Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32325)

Vierailija
21041/32325 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa mitään syöpää ei ollutkaan. Parani äkkiä.

Vierailija
21042/32325 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin on tosiaan hiljaista kriittisten puolelta nyt. Aivottomat lampaat olivat sittenkin oikeassa!!

Hmm, itse olin kriittinen ja vieläkin ihmettelen, miksi he tekivät tästä tällaisen tökerön katastrofin. Olen silti hyvin iloinen siitä, että normaalitila on tullut takaisin. Missään tapauksessa tämä ei lisännyt omasta puolestani kuninkaallisten kannatusta. Päinvastoin, kannatin aikaisemmin, nyt mielestäni koko laitos pitäisi lakkauttaa. Ei mitään järkeä. Normaalia olisi ollut normaali lähestymistapa, muutama luonnollinen kuva ja viesti eikä tällaista ihmisten sumutusta ja suoraan sanottuna pilkkana pitämistä kaiken maailman tekoälykuvineen. Jos itse tykkäät tuollaisesta niin omapahan on asiasi. Minä en pidä enkä näe heidän toiminnassaan mitään ihailtavaa. Mutta hyvä, että normaalitila on palautunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21043/32325 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten millään voi antaa periksi.. Jotain huijausta hovin ja Walesien on ollut pakko tehdä, mihinkäs tiikeri (spekuilija) raidoistaan pääsisi.

Vierailija
21044/32325 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän hän ole mahdollisesti vielä parantunut. Ja miten niin äkkiä, täällähän on itketty kuinka kehtaa olla kuukausitolkulla piilossa kun muut syöpäpotilaat tulevat julkisuuteen heti ja ovat kunnossa jo parissa viikossa.

Vierailija
21045/32325 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovin on tosiaan hiljaista kriittisten puolelta nyt. Aivottomat lampaat olivat sittenkin oikeassa!!

Hmm, itse olin kriittinen ja vieläkin ihmettelen, miksi he tekivät tästä tällaisen tökerön katastrofin. Olen silti hyvin iloinen siitä, että normaalitila on tullut takaisin. Missään tapauksessa tämä ei lisännyt omasta puolestani kuninkaallisten kannatusta. Päinvastoin, kannatin aikaisemmin, nyt mielestäni koko laitos pitäisi lakkauttaa. Ei mitään järkeä. Normaalia olisi ollut normaali lähestymistapa, muutama luonnollinen kuva ja viesti eikä tällaista ihmisten sumutusta ja suoraan sanottuna pilkkana pitämistä kaiken maailman tekoälykuvineen. Jos itse tykkäät tuollaisesta niin omapahan on asiasi. Minä en pidä enkä näe heidän toiminnassaan mitään ihailtavaa. Mutta hyvä, että normaalitila on palautunut. 

Mitään katastrofia ei ole ollut muuta kuin jostain syystä jonkun porukan junailemana ja moni lähti siihen mukaan. Eli olivat itse ajattelemattomia laumasieluja joihin upposi median propaganda. Ja näköjään osa ei pääse siitä irti vieläkään.

Vierailija
21046/32325 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän hän ole mahdollisesti vielä parantunut. Ja miten niin äkkiä, täällähän on itketty kuinka kehtaa olla kuukausitolkulla piilossa kun muut syöpäpotilaat tulevat julkisuuteen heti ja ovat kunnossa jo parissa viikossa.

Katen piti odottaa, että faceliftin merkit paranevat. 

Vierailija
21047/32325 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä kohulla on tehty käsitykseni mukaan miljoonia - raha on ihmeellinen voima. Kuningashuoneen tiedotus oli niukkaa tilanteen vuoksi ja se helpotti kohun lietsontaa.

Vierailija
21048/32325 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin monissa tilaisuuksissa/kuvissa viime vuonna piteli kättään vatsansa päällä. Voisi tarkoittaa että jotain siellä oli vialla ilman että hän itsekään sitä silloin tajusi.

Vierailija
21049/32325 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan että joku täällä julisti useampaan kertaan ettei ikinä tule luopumaan kannastaan että William on aiheuttanut vaimonsa kuoleman ja nuorimpien lastensa kenties myös. ois jännä tietää miten nyt perustelee tuon kantansa josta ei tule koskaan luopumaan.

