Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32325)

Vierailija
22361/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertailukuvat oli otettu KYMMENISTÄ eri kuvista vv. 2023 ja 2024, kaikissa sama ero, tajuatko??? Et luultavasti.

Eli myönnät itsekin, että vertailukuvat oli kaikki kuvamanipuloituja...

Arvasin ettet ymmärrä. Kuvamanipuloituja???? WTF? Ihan kuin keskustelisi aivottoman botin kanssa, taidatkin olla botti.

Etkö vieläkään ymmärrä, ettet keskustele yhden ainoan ihmisen kanssa täällä. Tähän valokuvajuttuun on vastannut AINAKIN kaksi kirjoittajaa.

Jos et kerro erikseen, että olet "eri", kuittaat omaksesi sen kirjoituksen, johon minä vastasin. Palstan säännöt.

Eikä sillä ole merkitystä edes, koska sinähän et kiistänyt edes väitettä

Minä olen nyt ihan eri, en ole reagoinut keskusteluunne lainkaan aiemmin. Mutta eihän tuo mitään räyhännyt, miksi niin väität? Sinähän se räyhääjä itse olet.

Vierailija
22362/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä valitsi. Ja eiköhän kymmenen vuoden seukkaus jo anna aika vahvaa pohjaa tunteille ja päätöksille olla yhdessä ja solmia liitto, saada lapsia ja työskennellä hovissa?

Onhan niiden täytynyt keskustella ja harkita asiaa kaikista näkökulmista (kimppakämppiksinäkin), vaikka taisi rakastuminen olla pohjana tässä kuitenkin. Miksi William olisi tuhlannut johonkin vähäpätöiseen naikkoseen vuosia, ellei tunteet sanoneet, että klik, tämä se nyt on, kuten Ruotsissa?

Mutta myös toisinpäin voi kysyä ihan perustellusti. Miksi William olisi jättänyt Katen useampia kertoja, ellei hän olisi ollut tyytymätön valintaansa?

No miksi sinun täytyy hekumoida moisella ajatuksella vuosikymmenien päästäkin, jos olisi, ja olisiko, kun he ovat olleet jo iäisyyden yhdessä? Miten voi noin tiukille ottaa jonkun avioliitto, mikä ei vaan millään näytä " sinnikkäistä spekuista" huolimatta päättyvän?

Ja mistä sait tuon "jättänyt useita kertoja", kun on tainneet itsekin kertoa, että yksi pikkubreikki tuli väliin (mikä on voinut johtua mistä tahansa erimielisyydestä, joten turha siellä leikkiä tietävää) eikä siellä kukaan ole roikottanut ketään, mikä näyttää olevan suosikkitermi, kun heistä puhutaan.

Miksi sitten tyytymätön talutti valintansa vihille? Onni suorastaan pursui kameroille ja sokeakin näki, että aitoa on.

Itse tiedän useita pareja elämäni varrelta, jotka ovat on/off -tilassaan vaihdelleen, mutta syy on ollut temperamenttien yhteentörmäys, eikä rakkaus ole mihinkään hävinnyt koskaan. Iän ja ajan myötä on sitten tasaannuttu. Niin näytti Williamkin varmaan haluavan hieman miettiä onko kypsä ja maistuuko viina ja biletys, kuten moni moni muukin, ei tällainen kehityskaari kerro siitä, etteikö Kate olisi ollut se oikea. Ei, vaikka kuinka itsellesi niin uskottelet. Outoa roikkua tuolla tavalla negatiivisesti muiden avioliitossa.

Joten annan olla nyt vaan, ja keskity vaikka näihin klooneihin ja kalmoihin, niin me "hovirotat" keskustellaan ihan muista asioista, kuten totuudenmukaisista uutisista ja tiedotteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22363/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertailukuvat oli otettu KYMMENISTÄ eri kuvista vv. 2023 ja 2024, kaikissa sama ero, tajuatko??? Et luultavasti.

Arvasin ettet ymmärrä. Kuvamanipuloituja???? WTF? Ihan kuin keskustelisi aivottoman botin kanssa, taidatkin olla botti.

Niin. Ihan itse kirjoitat miten vertailukuvat oli otettu eri kuvista. Eli kuvamanipuloitu.

Ei v*ttu! Miten tyhmä voi olla ettei tajua mitä tarkoittaa että vertaillaan kymmeniä kuvia ja kaikissa sama ero.

