Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä antaisin asian nyt olla. Tulee julkisuuteen sitten kun tulee. Ei monarkia Katen varassa ole muutenkaan. Enkä usko, että siellä on mitään muuta kuin sairastuminen ja tympääntyminen median ja somen vouhotukseen.
Taitaa nykyään olla, Katessa ja lapsissa. Williamissa ei mitään karismaa, Charles ja Camilla vanhoja ja väsyneitä, Charlesissa ei mitään johtajuutta. Edward ja Sophia ovat tapetteja, sitten on Andrew jolla vähän huonohko maine. Harryn ja Meghanin karkotus oli kyllä suuri virhearvio.
Tai siis heidän tukematta jättäminen, kun mendia otti myllyrykseensä. Pari sitten veti omat johtopäätöksensä. Näin jälkikteen ajatellen varmaankin ihan oikeat. Tuo hovi on sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan kauneusleikkausta tai mt-ongelmia. Kallistun jälkimmäiseen, koska kuka lähtisi yhtäkkiä kasvojen kiristykseen ambulanssilla 28.12.?
Ei ambulanssilla lataamoonkaan lähdetä. Noissa piireissä lääkäri tulee paikalle antamaan rauhoittavia jos sellaiselle on tarvetta.
No kuka sillä lanssilla sieltä vietiin ja miksi? Ei tietääkseni ollut Charles, vaikka hänelläkin on ollut terveyslngelmia. Mutta niistä hovi on informoinut avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mä epäilen, että naamaa on käyty lekurilla muokkaamassa... Kestää nekin haavat aikansa parantua ja asettua. Uskon pitkälti siihen, että jos kyse olisi muusta, olis jo kerrottu edes jotain ja olisi näyttäynyt jossain. Nythän on piilotellut aurinkolaseilla, varjoissa jne. Avanne tms olisi paljon helpompaa piilottaa kuin kasvot.
Surullista kyllä paparazzien jahtaamana oleminen. Hyvin Kate on tähän mennessä kyllä selvinnyt, täytyy myöntää, mutta kovinkin murtuu paineiden alla tavalla tai toisella
Joltain kasvoleikkaukselta vaikuttaa. Noloa kyllä aikanaan palata julkisuuteen, jos naamaa on selvästi kiristelty.
Mutta kasvoleikkaus olisi ollut tiedossa jo etukäteen, miksi olisivat sopineet alkuvuoteen edustusmatkoja jos ovat tienneet jos
Jokin mennyt pieleen, komplikaatio?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan kauneusleikkausta tai mt-ongelmia. Kallistun jälkimmäiseen, koska kuka lähtisi yhtäkkiä kasvojen kiristykseen ambulanssilla 28.12.?
Ei ambulanssilla lataamoonkaan lähdetä. Noissa piireissä lääkäri tulee paikalle antamaan rauhoittavia jos sellaiselle on tarvetta.
No jos on vaikka yrittänyt i*saria työntämällä jonkin veitsen mahaan? Siksi myös leikkaus?
Mutta sitten ei ole ollut kasvoleikkauksessa ja naaman voi näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä esim. Charlenekin vietiin sinne eliittilataamoon. Ja jos on vaikka psykoosi, niin voisin kuvitella, että voi olla tarpeen olla sairaalaympäristössä toipumassa
Ambulanssilla? Ei varmasti viety ambulanssilla vai olitko paikan päällä katsomassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisille ei nykyään riitä enää mikään. Voin uskoa, että se äitienpäiväkuva oli aito ja tuore kuva. Mua ei haittaa ne muokkaamisjutut. Muokkaan kuviani itsekin. Ehkä Kate ei jaksa nyt enempää. Hengissä on ja minusta se pitäisi riittää. Kun nyt kuitenkin on ilmoittanut leikkauksesta ja sairaslomasta.
Mielestäni et juuri ajattele Katea hyvällä, jos et kritisoi sitä, että raukan kasvot on pitänyt muuttaa vanhalla kuvalla. Mua häiritsee se kaikista eniten. Tuntuispa kauhean kivalta, että otettais lasten kanssa kuva kun olen vähän heikommassa kunnossa, ja sitten naaman päälle laitettais vuosia vanha kuva kun olen ollut virkeimmilläni ja parhaimmillani, jotta kuvaa kehtaa esitellä muille.
Mikä vuosia vanha kuva?
Se Katen naama on täysin sama siinä äitienpvkuvassa kuin 8 vuotta sitten julkaistu Voguen kansikuva. Eli mahdollisesti siitä kopsattu. Twitteristä löytyy tarkat analyysit ja testit tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos on vaikka yrittänyt i*saria työntämällä jonkin veitsen mahaan? Siksi myös leikkaus?
Jos on jokin vahva lääkitys. Esim. jotkin psykoosilääkket tunnetusti saattavat turvottaa kasvoja paljonkin.
