Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32315)

Vierailija
31541/32315 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Camillalle ei ole tehty suunnitelmaa kuoleman varalta, mutta Katelle on!?!

Mene tekemään omaa suunnitelmaasi täältä kiekumasta. Sinä et heidän salaisista suunnitelmistaan tiedä yhtään mitään.

Olen eri, mutta kannattaisiko sinun itsesi lähteä pois Kate Middleton -ketjusta, jos et halua keskustella hänestä?

Eiköhän tuon kuolemansuunnitelmilla ja syövällä hekumoivan olisi aika lähteä ketjusta? Nämä pyörätuolista, hiustenlähdöstä ja kuolemasta unelmoivat mielisairaat saisivat porukalla poistua täältä. Tällainen ei ole mitään keskustelua.

Minä en ole kuolemansuunnitelmilla hekumoiva, eivätkä minua kiinnosta hänen hiuksensa. Minua kiinnostaa palatsin tiedotus, joka on tehnyt tässä jättimokia toisensa perään ja jäänyt kiinni valehtelusta monta kertaa. Nyt Kate itse sanoi, että vaikea vaihe on alkanut vasta hoitojen loputtua hänen päästyään remissioon. Merkillinen lausunto.

Vierailija
31542/32315 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että Katella oli kivaa Macronin seurassa. Oma miehensä vaikutti hieman pahantuuliselta.

Town&Country Magazinessa ainakin hulppea kuvasarja Catherinesta ja Williamista, kun he kävelevät linnan käytävillä iloisina, joten missähän on kuvia pahantuulisesta Williamista? Ehkä Macron flirttaili liiiiiikaa kauniille Catherinelle Williamin mielestä :)  TCM:n juttu "The Best Photos of the Royal Family at the French State Banquet".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31543/32315 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että Katella oli kivaa Macronin seurassa. Oma miehensä vaikutti hieman pahantuuliselta.

Käytös- ja huulilta lukija-asiantuntija linjoilla? Voisiko yksi mahdollisuus olla myös hermoilu siitä, että kaikki sujuu hyvin? Huolta jostain muusta asiasta? Keittiöstä soitettu, että hanhenmaksapadat olivatkin palaneet pohjaan ja suosikkiviini  pääsi loppumaan?

Vai onko tämä taas sitä eroilmoituksen uumoilua? Rosen toivotaan viimein astuvan parrasvaloihin?

Vierailija
31544/32315 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

31541 ei se ole mitenkään merkillistä, sillä lukuisilla syöpähoitoja saaneilla on hoidoista aiheutuneita pitkäaikaisvaikutuksia / Long-term consequences of cancer treatments. Noista löytyy tietoa eri lääkäripalstoilta sekä sairaaloiden ja syöpäkeskusten sivuilta ympäri maailmaa.

Vierailija
31545/32315 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Camillalle ei ole tehty suunnitelmaa kuoleman varalta, mutta Katelle on!?!

Mene tekemään omaa suunnitelmaasi täältä kiekumasta. Sinä et heidän salaisista suunnitelmistaan tiedä yhtään mitään.

Olen eri, mutta kannattaisiko sinun itsesi lähteä pois Kate Middleton -ketjusta, jos et halua keskustella hänestä?

Eiköhän tuon kuolemansuunnitelmilla ja syövällä hekumoivan olisi aika lähteä ketjusta? Nämä pyörätuolista, hiustenlähdöstä ja kuolemasta unelmoivat mielisairaat saisivat porukalla poistua täältä. Tällainen ei ole mitään keskustelua.

Minä en ole kuolemansuunnitelmilla hekumoiva

No voi voi. Taisi sanoa, että on vaikea vaihe, kun ei ole enää hoidon piirissä varsinaisesti ja nyt pitäisi olla vaan normaalisti kotona, vaikka mikään ei kuitenkaan ole kuin ennen sairastumista.

Oletko tullut ajatelleeksi, että syöpä koettelee myös henkisesti ja sopeutuminen tilanteeseen voi olla äärimmäisen hankalaa? Menee aikaa, ennen kuin voi olla taas ns. huoleton. Syöpäkontrollit kestävät vähintään kymmenen vuotta (rintasyöpä ainakin).

Lisäksi kotona asuu muu perhe, ja etenkin lapset tarkkailevat äitinsä vointia koko ajan. Kaikilla on pieni pelko tulevasta. Kaikki on muuttunut.

Mikä voi olla heissä noin kiinnostavaa, että pitää myrkyllisesti tunkeutua sinne yksityisimpään? Mikä tässä voi noin kiihottaa? Jätä sairas nyt vaan rauhaan. Täällä on muutakin keskustelun aihetta.

