Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Vierailija kirjoitti:
Kloonihan tuo on, joka Katea esittää. Erilainen nenä, lisäksi lapset eivät ota kontaktia kun kulkevat, eikä willykään. Syöpähoitojen jälkeen luulisi hiuksien lähteneen, ripsien ja kulmakarvojen myös, klooniKatella näkyy olevan kaikki hyvin, koska feikki.
Ja erilaiset korvat ja leuka, pituudeltaan lyhyempi. William joutuu osoittelemaan ja ohjailemaan feikkikatea koska tämä ei tunne entuudestaan käytäntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kloonihan tuo on, joka Katea esittää. Erilainen nenä, lisäksi lapset eivät ota kontaktia kun kulkevat, eikä willykään. Syöpähoitojen jälkeen luulisi hiuksien lähteneen, ripsien ja kulmakarvojen myös, klooniKatella näkyy olevan kaikki hyvin, koska feikki.
Ja erilaiset korvat ja leuka, pituudeltaan lyhyempi. William joutuu osoittelemaan ja ohjailemaan feikkikatea koska tämä ei tunne entuudestaan käytäntöjä.
Feikkikate on erinäköinen vaikka te kuinka alapeukuttaisitte.
Ajattelin käydä tänään lenkillä ja siivota asuntoa. Olin jo laittamassa lenkkareita jalkoihin kun muistin yhtäkkiä että missä on Kate?? Onneksi on vauvapalsta ja muita yhtä huolestuneita ihmisiä!
Itse olen enemmän huolissani mihin on kadonnut tililläni oleva kate
Laskemassa Wilin tienaamia miljoonia sivutuloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se hyvä että täällä vauvapalstalla tiedetään enemmän kuin missään muualla 😂
Hello everybody. Täällä kirjoittaa Katen klooni Mate. Tyhmää, että jäin melkein heti kiinni, koska olette niin tarkkoja. Oon aika pitkään kuitenkin opetellut maneereita ja käytöstapoja etc. Voisitteko kumminkin olla kertomatta laajemmalti julkisuuteen, että mä oon Katena Katen paikalla? Tästä kumminkin tienaa ihan kohtuullisesti.
Kind regardsit,
Yours,
Sinsereelisti Mate
Näin sen just viikko sitten Jumbon Cittarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se hyvä että täällä vauvapalstalla tiedetään enemmän kuin missään muualla 😂
Muualla ihmiset on vielä paremmin perille feikkikatesta, he tuntevat aidon Katen eleet ja ilmeet ja tämän feikin käytös on erilaista. Myös yhteys lasten välillä on lähes olematon, edes Louis joka aina roikkuu äitinsä helmoissa kiinni, ei kosketa Katea. Lapset olivat surullisen näköisiä joululaulutilaisuudessa.
"edes Louis joka aina roikkuu ätinsä helmoissa kiinni, ei kosketa Katea..."
Lukuisissa lehtijutuissa kuitenkin mainitaan jouluisesta Royal Familyn kävelystä kirkkoon eli miten Charlotte käveli käsi kädessä isänsä Willsin kanssa ja miten Louis pysytteli koko kävelyn ajan äitinsä Katen lähellä ja piti tiukasti hänen kädestään kiinni. Ja tuohan näkyy hyvin myöskin lukuisilla videoilla, jotka on filmattu tuosta joulukävelystä :) Miksi joku sekava eukko valehtelee jatkuvasti noista lapsista?
Kurvissa viikonloppuostoksilla.
Red onion myrtsissä guiness pint kädessä perjantai iltaa viettämässä
Onko mennyt piiloon. Kate tule pois piilosta, on jo aika mennä nukkumaan.
Kotonaan perheensä luona, olettaisin. Pitäiskö hänet jo jättää rauhassa elämään omaa elämäänsä ja me muut omaamme.