Rautalankaa idiootille: Vertailin kymmeniä kuvia vv. 2023 ja 2024, kaikki v. 2023 kuvat samanlaisia keskenään ja v. 2024 k

KIRJOITTAJA KIRJOITTI ETTÄ VERTAILUKUVAT ON OTETTU  KYMMENISTÄ ERI KUVISTA.

Mitä sinä et tuosta ymmärrä? Selkeästi ihan on auki kirjoitettu, että ne on kuvamanipuloinnin tulosta.

.

Vierailija
22364/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jokin on minusta kummallista se on se miksi teoreetikot ovat niin agressiivisia? Oman sanomansa saisi perille paljon paremmin olemalla kunnioittava ja ystävällinen muita kohtaan. Tai perille ja perille mutta muut olisivat vastaanottavaisempia jos käytös olisi asiallista. Hyviin keskustelutaitoihin kuuluu toisten näkökantojen kuunteleminen ilman että silmät ummessa ja korvat lukossa jankutetaan vain sitä omaa ajatusta ja luuloa miksi muut ajattelevat kuten ajattelevat. Se on muuten myös älykkyyttä, osata asettua toisen asemaan ts ymmärtää miksi joku ajattelee kuten ajattelee.

Tiedätkö miksi? On rasittavaa jankuttaa samaa asiaa moneen kertaan ja saada aina yhtä aivoton vastaus, ja että muka olemalla ystävällinen menisi perille. Ei mene, vaikka kirjoittaa monta kertaa ystävällisesti, tulee samat aivottomat vastaukset. Sitten aletaan jauhamaan keskustelutaidoista kun itse trollataan hovin valeita ymmärtämättä muiden kommentteja. Sinä et tajua mitään huolimatta siitä miten ystävällisesti tai aggressiivisesti kirjoittaa, huom. aggressiivinen kirjoitetaan kahdella g:llä. Huomaan että tyhmyyden lisäksi et ole myöskään yhtään sivistynyt. Sinä et pysty ajattelemaan, sinä pystyt vain toitottamaan hovin valeita, ja nyt vaadit että muidenkin pitäisi toitottaa niitä samoja valeita jotta  voisi ymmärtää sinua, ts. alentua sinun tasollesi.

Tämä meni varmaan ohi hilseen joten älä vaivaudu kommentoimaan.

Vierailija
22365/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt ihan eri, en ole reagoinut keskusteluunne lainkaan aiemmin. Mutta eihän tuo mitään räyhännyt, miksi niin väität? Sinähän se räyhääjä itse olet.

Luepa mitä ja miten hän kirjoittaa. Huutomerkkimyrsky, kiroilua, vittua jne.

Minä en ole räyhännyt missään.

Vierailija
22366/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Räyhäsikö suuri ajattelija Lincoln ja haukkui muita? Eivätkö itsenäisesti ajattelevat saa sanomaansa esille/osaa esittää asiaansa muuta kuin hyökkäävästi, pilkkaavasti ja joskus alatyylisestikin?

Taisi kalikka kalahtaa. Lincoln ei räyhännyt tietääkseni, hän oli ajattelija. Mikä itsenäinen ajattelija sinä olet kun toitotat hovin moneen kertaan valeiksi todettuja juttuja tosina??? Palikka sinä olet etkä mitään muuta. Niin tyhmä ettet edes tajua sitä, onneksesi.

Miksi sinä sitten hänen ihailijanansa et ole samanlainen? Eri

Miksi miksi miksi......   Sanomalla että ko. keskustelija kuuluu ikuisesti huijattavien joukkoon on hyökkäävää???

Vierailija
22367/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö vieläkään ymmärrä, ettet keskustele yhden ainoan ihmisen kanssa täällä. Tähän valokuvajuttuun on vastannut AINAKIN kaksi kirjoittajaa.

Sekö nyt on selityksesi kun et tajunnut kuvavertailua. Vastaan aina viimeisimpään kommenttiin, ihan sama kuka on kirjoittanut, sitä ei voi tietää.

Vierailija
22368/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla ole mitään muuta kuin se hovi ja sen uutiset! Todista että Kate sairastaa syöpää, todista! Et pysty, voit vain jankuttaa hovin valeita.

Ihan ohiksena, miksi et itse todista että Kate EI sairasta syöpää, mitä todisteita siitä sinulla on osoittaa?

Kiinnostaa... Kun en minä voi varmasti sanoa kumpaakaan, on tai ei, varmaksi ja kokemusta on syöpää sairastavista useammista.

