Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti te hovitrollit tunnistatte Katen, tässä ennen ja nyt:
Mikä näissä kuvissa mielestäsi kertoo että kyseessä on eri ihminen? Kasvojen rypytkin samoissa kohdissa. Ainoastaan kampaus ja meikki eri.
No katsos kun siinä kooma-calmokiimassa kuvia katselee niin eri ihminenhän se, ei enää näe realistisesti. Ja luulee että kuvia tuuttaamalla ja jankkaamalla saisi muutkin harhaisiksi.
Mikä saa täysijärkisen ihmisen kooma-calmokiimaan? Miksi joku käyttäisi päiviä, viikkoja tai kuukausia tuuttaamaan kuvia tai jankkaamaan pituudesta? Keskustelu ei edes etene. Samoihin asioihin palataan viikkojen kuluttua, muiden kommentteihin puututaan korkeintaan irvaillen, niissä olevat argumentit sivuutetaan.
Kate ei ole mitään kirjaa kirjoittanut eikä siihen mitenkään osallistunut.
Vierailija kirjoitti:
Aivan erinäköinen ennen ja olympiavideossa:
Hmm, mulla on suunnilleen saman ikäiset lapset (3kpl) kuin Katella ja olen vain vuoden häntä vanhempi. Ja aivan taatusti olen eri näköinen kuin 10v sitten. Toki Katella on kaikki apu ulkonäkönsä ylläpitämiseksi, mutta biologisille muutoksille ei voi mitään niistä huolimatta. Vai oletko itse tasan saman näköinen tänään kuin 10v sitten? Pelottaa, minkälaisia kaltaisiasi hörhöilijöitä kadulla liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Kate ei ole mitään kirjaa kirjoittanut eikä siihen mitenkään osallistunut.
Kyllä kommentin kirjoittakin sen varmasti tiesi, mutta jos kirjoittaa negattivisen kommentin, joku saattaa uskoa sen. Päivän hyvä työ on tehty! Ja jos kirjoitan tänne, että XX on ilkeä juoruakka, voin lainata kommenttiani toisella sivustolla, kenties toisessa maassakin.
Niin kaikki me vanhetaan eikä näytetä samalta kuin 10 vuotta sitten. Varsinkin jos on vakava sairaus ja ties mikä myrkkylääkitys .Kun laiha laihtuu vielä lisää niin ei sekään asiaa auta. Ja lisäressiä pukkaa joka suunnalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti te hovitrollit tunnistatte Katen, tässä ennen ja nyt:
Mikä näissä kuvissa mielestäsi kertoo että kyseessä on eri ihminen? Kasvojen rypytkin samoissa kohdissa. Ainoastaan kampaus ja meikki eri.
Oikealla Katella on pitkulaisemmat kasvot. Ja oikea yläluomi on aina ollut riippuvampi, feikillä on symmetriset yläluomet. Feikkikatella on pienempi suu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama nainen, reilut 10 vuotta vanhempana.
Ja silti näyttää 10 vuotta nuoremmalta. Aito kuva on pari vuotta vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S k e kirjoitti:
Vasemmassa kuvassa reippaasti hiuslisäkkeitä. Oikeassa ilman (näkyviä hiuslisäkkeitä).
Sama nainen, eri vuosi, eri tilanne, eri meikki, eri terveysstatus.
Kampaukseen saa tuuheutta myös ilman hiuslisäkkeitäkin. Ohuista hiuksista saa yllättävän muhkean kampauksen eri aineilla ja föönillä, tyvikohotuksilla ja mitä kikkoja ammattilaisilla sitten onkaan. Väriä on hiuksissa toisessa kuvassa, kun taas toisen kuvan hiukset taitavat olla luonnontilassa ja haalistuneet. Vai onko aurinko tehnyt tepposiaan.
Sama nainen, kaikki hymykuopat ja juonteet täsmälleen samoissa paikoissa. Ja silmäpussitkin samanlaiset. Toisessa kovempi meikki, mikä muuttaa kasvot.
