Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32325)

Vierailija
3921/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä antaisin asian nyt olla. Tulee julkisuuteen sitten kun tulee. Ei monarkia Katen varassa ole muutenkaan. Enkä usko, että siellä on mitään muuta kuin sairastuminen ja tympääntyminen median ja somen vouhotukseen.

Taitaa nykyään olla, Katessa ja lapsissa. Williamissa ei mitään karismaa, Charles ja Camilla vanhoja ja väsyneitä, Charlesissa ei mitään johtajuutta.  Edward ja Sophia ovat tapetteja, sitten on Andrew jolla vähän huonohko maine. Harryn ja Meghanin karkotus oli kyllä suuri virhearvio. 

Unohdit Annen. Paras koko porukasta.

Mutta ei elä ikuisesti. Hovin idea on jatkuvuus.

Jos tulee äitiinsä ja isoäitiinsä, niin edustaa vielä pitkään. Ja sitten on jo George, Charlotte ja Louis kasvaneet riittävästi. Siinä on medialle sitten ihmeteltävää taas.

Vierailija
3922/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä antaisin asian nyt olla. Tulee julkisuuteen sitten kun tulee. Ei monarkia Katen varassa ole muutenkaan. Enkä usko, että siellä on mitään muuta kuin sairastuminen ja tympääntyminen median ja somen vouhotukseen.

Taitaa nykyään olla, Katessa ja lapsissa. Williamissa ei mitään karismaa, Charles ja Camilla vanhoja ja väsyneitä, Charlesissa ei mitään johtajuutta.  Edward ja Sophia ovat tapetteja, sitten on Andrew jolla vähän huonohko maine. Harryn ja Meghanin karkotus oli kyllä suuri virhearvio. 

Mitähän se ajattelee tästä jutusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3923/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Rose ?

Vierailija
3924/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mä epäilen, että naamaa on käyty lekurilla muokkaamassa... Kestää nekin haavat aikansa parantua ja asettua.  Uskon pitkälti siihen, että jos kyse olisi muusta, olis jo kerrottu edes jotain ja olisi näyttäynyt jossain. Nythän on piilotellut aurinkolaseilla, varjoissa jne.  Avanne tms olisi paljon helpompaa piilottaa kuin kasvot.

Surullista kyllä paparazzien jahtaamana oleminen.  Hyvin Kate on tähän mennessä kyllä selvinnyt, täytyy myöntää, mutta kovinkin murtuu paineiden alla tavalla tai toisella 

Joltain kasvoleikkaukselta vaikuttaa. Noloa kyllä aikanaan palata julkisuuteen, jos naamaa on selvästi kiristelty. 

Vierailija
3925/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Rose ?

Williamin huhuttu rakastajatar. Muutama vuosi sitten oli tuo huhu liikkeellä. 

Vierailija
3926/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se ajattelee tästä jutusta. 

Että ihmiset on ihan tärähtäneitä.

Vierailija
3927/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisille ei nykyään riitä enää mikään. Voin uskoa, että se äitienpäiväkuva oli aito ja tuore kuva. Mua ei haittaa ne muokkaamisjutut. Muokkaan kuviani itsekin. Ehkä Kate ei jaksa nyt enempää. Hengissä on ja minusta se pitäisi riittää. Kun nyt kuitenkin on ilmoittanut leikkauksesta ja sairaslomasta.

Mielestäni et juuri ajattele Katea hyvällä, jos et kritisoi sitä, että raukan kasvot on pitänyt muuttaa vanhalla kuvalla. Mua häiritsee se kaikista eniten. Tuntuispa kauhean kivalta, että otettais lasten kanssa kuva kun olen vähän heikommassa kunnossa, ja sitten naaman päälle laitettais vuosia vanha kuva kun olen ollut virkeimmilläni ja parhaimmillani, jotta kuvaa kehtaa esitellä muille.

Vierailija
3928/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi Carolen henkilöyttä ei ole kyseenalaistettu, tai miksi uskotaan, että William oli eilen autossa?  Kate vaan yksin on väärennetty, vaikka samassa photoshoppauksessa nuo menisi loputkin.

Varmaan siksi, että William EI OLE kadonnut vaan eilen viimeksi oli BBC:n livelähetyksessä edustamassa Commonwealth Day servicessä kirkossa ja sen edessä.