Vierailija
31546/32315 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*No voi voi. Taisi sanoa, että on vaikea vaihe, kun ei ole enää hoidon piirissä varsinaisesti ja nyt pitäisi olla vaan normaalisti kotona, vaikka mikään ei kuitenkaan ole kuin ennen sairastumista.

Oletko tullut ajatelleeksi, että syöpä koettelee myös henkisesti ja sopeutuminen tilanteeseen voi olla äärimmäisen hankalaa? Menee aikaa, ennen kuin voi olla taas ns. huoleton. Syöpäkontrollit kestävät vähintään kymmenen vuotta (rintasyöpä ainakin).*

Ymmärrän hyvin Catherinea, koska olen itse ollut samassa tilanteessa. Hoitojen loppuessa tuntee jotenkin jäävänsä heitteille, ihan oman onnensa nojaan. Se ero meillä kyllä on, että Catherinen on tarvitessaan varmasti helpompi saada apua kuin minun.

Täysin huoletonta aikaa syövän uusiutumisen suhteen ei tule koskaan. Jokainen uusi, vaarattomaksikin osoittautuva oire herättää pelon: mitä jos se onkin uusiutumassa . . . Minun rintasyövästäni on yli 20 v, mutta kontrollit jatkuvat kahden vuoden välein koko loppuikäni.

Vierailija
31547/32315 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katella varsin tyylikkäitä asuja Macronien valtiovierailulla https://whatkatewore.com/2025/07/

Vierailija
31548/32315 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katella varsin tyylikkäitä asuja Macronien valtiovierailulla https://whatkatewore.com/2025/07/

Ja noissako kuvissa William muka! näyttää pahantuuliselta, ei todellakaan näytä :)

Vierailija
31549/32315 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*No voi voi. Taisi sanoa, että on vaikea vaihe, kun ei ole enää hoidon piirissä varsinaisesti ja nyt pitäisi olla vaan normaalisti kotona, vaikka mikään ei kuitenkaan ole kuin ennen sairastumista.

Oletko tullut ajatelleeksi, että syöpä koettelee myös henkisesti ja sopeutuminen tilanteeseen voi olla äärimmäisen hankalaa? Menee aikaa, ennen kuin voi olla taas ns. huoleton. Syöpäkontrollit kestävät vähintään kymmenen vuotta (rintasyöpä ainakin).*

Ymmärrän hyvin Catherinea, koska olen itse ollut samassa tilanteessa. Hoitojen loppuessa tuntee jotenkin jäävänsä heitteille, ihan oman onnensa nojaan. Se ero meillä kyllä on, että Catherinen on tarvitessaan varmasti helpompi saada apua kuin minun.

Täysin huoletonta aikaa syövän uusiutumisen suhteen ei tule koskaan. Jokainen uusi, vaarattomaksikin osoittautuva oire herättää pelon: mitä jos se onkin uusiutumassa . . . Minun rintasyövästäni on yli 20 v, mutt

Ikävä kuulla sairaudestasi.

Mä olen onnekas ollut, kun olen tähän mennessä syövättä selvinnyt,  mutta rintasyövän läpikäynyt ystäväni sanoi, että "kymmenen vuoden päästä hän saa vasta terveen paperit", kun sai syöpänsä siihen kuntoon, että toipuminen alkoi. 

Jokainen normaali ihminen pelkää tuota hirviötä, ja ainakin itse tarkkailen ja tunnustelen kehoani säännöllisesti, mutta jos ei anna itsensä elää enää koskaan ns. huoletonta elämää, ei psyykekään voi hyvin. Sanotaanhan myös, että suru  ja huoli sairastuttavat ...

Ja en todellakaan käy vastaväittelyyn henkilökohtaisesti asian kokeneen kanssa, ei ei, vaan ajattelin asiaa eri perspektiivistä.

Jokainen kokee sairautensa omalla tavallaan. Yksi mikä minua hieman ihmetyttää on se, kun iso joukko täälläkin asian tiimoilta huutaa, ettei mitään "taistelua" sairautta vastaan voi käydä mielessään, koska hoidoista kaikki riippuu, mutta minä mietinkin psyykkistä puolta. On varmaankin äärimmäisen raskasta koota itsensä joka aamu uuteen päivään. Voi olla melkoista taistelua mielen puolella.