Hohhoijaa. Hankkikaa kantturat ihan oma elämä ettei tarvitse foliohattuilla vieraan maan kuninkaallisten tekemisiä vauvapalstalla.
Se on kyllä hyvin jännää, ettei nelikymppinen nainen kahdeksassa vuodessa yhtään rupsahda.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Hankkikaa kantturat ihan oma elämä ettei tarvitse foliohattuilla vieraan maan kuninkaallisten tekemisiä vauvapalstalla.
Samaa mieltä. Mä taidan lähteä kohta shoppailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä esim. Charlenekin vietiin sinne eliittilataamoon. Ja jos on vaikka psykoosi, niin voisin kuvitella, että voi olla tarpeen olla sairaalaympäristössä toipumassa
Ambulanssilla? Ei varmasti viety ambulanssilla vai olitko paikan päällä katsomassa?
Joskus voi olla hätä kyseessä ja on toimittava nopeasti.
Minä ymmärrän hyvin, jos Katella on ollutkin mt-ongelmia. Varmasti raskasta tuo, että joutuu olemaan 100 pros edustuskunnossa vuodesta toiseen. Ymmärrän hyvin myös Meghanin kritiikin siitä, että hovilla ei ole minkäänlaista mt-palvelua, sitä pitää jotenkin vähin äänin hakea itse jos tarvii. Tuntuisi että pitäisi olla lauma terapeutteja palatsissa, kun tekee tuollaista työtä ja pääsisi vähintään viikottain purkamaan tuntojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut itse vakavasti masentunut ja silloin ei jaksa edes hymyillä. Ei olisi saanut minusta kovin edustavia kuvia siihen aikaan millään ilveellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on jokin vahva lääkitys. Esim. jotkin psykoosilääkket tunnetusti saattavat turvottaa kasvoja paljonkin.
Ei nyt sentään. Eikä näin äkkiä pysyviä muutoksia tule. Kai ne nyt sen verran osaa annostella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisille ei nykyään riitä enää mikään. Voin uskoa, että se äitienpäiväkuva oli aito ja tuore kuva. Mua ei haittaa ne muokkaamisjutut. Muokkaan kuviani itsekin. Ehkä Kate ei jaksa nyt enempää. Hengissä on ja minusta se pitäisi riittää. Kun nyt kuitenkin on ilmoittanut leikkauksesta ja sairaslomasta.
Mielestäni et juuri ajattele Katea hyvällä, jos et kritisoi sitä, että raukan kasvot on pitänyt muuttaa vanhalla kuvalla. Mua häiritsee se kaikista eniten. Tuntuispa kauhean kivalta, että otettais lasten kanssa kuva kun olen vähän heikommassa kunnossa, ja sitten naaman päälle laitettais vuosia vanha kuva kun olen ollut virkeimmilläni ja parhaimmillani, jotta kuvaa kehtaa esitellä muille.
Mikä vuosia vanha kuva?
Kuvassa on sama henkilö kuin Voguen kannessa, mutta muuta samaa ei olekaan. "Aivoihin sattuu", toteaa asiantuntija, kun DM pyytää häntä kommentoimaan onko kuva sama.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-13186213/Palace-Kate-Middleton…
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että lähiaikoina on tulossa Kensingtonista tiedote jossa kerrotaan Katen terveysongelmien laatu.
Tai Katen ja Williamin avioero.
Kate on suosittu hovin jäsen ja 3 lapsen äiti niin ei ole ihme että britit ja vähän muutkin ovat ihmeissään ja huolissaan. Ja Kate vaan pysyy piilossa. Ei vaikuta hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<
Sama henkilö mutta minusta hymy on hiukan erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Sieltä taas joku suuri filosofi tulee kertomaan syvällisiä ajatuksiaan meille kantturoille... täällä vauvapalstalla. Miten tänne eksyitkin, vahingossa? No mutta, palatakseni aiheeseen, tämä nauratti. PR-fiaskosta vähän pilaa: https://twitter.com/marzodi/status/1767521038051479898
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko tuo joku vanha kuva, johon on ympätty tuoreemmat kuvat lapsista? Kate voi olla oikeasti hyvin heikossa kunnossa.
Niinpä , kuvassa erittäin hyvän näköinen ja iloinen , miksi sitten autossa on niin vakava.
Täällä on jatkuva solvaaminen "irvikissaksi, on aina suu ammollaan, feikkinauru, tekohymyt", ja kun kerran istuu autossa vaikka mietteliäänä, on sekin väärin.
Jo pms saa hiljaiseksi. Suolistovaivoja? Kevätflunssakaan ei paljon naurata, puhumattakaan törkyviestit. Meneeköhän tämä jahtaaminen jo hieman liian pitkälle?