Tietenkin hovitrolli tarttui kampaukseen, sen perusteellahan ihmisen erottaa toisesta!
Ja sinä et sitten osannut lukea tuosta muuta kuin mitä hiuksista sanottiin.
Luin tietenkin. Ei ole sama, ei meikki muuta kasvojen luustoa. Kampauksen vertailu jopa ensimmäisenä on täysin turhaa, ja siitähän sinä tietysti aloitit. Oikealla oleva kuva on tekoälyllä tehty valokuvasta, joka on otettu Wimbledonin feikkikatesta, juuri siitä yli 7 cm lyhyemmästä feikkiversiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, mulla on suunnilleen saman ikäiset lapset (3kpl) kuin Katella ja olen vain vuoden häntä vanhempi. Ja aivan taatusti olen eri näköinen kuin 10v sitten. Toki Katella on kaikki apu ulkonäkönsä ylläpitämiseksi, mutta biologisille muutoksille ei voi mitään niistä huolimatta. Vai oletko itse tasan saman näköinen tänään kuin 10v sitten? Pelottaa, minkälaisia kaltaisiasi hörhöilijöitä kadulla liikkuu.
Aikaero kuvilla on parisen vuotta. Kasvojen luusto ei muutu! Pitkulaiset kasvot eivät muutu pyöreiksi, koska silloin luuston pitäisi muuttua täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropas miltä vuodelta ja mistä tilaisuudesta
Feikkikaten feikkisyöpä jatkaa pahenemistaan. Kohta kuullaan että menehtyi siihen. Eivät voi ikuisesti piilottaa totuutta ja leikkiä kaksoisolentojen kanssa.
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/1d3dfd71-21d1-4ba8-80d8-10dc3…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teepäs itse kuvavertailuja Katesta parilta viime vuodelta ja tältä vuodelta ja liitä tänne! Ei taida onnistua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teepäs itse kuvavertailuja Katesta parilta viime vuodelta ja tältä vuodelta ja liitä tänne! Ei taida onnistua!
No tuossa sulla nyt pariltakin vuodelta kuvat https://pagesix.com/style/kate-middleton-trooping-the-colour-parade-out…
Tosi kummallista kaikki Kateen liittyvä. Yhdessä Wimbledon videossa näyttää ihan omalta itseltään ja toisessa taas eriltä ja nuoremmalta.
Ja miksi AI kuvat? Miksei edusta jatkossa? Espanjan Letizia edustaa tuolissa istuen!
Valitsit kuvat hyvin, jos halusit todistaa. kuvissa olevan sama henkilö. Valitsit huonosti, jos halusit vahvistaa feikkikate-ajatusta.
https://img.ilcdn.fi/JGv73wcLe5eVDMKOP5v8QWgHJro=/full-fit-in/920x0/img…
Tämä ei kyllä näytä Katelta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tässä kuvassa näkyy kinesioteipillä tehty kasvojen kohotus. Päivän edetessä vaikutus häviää ja ja vanhat tutut juonteet tulevat esiin. Kuvassa näyttää paljon nuoremmalta. Meikkikin taitaa olla jonkun muun kuin hänen itsensä tekemä. Tuo on ollut tarkkaan valmisteltu esiintyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tässä kuvassa näkyy kinesioteipillä tehty kasvojen kohotus. Päivän edetessä vaikutus häviää ja ja vanhat tutut juonteet tulevat esiin. Kuvassa näyttää paljon nuoremmalta. Meikkikin taitaa olla jonkun muun kuin hänen itsensä tekemä. Tuo on ollut tarkkaan valmisteltu esiintyminen.
Tottakai oli. Kateen kohdistui niin suuri huomio, että montaa naista olisi moinen hirvittänyt. Aivan varmasti hän halusi käyttää kaikki mahdolliset kikat näyttää hyvältä ja aivan varmasti hänellä oli melkoinen tiimi toteuttamassa tätä esiintymistä.