Vierailija
31550/32315 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi kuvitella omalle kohdalleen millaista se pelko on tulevaisuuden suhteen ja varsinkin silloin kun perheessä on pieniä lapsia mukana kuvioissa. Mutta täällä nyt tuntuu olevan tärkeintä taas löytää jotain nälvittävää eilisestä State Banquetista :(

Vierailija
31551/32315 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ketä vittua kiinnostaa koko muija olkoon missä haluaa

No kyllä se monia kiinnostaa, jo hänen asemansa takia. Nyt on mielenkiintoista, näyttäytyykö hän Macronien kunniaksi järjestetyllä illallisella. Jos ei, ovat Charles ja Camilla tainneet asettaa hänet tiarakieltoon.

Voi hyvä luoja sentään näitä ihmisiä, jotka tuntuvat haalivan tietonsa ja ymmärryksensä monarkiasta jostain tv-sarjoista ja seiska-tasoisten lehtien sivuilta. Vai on kuningaspari ihan saattanut asettaa hänet tiarakieltoon. Mikä se sellainen kielto on, ja millä perusteilla sellainen asetettaisiin?

Vierailija
31552/32315 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se monia kiinnostaa, jo hänen asemansa takia. Nyt on mielenkiintoista, näyttäytyykö hän Macronien kunniaksi järjestetyllä illallisella. Jos ei, ovat Charles ja Camilla tainneet asettaa hänet tiarakieltoon.

Hahha, olikohan Charles asettanut Camillan jonnekin takavasemmalle, kun ei pahemmin näkynyt edes "state banquet"-kuvissa. Kyllä soi viulut upeasti Charlesin, Macronin ja Catherinen saapuessa juhlasaliin ja Catherinelle oli varattu kunniapaikka Macronin vierestä ja heillä näyttikin olevan hyvä tunnelma keskenään.

Ei Camillaa mihinkään ollut piilotettu. Kunniapaikoilla pöydän yhdellä puolella kuningas, Macron ja Catherine ja vastapäisillä paikoilla William, mme Macron ja Camilla. 

Vierailija
31553/32315 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaheli täällä oikein pyörii? Catherine edusti upeana ja tiara loisti kauniisti.

William kiukkuinen? Ainakin kuvista päätellen katseli vaimoaan rakkaudella ja lämpimästi.

Kuka kertoisi mitkä helvetin palavat lieskat mustassa sielussaan näillä hulluilla on unelmoida heidän erostaan?

Vierailija
31554/32315 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahha, olikohan Charles asettanut Camillan jonnekin takavasemmalle, kun ei pahemmin näkynyt edes "state banquet"-kuvissa. Kyllä soi viulut upeasti Charlesin, Macronin ja Catherinen saapuessa juhlasaliin ja Catherinelle oli varattu kunniapaikka Macronin vierestä ja heillä näyttikin olevan hyvä tunnelma keskenään.

Ei Camillaa mihinkään ollut piilotettu. Kunniapaikoilla pöydän yhdellä puolella kuningas, Macron ja Catherine ja vastapäisillä paikoilla Wil

Tuo oli vaan "läpänheittoa" vastaukseksi tuohon omituiseen "tiarakielto"-kommenttiin eli määräillään muka Catherinea, mutta se olikin sitten nimenomaan Catherine siellä paraatipaikalla Ranskan presidentti Macronin vieressä :) 

Vierailija
31555/32315 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kaheli täällä oikein pyörii? Catherine edusti upeana ja tiara loisti kauniisti.

William kiukkuinen? Ainakin kuvista päätellen katseli vaimoaan rakkaudella ja lämpimästi.

Kuka kertoisi mitkä helvetin palavat lieskat mustassa sielussaan näillä hulluilla on unelmoida heidän erostaan?

Taitaa olla sama henkilö, joka Harrynkin ketjussa nälvii jatkuvasti Katea. Onneksi kommentit poistetaan nopeasti molemmista ketjuista.

Vierailija
31556/32315 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla sama henkilö, joka Harrynkin ketjussa nälvii jatkuvasti Katea. Onneksi kommentit poistetaan nopeasti molemmista ketjuista.

Ilmeisesti jollakin ei ole elämää, koska päivystää molemmissa ketjuissa 24/7 itkupotkuraivareissaan viestejä poistamassa.

Vierailija
31557/32315 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytös- ja huulilta lukija-asiantuntija linjoilla? Voisiko yksi mahdollisuus olla myös hermoilu siitä, että kaikki sujuu hyvin? Huolta jostain muusta asiasta? Keittiöstä soitettu, että hanhenmaksapadat olivatkin palaneet pohjaan ja suosikkiviini  pääsi loppumaan?

Vai onko tämä taas sitä eroilmoituksen uumoilua? Rosen toivotaan viimein astuvan parrasvaloihin?

