Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32325)

Vierailija
4761/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekispä taas Kensington jonkun fotoshopin niin meillä olis muuta mietittävää eikä tarvis tylsyyksissään tapella 

Ehkä mammat voisivat alkaa jakaa niitä omia bikinikuviaan, joiden rinnalla Rose on tasapaksu ja tavallinen. Ja sitten voitaisiin alkaa etsiä, että mistä päin nettiä kenenkin vartalo on leikattu. Ihan taitojen ylläpitämiseksi.

Vierailija
4762/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomissa on salaliittospekut ilman  maksumuuria:

https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000010288359.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4763/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuninkaan videoidusta puheesta Kansainyhteisön juhlajumalanpalveluksessa ei kukaan ole keksinyt mitään ilkeyksiä eikä salaliittoteorioita. Uskalsi olla teräväpiirtolähikuvassa, vaikka tiesi että ilkeämielisesti vain etsitään kuoleman merkkejä naamasta:

Vierailija
4764/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttäkäähän miehillenne se Rosen bikinikuva ja kysykää että onko tasapaksu. Voi olla että Pippakin unohtuu.

On se tasapaksumpi kuin mä. Eikä mulla ole riippareita. Ei kyllä tarvii ollenkaan pelätä että mies kuolaisi tuollaisia luuskia.

Oletpa heikkoitsetuntoinen ja epävarma, kun täytyy nimitellä rumasti muita naisia.

Sinä se outo olet kun loukkaannut jos kaikki eivät suitsuta jotain englantilaista eukkoa maailman kauneimpana. Jotkut tykkää riippuvista, toiset ei. Onko rumaa sanoa tasapaksu tai riippuvat jos se on totta? Ihmettelen tätä herkkänahkaisuutta varsinkin tällaisessa ketjussa. 

Sinähän nimittelit luuskaksi muita naisia. Jos on sinut itsensä kanssa, niin ei tarvitse toisia naisia rumasti nimitellä. Kehitä itsetuntoasi.

Vierailija
4765/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katelle tehtiin vatsan alueen leikkaus. Ne ei ole mitään pikkuleikkauksia vaan toipuminen vie hyvässäkin tapauksessa kun kaikki menee parhain päin, niin helposti 2 kk. Senkin jälkeen on vielä toipilas pitkään, joten en yhtään ihmettele jos ei vielä jaksa edustaa. Joskus toimiminen voi viedä kuukausia. 

Vierailija
4766/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuninkaan puhe oli nauhoitettu jo helmikuussa.

Vierailija
4767/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea mies sulla :O

Vierailija
4768/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta Charles ihan tarkoituksella pitää huolen siitä että hänestä julkaistaan tuoreita kuvia ja videonpätkiä viikoittain. Hänen tiedotustiiminsä jäsen sanoi, että "ei riitä että sanomme kuninkaan tekevän jatkuvasti töitä, vaan kansan pitää nähdä että hän tekee töitä".

Vierailija
4769/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Charles ihan tarkoituksella pitää huolen siitä että hänestä julkaistaan tuoreita kuvia ja videonpätkiä viikoittain. Hänen tiedotustiiminsä jäsen sanoi, että "ei riitä että sanomme kuninkaan tekevän jatkuvasti töitä, vaan kansan pitää nähdä että hän tekee töitä".

Sääli ettei tuo tiimi hoida myös Walesien asioita. 

Vierailija
4770/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin...

Vierailija
4771/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Popparit mikroon, Rose-vihjailija liittyi keskusteluun.

Minä olen se, joka Rosesta usein kirjoittaa mutta nyt olen ollut palstalta 5 vrk pois. Joten jos tarkoitat minua niin en ollut minä. 

Se olin minä, ainakin aamupäivällä. 

Vierailija
4772/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rose on nätimpi versio nuoresta Annesta.

Lopettakaa jo. Ihan tavallinen, arkisen näköinen perusbritti. Kyseinen saarivaltio ei ole tunnettu naiskauneudesta tai komeista miehistä. Toki poikkeuksia löytyy joskus harvoin.

Ei todellakaan ole tavallinen ja arkisen näköinen. Entinen malli, ja edelleen sellainen vartalo, jota useimmat eivät saavuta millään dieetillä. Silmät ja hiukset myös poikkeukselliset.