Vierailija
3929/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mä epäilen, että naamaa on käyty lekurilla muokkaamassa... Kestää nekin haavat aikansa parantua ja asettua.  Uskon pitkälti siihen, että jos kyse olisi muusta, olis jo kerrottu edes jotain ja olisi näyttäynyt jossain. Nythän on piilotellut aurinkolaseilla, varjoissa jne.  Avanne tms olisi paljon helpompaa piilottaa kuin kasvot.

Surullista kyllä paparazzien jahtaamana oleminen.  Hyvin Kate on tähän mennessä kyllä selvinnyt, täytyy myöntää, mutta kovinkin murtuu paineiden alla tavalla tai toisella 

Joltain kasvoleikkaukselta vaikuttaa. Noloa kyllä aikanaan palata julkisuuteen, jos naamaa on selvästi kiristelty. 

Mutta kasvoleikkaus olisi ollut tiedossa jo etukäteen, miksi olisivat sopineet alkuvuoteen edustusmatkoja jos ovat tienneet jostain tulevista kauneusleikkauksista. Itse veikkaan että joku vakava akuutti sairastuminen kyseessä tai vakavammat mielenterveysongelmat. 

Vierailija
3930/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan kauneusleikkausta tai mt-ongelmia. Kallistun jälkimmäiseen, koska kuka lähtisi yhtäkkiä kasvojen kiristykseen ambulanssilla 28.12.?

Vierailija
3931/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisille ei nykyään riitä enää mikään. Voin uskoa, että se äitienpäiväkuva oli aito ja tuore kuva. Mua ei haittaa ne muokkaamisjutut. Muokkaan kuviani itsekin. Ehkä Kate ei jaksa nyt enempää. Hengissä on ja minusta se pitäisi riittää. Kun nyt kuitenkin on ilmoittanut leikkauksesta ja sairaslomasta.

Mutta fakta on että se ei ole tuore kuva, eikä aito. Enkä usko sekuntiakaan että Catherine itse muokkaa kuviaan. Tuo on joku outo hätävale. Koko juttu alkaa olla hyvin outo, ensin naureskelin mutta nyt en ole enää varma. 

Vierailija
3932/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni et juuri ajattele Katea hyvällä, jos et kritisoi sitä, että raukan kasvot on pitänyt muuttaa vanhalla kuvalla. Mua häiritsee se kaikista eniten. Tuntuispa kauhean kivalta, että otettais lasten kanssa kuva kun olen vähän heikommassa kunnossa, ja sitten naaman päälle laitettais vuosia vanha kuva kun olen ollut virkeimmilläni ja parhaimmillani, jotta kuvaa kehtaa esitellä muille.

Mikä vuosia vanha kuva?

Vierailija
3933/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että lähiaikoina on tulossa Kensingtonista tiedote jossa kerrotaan Katen terveysongelmien laatu. 

Vierailija
3934/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vuosia vanha kuva?

https://twitter.com/PaulLomax/status/1767293739993534933

Vierailija
3935/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan kauneusleikkausta tai mt-ongelmia. Kallistun jälkimmäiseen, koska kuka lähtisi yhtäkkiä kasvojen kiristykseen ambulanssilla 28.12.?

Ei ambulanssilla lataamoonkaan lähdetä. Noissa piireissä lääkäri tulee paikalle antamaan rauhoittavia jos sellaiselle on tarvetta.

Vierailija
3936/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vuosia vanha kuva?

Joku oli twitterissä kaivanut esiin Katen Voguen kansikuvan joka kuulemma käy 1:1 eilisen äitienpäiväkuvan naaman kanssa. 

Vierailija
3937/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vuosia vanha kuva?

Varmaan tarkoittaa sitä kuvaa joka oli yhdistetty lasten kuviin. Tuo kuva on jostain aiemmista kuvauksista. Puut ovat vihreänä siinä ja niiden pitäisi olla kaljut tähän aikaan vuodesta.

Vierailija
3938/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis paljaat! :D Ei kaljut puut..

Vierailija
3939/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ambulanssilla lataamoonkaan lähdetä. Noissa piireissä lääkäri tulee paikalle antamaan rauhoittavia jos sellaiselle on tarvetta.

No jos on vaikka yrittänyt i*saria työntämällä jonkin veitsen mahaan? Siksi myös leikkaus? 

Vierailija
3940/32325 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vuosia vanha kuva?

Ohoh. No vähän on Kate "kokeillut" kuvankäsittelyä. (Joo en usko hetkeäkään että on Katen tekosia tuo kuva muutenkaan, eikä se pahoitteluviestikään)

Ketju on lukittu.