Vierailija
22369/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluin spekulaatio minkä olen lukenut somessa on se että Katen kasvot ruhjoutuivat pahasti väkivallan seurauksena jonka vuoksi hänen kasvonsa joutui paikkaamaan ja rakentamaan uudelleen, hampaita myöten. Siksi hänelle muka jäi arpi silmän ja kulmakarvan väliin. Hohhoijaa... Mitä vielä keksitään? 🙄

Vierailija
22370/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekö nyt on selityksesi kun et tajunnut kuvavertailua. Vastaan aina viimeisimpään kommenttiin, ihan sama kuka on kirjoittanut, sitä ei voi tietää.

Ei minun mitään tarvitse selittää, kun tuo virke on päivänselvä. Siinä lukee: Vertailukuvat on otettu kymmenistä eri kuvista.

Tuo on kuvamanipulaatiota.

Vierailija
22371/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua, koska ei mua toisen ihmisen hampaat kiinnosta niin paljon, että viitsisi niitä kytätä. Ei edes mahdollisen  tulevan kuningattaren hampaat. Kuten mainitsin, kerroin asian omalta kohdaltani. 

Tämä ketju on mielenkiintoista seurattavaa, enkä nyt tiedä kenen mielenterveydestä pitäisi olla huolissaan, mutta alan yhä enemmän kallistua sille kannalle, että liika somettelu ja netissä eläminen vie niin paljon energiaa ihmisiltä, eikä sitten riitä sitä virtaa tehdä elämässä niitä oikeita asioita joita pitäisi. Siksi tämä maailma alkaa olla pahasti vinossa.

Hampaat ei enää kiinnosta kun osoittautui että ne ovat erilaiset kuin Katen hampaat. Tässä vertaillaan eroja vanhan ja Troopsin Katen kanssa, oli sitten kyseessä hampaat, nenä, posket, leuka korvat, kävely, ryhti ja kehonkieli, jotka muuten kaikki olivat erilaisia vanhaan Kateen verrattuna. Mutta eihän se sinua kiinnosta, koska hovi kertoi että Kate tuli takaisin, ihana kymmenen vuotta nuortunut "syöpäpotilas". Sinä sinä ja sinä ja sinun hampaasi. Jos ketju ei kiinnosta, pysy poissa. Maailma on vinossa siksi että teitä ikuisesti huijattavia riittää. Jos kaikki tajuaisivat miten meitä kusetaan, maailma olisi täysin erilainen.

Vierailija
22372/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku jaksaa syynätä kuvia toisen hampaista ja vertailla niitä :O

Miten joku jaksaa uskoa AI-syöpävideoon ja hovin valeisiin ja ihaillen selitellä miten ihania kuvia taas julkaisivat. (Photoshopattuja). Hovitrollit, ottakaa selvää mitä on photoshoppaus, miten se tapahtuu. Te näytätte uskovan vanhaan filmikamera-aikaan jolloin kuva oli juuri se mikä filmille tallentui.

Vierailija
22373/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käyttäydytte kunnolla paraatissa sijaisnäyttelijän kanssa, pääsette Taylor Swiftin konserttiin.

Dianallakin oli kai sijaisnäyttelijä aikoinaan, kun poikansa pääsivät huvipuistoihin ja konsertteihin...ja samainen näyttelijähän menehtyi myös tuossa Charlesin, Elisabetin ja MI6:n masinoimassa "onnettomuudessa", eikö totta?

Vierailija
22374/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ihan itse kirjoitat miten vertailukuvat oli otettu eri kuvista. Eli kuvamanipuloitu.

Ei v*ttu! Miten tyhmä voi olla ettei tajua mitä tarkoittaa että vertaillaan kymmeniä kuvia ja kaikissa sama ero.

Rautalankaa idiootille: Vertailin kymmeniä kuvia vv. 2023 ja 2024, kaikk

KIRJOITTAJA KIRJOITTI ETTÄ VERTAILUKUVAT ON OTETTU  KYMMENISTÄ ERI KUVISTA.

Mitä sinä et tuosta ymmärrä? Selkeästi ihan on auki kirjoitettu, että ne on kuvamanipuloinnin tulosta.

Otettu/valittu kymmenien kuvien joukosta. Luuletko että se tarkoittaa että 10 kuvaa on ympätty yhteen ja samaan eli tehty joku yksi AI-kuva? Oletko todella noin aivoton? Sanoin jo aiemmin että älä vastaa kun et tajua kuitenkaan, mutta vastasit ja osoitit taas kerran tyhmyytesi.

Vierailija
22375/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettu/valittu kymmenien kuvien joukosta. Luuletko että se tarkoittaa että 10 kuvaa on ympätty yhteen ja samaan eli tehty joku yksi AI-kuva? Oletko todella noin aivoton? Sanoin jo aiemmin että älä vastaa kun et tajua kuitenkaan, mutta vastasit ja osoitit taas kerran tyhmyytesi.

SIINÄ LUKEE IHAN SELKEÄSTI NIIN: VERTAILUKUVAT ON OTETTU KYMMENISTÄ ERI KUVISTA.

Vaikka miten riehuisit, tuossa lukee mustaa valkoisella, että kyse on kuvamanipuloinnista. Kukahan tässä tyhmä on.

Vierailija
22376/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rautalankaa idiootille: Vertailin kymmeniä kuvia vv. 2023 ja 2024, kaikk

Miten ihmeessä joku voi päätellä että on kuvamanipulaatiota?!? Kymmenistä kuvista on valittu kaksi, miten se on kuvamanipulaatiota. Onko esim. vanhoista luokkakuvista kahden valokuvan valitseminen kuvamanipulaatiota????? Otatte kymmenen selfietä ja valitsette kaksi, onko se kuvamanipulaatiota???? Idiootit!

Vierailija
22377/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jokin on minusta kummallista se on se miksi teoreetikot ovat niin agressiivisia? Oman sanomansa saisi perille paljon paremmin olemalla kunnioittava ja ystävällinen muita kohtaan. Tai perille ja perille mutta muut olisivat vastaanottavaisempia jos käytös olisi asiallista. Hyviin keskustelutaitoihin kuuluu toisten näkökantojen kuunteleminen ilman että silmät ummessa ja korvat lukossa jankutetaan vain sitä omaa ajatusta ja luuloa miksi muut ajattelevat kuten ajattelevat. Se on muuten myös älykkyyttä, osata asettua toisen asemaan ts ymmärtää miksi joku ajattelee kuten ajattelee.

Tiedätkö miksi? On rasittavaa jankuttaa samaa asiaa moneen kertaan ja saada aina yhtä aivoton vastaus, ja että muka olemalla ystävällinen menisi perille. Ei mene, vaikka kirjoittaa monta kertaa ystävällisesti, tulee samat aivottomat vastaukset. Sitten aletaan jauhamaan keskustelutaidoista kun itse trollataan h

Sano tuo kirjoittamasi itsellesi. Muuten, oletko ikinä lukiviasta kuullut? Eri.

Vierailija
22378/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellista eikä mitenkään kriittistä ajattelua on sekin että salaliittoteoreetikot päättelevät että jos uskoo Katen olevan syöpäsairas mutta elossa, on automaattisesti ottanut koronapiikit. Minä en ottanut yhtäkään, minulla on omat epäilykseni koko keissistä eikä ollut työpaikalla helppoa olla ainut, en ole laumasielu ja kaiken aikaa huijattavissa. Katsos, minä käytän omia aivojani ja tilannekohtaisesti analysoin asioita monelta kantilta. Hölmöä on sekin että aina kuvittelee jonkin asian olevan valhe jos virallinen totuus sitä tukee. 

Kyllä syöpäsairas voi olla elossa, et taaskaan tajunnut pointtia. Vaikket koronakusetukseen mennytkään mukaan niin tässä hovi huijaa sinua 6-0.

Unohda nyt vihdoinkin jos se hovi ja sen huijaus. Koeta käsittää että on muit

Todista itse ettei Katella on syöpää, todista!

Vierailija
22379/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et kerro erikseen, että olet "eri", kuittaat omaksesi sen kirjoituksen, johon minä vastasin. Palstan säännöt.

Eikä sillä ole merkitystä edes, koska sinähän et kiistänyt edes väitettä

Palstan säännöissä kielletään provoaminen, jankkaaminen ja muiden keskustelijoiden solvaaminen. Vähän vakavampia asioita kuin osaako/muistaako joku laittaa loppukaneetiksi "eri". T: Eri

Vierailija
22380/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sulla ole mitään muuta kuin se hovi ja sen uutiset! Todista että Kate sairastaa syöpää, todista! Et pysty, voit vain jankuttaa hovin valeita.

Ihan ohiksena, miksi et itse todista että Kate EI sairasta syöpää, mitä todisteita siitä sinulla on osoittaa?

Kiinnostaa... Kun en minä voi varmasti sanoa kumpaakaan, on tai ei, varmaksi ja kokemusta on syöpää sairastavista useammista.

Fakta on se että Kate on ollut kateissa viime joulusta alkaen. Syöpä ei olisi syy kadota. Mutta se on hyvä tekosyy, tarpeeksi hyvä idiooteille.

Ketju on lukittu.