No minusta sillä kyllä on aika heikko leuka. Just ja just menettelee naisella mutta toivottavasti ei periytä pojilleen. 

Eipä tuo heikko leuka näytä kauheasti kuningas Charlesinkaan elämää haittaavan. Hyvin

Suuhengittäjän näköinen, voi jeesus taas. Jos on pieni leuka geenien puolesta, ei sitä nenähengitys pelasta ja isoleukainen pysyy isoleukaisena vaikka hönkisi suun kautta koko elämänsä. Tuollaisella tarinallako yrität selitellä  itsellesi pientä leukaasi? 

Vierailija
4773/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sikäli tosi tekopyhää tuo laatikkoleukojen ihailu, että naisilla niitä vastaavasti ivataan. Ihan länsinaapurin kuningasperhe esimerkkinä. Jättäisitte toisten leuat rauhaan. Pinnallisia ja yksinkertaisia ovat ihmiset, joille leuka tai pituus on jotenkin merkittävä kriteeri kumppanille.

Ei se ole yhtään sen pinnallisempaa kuin esim. normaalipainoisista tai hoikista tykkääminen. Vai kelpaisiko sinulle 250 kg painava kumppani? Olet pinnallinen ja tekopyhä jos ei. 

Vierailija
4774/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon narsisti. Ei edes näe lyhyitä naisia paitsi silloin kun rouva raahaa näiden valokuvia haukuttavaksi. Siinä on vakka kantensa löytänyt.

Vierailija
4775/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossakin oli, että Charles on nimenomaan itse sanonut Williamille, että vietä aikaa perheesi kanssa niin kauan kuin voit, koska kuninkaallisia töitä kerkeät tekemään loppuikäsi, kunhan lapset kasvaa.  On pahoitellut sitä, että ei viettänyt aikaa enempää lastensa kanssa, koska on itse ollut aina työorientoitunut.

Vierailija
4776/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa jo. Ihan tavallinen, arkisen näköinen perusbritti. Kyseinen saarivaltio ei ole tunnettu naiskauneudesta tai komeista miehistä. Toki poikkeuksia löytyy joskus harvoin.

Muuta en tiedä mutta Ralph Fiennes on maailman komein mies ja britti.

Ralph fiennes jankkaajakin linjoilla. 

Vierailija
4777/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole tavallinen ja arkisen näköinen. Entinen malli, ja edelleen sellainen vartalo, jota useimmat eivät saavuta millään dieetillä. Silmät ja hiukset myös poikkeukselliset.

No minusta sillä kyllä on aika heikko leuka. Just ja just menettelee naisella mutta toivottavasti ei periytä pojilleen. 

Eipä tuo heikko leuka näytä kauheast

Suuhengittäjän näköinen, voi jeesus taas. Jos on pieni leuka geenien puolesta, ei sitä nenähengitys pelasta ja isoleukainen pysyy isoleukaisena vaikka hönkisi suun kautta koko elämänsä. Tuollaisella tarinallako yrität selitellä  itsellesi pientä leukaasi? 

Wau. Rauhoitu  :D

Vierailija
4778/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielikuvitusmies, hohhoijaa. 

Vierailija
4779/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossakin oli, että Charles on nimenomaan itse sanonut Williamille, että vietä aikaa perheesi kanssa niin kauan kuin voit, koska kuninkaallisia töitä kerkeät tekemään loppuikäsi, kunhan lapset kasvaa.  On pahoitellut sitä, että ei viettänyt aikaa enempää lastensa kanssa, koska on itse ollut aina työorientoitunut.

Kuinka kauan se sitten voi viettää? Milloin on sen aika astua tekemään töitä ns kunnolla? Se on yli nelikymppinen kuitenkin. 

Vierailija
4780/32325 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britit pitävät kuninkaallisista, mutta kaiken takana on luotto ja totuus. Nyt sitä ei ole Walesien ja hovin jättimokailujen takia. Jos hoviin ei voi luottaa enää, niin siltä putoaa pohja ja Walesien olisi hyvä muistaa, että kaikki on korvattavissa. Nyt on se hetki, jolloin totuutta pitäisi antaa kansalle. 

Lähde: DM

Ketju on lukittu.