Handhenmaksaa ei käytetä.

Viini riittää aivan varmasti. Hankinnoista vastaa huippuammattilainen.

Loppuosa kirjoituksestasi on jälleen kertoo, miten surkeaa tasoa olet ihmisenä.

Vierailija
31558/32315 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä äänestän, että vika oli hanhenmaksapadoissa. Poistakaa tämä niin monta kertaa kuin haluatte, totuus ei pala tulessakaan!

Vierailija
31559/32315 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle, joka kirjoitit:

"Minä en ole kuolemansuunnitelmilla hekumoiva, eivätkä minua kiinnosta hänen hiuksensa. Minua kiinnostaa palatsin tiedotus, joka on tehnyt tässä jättimokia toisensa perään ja jäänyt kiinni valehtelusta monta kertaa. Nyt Kate itse sanoi, että vaikea vaihe on alkanut vasta hoitojen loputtua hänen päästyään remissioon. Merkillinen lausunto."

Ihan oikeasti sinun on aika uskoa se, ettet ymmärrä lukemaasi, eli et osaa lukea. Lopeta siis jankkaaminen ja sielusi saastan levittely täällä.

Ihan perusasiana jälleen kerran: Syöpähoidot ovat raskaista. Niistä toipuminen voi ihan yleisesti viedä jopa 2-3 vuotta henkilöstä riippuen. Kyllä siinä on totuttelemista. Ymmärrät sen ihan varmasti sen osuessa omalle kohdallesi, joten turha sinun on prinsessa Catherinea tässä kadehtia. Paina vain hänen sanansa mieleesi, niin että tarpeen tullen voin niitä mietiskellä. 

Mitähän ihmeen mokia se palatsin tiedotus on muka tehnyt. Mitään mokia ei ole tehty ja mistään ei ole valehdeltu. 

Prinsessa Catherine ei ole sanonut, että vaikea vaihe olisi alkanut vasta tuolloin. Kyllä typeryksenkin sentään pitäisi ymmärtää. Hän on puhunut vain siitä, miten yllättävän vaikea tämä hoitojen jälkeinen uusi vaihe on. Se yllätti.  

Ja kuten jo alussa sanoin, et osaa lukea, et ymmärrä lukemaasi. Prinsessa Catherine on kyllä puhunut sairauden toteamisen tuomasta shokista, siitä miten sairaus vaikuttaa koko perheeseen jne.

Vierailija
31560/32315 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle, joka kirjoitit:

"Minä en ole kuolemansuunnitelmilla hekumoiva, eivätkä minua kiinnosta hänen hiuksensa. Minua kiinnostaa palatsin tiedotus, joka on tehnyt tässä jättimokia toisensa perään ja jäänyt kiinni valehtelusta monta kertaa. Nyt Kate itse sanoi, että vaikea vaihe on alkanut vasta hoitojen loputtua hänen päästyään remissioon. Merkillinen lausunto."

Ihan oikeasti sinun on aika uskoa se, ettet ymmärrä lukemaasi, eli et osaa lukea. Lopeta siis jankkaaminen ja sielusi saastan levittely täällä.

Ihan perusasiana jälleen kerran: Syöpähoidot ovat raskaista. Niistä toipuminen voi ihan yleisesti viedä jopa 2-3 vuotta henkilöstä riippuen. Kyllä siinä on totuttelemista. Ymmärrät sen ihan varmasti sen osuessa omalle kohdallesi, joten turha sinun on prinsessa Catherinea tässä kadehtia. Paina vain hänen sanansa mieleesi, niin että tarpeen tullen voin niitä mietiskellä. 

Mitähän ihmeen mokia se pala

Juu ei ole mitään mokattu eikä mistään valehdeltu. Muuten vaan ensin ei ollut syöpää, sitten oli, muuten vaan oli syövän esiastesoluja ja ennaltaehkäisevää kemoa, joka kesti puoli vuotta. Muuten vaan oli ensin Williamin ottamaksi väitetty kuva, joka paljastuikin Mr. Photoshopin ottamaksi, ja sitten vastuu olikin sairasvuoteella olevan Katen. Samaa suota koko ajan. Nytkin Catherinen ja Williamin uusin someviesti alkoi sanoilla AND COPY. Samaa sekoilua koko ajan. Mikään tästä ei todennäköisesti Ile Catherinen oma vika, mutta sekoilua ja mokia ja valehtelua kyllä piisaa, ja toivoisi että he antaisivat potkut PR-väelleen ja paikkaisivat parempaa, ettei Catherine jatkuvasti näyttäytyisi syntipukkina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi