla julkisuudessa ei liian aikaisin pidä leikkiin ryhtyä. Hyvin on Catherine, ihmeen hyvin, tähän asti jaksanut kaikkea pyöritystä ja ka.kaa mitä on joutunut läpielämään.
William on nyt kertonyt että Kate haluaa pois virkatehtävistä. Tällä yritetään pedata sitä että William tarvitsee vaimon joka tekee kuninkaallista työtä. Tuskin Kate mitään tuollaista on sanonut. Mutta jos tulee ero, siitä halutaan syyttää Katea, koska muuten viha Williamiin paisuu entisestään. Kate on suosituin kuninkaallinen.
Missä on kertonut? Saako arvata, että joku nobody paasannut yout
Aivan, nobody kertoo satuja youtubessa ja joku houkka uskoo todeksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon stalkkerimenoa taas: Katen parasta minä ajattelen, miksei hän tule esiin tai julkaise mitään, minä yksin näen tämän kaiken läpi ja uskon, että hän pyytää apua.
Saako ylipäätään kenestäkään spekuloida ettet lyö stalkkerin leimaa? Esimerkiksi voiko puhua elävistä poliitikoista kuten Trump vai keskittyä turvallisesti edesmenneisiin? Et sitten jaksanut lukea ketjun otsikkoa. Vai kuulutko niihin jotka nielee kaiken mitä media syöttää?
Tyyliin; Suomalaishiihtäjät eivät käytä dopingia - ei ei, eivät käytä - Lahden skandaali - kylläpä käyttävät, olen aina epäillytkin ?
Kyllä on taas hämärää diipadaapaa, jolla pyritään oikeuttamaan omaa käytöstä. Spekulaatiot ovat eri asia ja stalkkaus eri. Jos et tiedä niiden kahden eroa, ei sinua voi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä on tietoja vaadittu, tyyliin "Ihan selvästi on mielenterveysongelmia, naama hakattu, koomassa, tai kauneusleikkauksessa ollut" jne. Ja perään "Jos ei näyttäydy, niin joku näistä sillä on. Kyllähän tuossa sinällään selvästi vaaditaan kertomaan. Kiukku päällä, kun ei salaisuus paljastu.
Kuka täällä kiukkuinen on, minä ainakin seuraan tilannetta ihan huvikseni, vaikka olenkin tähän ketjuun kirjoittanut miss Marple-hengessä.
Juu, toki, minäkin nautin tässä rennosti iltapäiväteetä ja alan pian tutkia tilannetta kuin Hercule Poirot.
Mutta siis kyllähän täällä kiukkuisia vastauksia saa, jos hiemankaan toppuuttelet tätä infernaalista menoa. Ei mitenkään voida hyväksyä sitä, että Catherine haluaisi olla ihan vain kotinsa suojissa ja haluaisi ehkä myös,
Ei kukaan ole kuvia ollut vaatimassa. William tai Katen vanhemmat vain voisivat ottaa yhteyden toimittajiin ja kertoa, että Kate on kunnossa kuten lapsetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen nimeä ei saa mainita?
Vierailija kirjoitti:
Miten nyt on, ovatko Middletonit Catherinen luona vai täysin pimennossa mitä on tapahtunut ja missä tämä on?
Onkohan puuhaäiti-carolinilla mennyt nyt sormi suhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas hämärää diipadaap
No kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä on tietoja vaadittu, tyyliin "Ihan selvästi on mielenterveysongelmia, naama hakattu, koomassa, tai kauneusleikkauksessa ollut" jne. Ja perään "Jos ei näyttäydy, niin joku näistä sillä on. Kyllähän tuossa sinällään selvästi vaaditaan kertomaan. Kiukku päällä, kun ei salaisuus paljastu.
Kuka täällä kiukkuinen on, minä ainakin seuraan tilannetta ihan huvikseni, vaikka olenkin tähän ketjuun kirjoittanut miss Marple-hengessä.
Juu, toki, minäkin nautin tässä rennosti iltapäiväteetä ja alan pian tutkia tilannetta kuin Hercule Poirot.
Mutta siis kyllähän täällä kiukkuisia vastauksia saa, jos hiemankaan toppuuttelet tätä infernaalista menoa. Ei mitenkään voida hyväksyä sitä, että Catherine haluaisi olla
Monta kertaa on William sanonut, että Kate on ok tai doing well. Gary-eno kertoi, että hän palaa aikanaan töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, miksi sitten itse olet täällä? Kieltämässä muita keskustelemasta tai päättämässä, mitä muut saavat sanoa? Ihme kontrollin tarvetta se tuokin on. Spekuloi itse asiaa, jos tahdot osallistua keskusteluun.
Hän on täällä keskustelemassa aiheesta kuten me muutkin. Nyt hän kommentoi erästä kommenttia ja se on juuri tätä ketjun keskusteluun osallistumista.
Vaan huomaatko mitä itse teet? Se oletkin sinä joka yrität määräillä ja kontrolloida muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällaista surkeaa tunarointia? Charlesko on kiletänyt?
Aika yleisen oletuksen mukaan William ei ota isältään mitään ohjeita vastaan. Kantoi todella pitkään kaunaa äitinsä kohtalosta ja messusi isälleen tämä tekemistä menneistä vääryyksistä. Sivusta seurannut Camilla kertoi tapaamisista ystävilleen, että "sillä pojalla on temperamenttia". Nyt on sovinto syntynyt Harry- ja Andrew-kohujen myötä, mutta se tarkoittaa vain sitä että Charles saa tavata lapsenlapsia ja William ja Charles ovat kohteliaita toisilleen, mutta "Kensingtonin palatsi" saa tehdä kaiken ihan niin kuin sen isäntä määrää.
"Aika yleisen oletuksen mukaan". Siis kuitenkin pelkkä oletus. Yleisyyskin on voinut syntyä samalla mekanismilla kuin juorujen liikkeellelähtö ja leviäminen.
En ihmettelisi että väitteet Katen henkisestä romahduksesta pohjustaa tietä sille että kohta ilmoitetaan että Kate on tehnyt itsarin. Ja sitten Wills leskenä on vapaa menemään uudelleen naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis kyllähän täällä kiukkuisia vastauksia saa, jos hiemankaan toppuuttelet tätä infernaalista menoa. Ei mitenkään voida hyväksyä sitä, että Catherine haluaisi olla
Onpahan vaadittu kuvia. Yksi vaatii yhtä, toinen toista, kolmannelle ei kelpaa mikään, neljäs tulistuu annetusta informaatiosta.. Ihan luonnollista että hovi on tehnyt oman ratkaisunsa eikä lähde toteuttamaan kaikkien tai kenenkään toiveita ja käskyjä. Jotain on kyllä pielessä kun ei tyydytä siihen tietoon mitä annetaan vaan kurkku suorana huudetaan enemmän ja paremmin. Minäkin vetoan nyt Elisabetiin kuten jotkut täällä: hänen aikanaan tällainen ei olisi ollut mahdollista. Ei siksi että olisi hoitanut asian paremmin vaan ihmiset osasivat vielä käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rose ja william suhdehuhun laittoi vuonna 2018 alkuun Giles Coren, joka on Marcus Anderssonin Sohohouse kolleega Amsterdamista. Murki ja Harryette vieraili samana vuonna ao. Sohohousessa Amsterdamissa ja tapasi tämän Gilesin. Sen jälkeen huhu alkoi levitä. Nyt mies väittää ettei ole näin tehnyt. Samaa huhua levitti sitten Meghania ja Marcus Andersoni lähellä oleva juorusivusto. Rose Hanburyn pitäisi haastaa tämä jätkä oikeuteen.
Niin, miksei haasta? Olisi jo haastanut mikäli juttu olisi valheellinen. Mutta joutuisi todistamaan oikeudessa ja varmaan vaadittaisiin tyttären isyydestä DNA-testiä.
Tai kenties hän ja miehensä fiksumpina asettuvat tuollaisen yläpuolelle. Vaikeneminen on kultaa, joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Katella on psyykkisiä ongelmia en ihmettele että niistä ei julkisuuteen puhuta. Tuskin niitä hävetään mutta viisaasti suojellaan häntä, media ja some repisi hänet surutta aivan hajalle, se on selvä se.
Selviä merkkejä siitä on ollut. Käyttäytynyt Meghanillekin sopimattomasti ja epäkypsästi kuninkaalisiksi tuo pari W&C jompikumpi tai molemmat.
Ai joku jaksaa vielä huumoriakin vääntää tässä ketjussa :)