Vierailija
21050/32325 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🦧Täysin samaa mieltä. En usko vieläkään syöpään. Pika syöpä kuten charlesilla
Tätä tökerö showta ennen,olin jonkinlainen britti hovi fani. En enää. Onhan tää hovi poikkeava muista.Tämä "piiloleikki" tulee olemaan jatkossakin "tiedotusmalli "ilmeisesti. Koko firman vois lopettaa. Onko pystyssä 2v.päästä? Ihmettelen jos on.Tuolla juhlissa oli vaan noi ,jotka näytettiin
Viitsiikö edes kysyä "missä william "ym.
Luin jo netti tiedoista. Uutta skandaalia pukkaa. En viitsinyt lukea loppuun.

Vierailija
21051/32325 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän heitä mitenkään ihailla tarvitse. Mutta en näe mitään idioottimaista siinä kuinka toimivat ja nyt kun on käynyt ilmi että Catherine on elossa mutta entistäkin laihempi, silmänaluset meikistä huolimatta mustat ja muutenkin "uurteisempi" on ilmiselvää että vakava sairaus&rankka hoito on totta. Hovi piti linjansa tiedotuksen suhteen ihan loogisesti. Ja jos se kriittisyys on ollut niitä uhrimeno/kooma/tyrmä/ulkomaille pakeneminen yms tasoa niin en käsitä etteikö ko kriittisiä hävetä oma vouhkaaminen.

Vierailija
21052/32325 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imee tällä hetkellä parsaani ja suorastaan nauttii siitä.

Vierailija
21053/32325 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: 🦧Täysin samaa mieltä. En usko vieläkään syöpään. Pika syöpä kuten charlesilla Tätä tökerö showta ennen,olin jonkinlainen britti hovi fani. En enää. Onhan tää hovi poikkeava muista.Tämä "piiloleikki" tulee olemaan jatkossakin "tiedotusmalli "ilmeisesti. Koko firman vois lopettaa. Onko pystyssä 2v.päästä? Ihmettelen jos on.Tuolla juhlissa oli vaan noi ,jotka näytettiin Viitsiikö edes kysyä "missä william "ym. Luin jo netti tiedoista. Uutta skandaalia pukkaa. En viitsinyt lukea loppuun.

Pikasyöpä. Tähän asti olet valittanut kuinka Kate on kuukausikaupalla piilossa vaikka Charleskin tuli nopeasti takaisin edustustehtäviinsä. Kätevää kun on kuin tuuliviiri, ei mitään vastuuta aiemmista puheista kun tilanteen mukaan muuttaa mielensä. Kun nyt tulit linjoille niin kerrohan miksi olit niin satavarma että Kate ja lapset ovat mennyttä ja tietty Wiltsu&Camis  saanut sen aikaan, syylliseltäkin näytti niin monesti silmät ja kehonkieli. Ja kun se Dianakin.

Vierailija
21054/32325 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tällätavoin haluttiin näyttää ,kuinka kansaa ohjataan feikeillä. Saadaan uutta bensaa hiilloksille. Meinas jo myllynpyöriminen,välillä loppua. Sieltä tulee kyllä uutta kipinää. Odotellaan,tulee piakkoin. Mitähän siellä oikeesti sekoillaan, kulisseissa. Heille se on normia.

Vierailija
21055/32325 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: 🦧Täysin samaa mieltä. En usko vieläkään syöpään. Pika syöpä kuten charlesilla Tätä tökerö showta ennen,olin jonkinlainen britti hovi fani. En enää. Onhan tää hovi poikkeava muista.Tämä "piiloleikki" tulee olemaan jatkossakin "tiedotusmalli "ilmeisesti. Koko firman vois lopettaa. Onko pystyssä 2v.päästä? Ihmettelen jos on.Tuolla juhlissa oli vaan noi ,jotka näytettiin Viitsiikö edes kysyä "missä william "ym. Luin jo netti tiedoista. Uutta skandaalia pukkaa. En viitsinyt lukea loppuun.

Hupaisa ja kohtalainen trolli (kielioppivirheitä on vain rajusti liikaa, näin kouluttamatonta ihmistä tuskin Suomesta löytyy).

Omaa tyhjää elämäänsä täyttävät, jatkuvaa draamaa kaipaavat keksivät itse sitä draamaa, salaliittoja ja trolleja. Kun on niin pitkästyttävää ja tylsää. On muka fania ja kannattajaa, jotka on nyt niiiiiiiin mielensä pahoittaneet, kun on kusetettu silmään ja leikitty piiloa. Koomista!

Kaikki tämä (trollauksineenkin) kertoo vain siitä, että kuningashuoneita tarvitaan vieläkin, Herran Vuonna 2024! - ne ovat muuttuneet mielenterveyden vaalijoiksi,  ne ovat oivia suuttumis- ja sydämistysmiskohteita mt-potilaille ja muille todellisuudentajunsa menettäneille. 

Vierailija
21056/32325 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko arkku on valmiina?

Vierailija
21057/32325 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin äsken videon pätkiä Katesta ja lapsista (en jaksanut koko lähetystä seurata). Melkein tippa silmään tulee, kun vihdoin näkee siinä elävänä ja lapset. Terveyttä toivotan 

Vierailija
21058/32325 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin kaipaisin sen kielioppipuolen kommentointia. Olisi kiva kuulla pohdintojansa nyt. Häntähän oikein sydämeen sattui kun muisteli pikku Louisia jota myöskään ei enää ole. 

Johan se on huomattu ettei koskaan vastaa kun johonkin vaikeaan kysymykseen pitäisi vastata. Jos reagoi niin loukkaantuneesti.

Kun odottelemme vielä hetken, hän julistaa meille, että mikään ei toista syövän olemassa olosta tai hoidoista.

Olen eri henkilö, mutta niinhän se juuri on. Mikään ei todista syövän tai syöpähoitojen olevan totta. Onhan täällä spekuloitu silläkin, että Katen vaiva olisi oikeasti syömishäiriö, masennus, alhoholismi/huumeriippuvuus, burnout tai aviokriisi.

Aivan hyvin voisi olla niin, että se Adelaide Cottagen sivurakennus remontoidaan lisätilaksi, jotta kriisiliiton osapuolet saavat fyysistä tilaa itselleen ja lasten on helppo pitää yhteyttä molempiin. Tai sitten lisätilaa tarvitaan esimerkiksi palveluskunnalle, jota ilman ei sittenkään pärjätä kuten aiemmin suunniteltiin. Toisaalta saatetaanhan sivurakennusta rempata vaikka Fergielle, jota ilman Adelaide Cottageen pakkosiirrettävä Andrew ei pärjää. Andrewin käytössä ollut paikka siirtyisi remontin jälkeen Williamin perheelle. Tämän kappaleet jutut ovat täyttä spekulaatiota.

Vierailija
21059/32325 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🦧En ole tuuliviiri. Kuten aiemmin olen spekunnut. Syöpä vain yksi mahdollisuus piileskelyyn. Muitakin vaihtoehtoja voi olla. "Pika syöpä"? Kate ei näyttänyt mielestäni riutuneelta. Oli fressi,hyvin meikattu,tukka päässä (ei kalju,ei peruukkia epäilen) reippaasti liikkui jne. kunnossa. Hyvä niin. Suloinen luois ja charlotte samantyylisissä vaatteissa kuten ennenkin ja tukkakin. Lopputulos on tärkeä!!Tälle sekoshowlle löytyy kyllä syy willia/camilla teamista/kp.Camilla kertoi vuolaasti ,miten kate ottanut tämän äitienpäivä kuvan jne.pulinat pois. Etteikö näissä muissakin mukana sekaamassa.williamin kanssa. Kaikki ei ole miltä näyttää hovissa.

Vierailija
21060/32325 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelen edelleen. Hyvin voiva eikä missään näy. Kuten nytkin kukaan ei uskoisi että hänellä syöpä olisi. Mutta kyllä varmaan toipuu jostakin. Pääsee töihin. Charlenekin edustaa monacossa. Vaikka muuttamassa lopullisesti sveitsiin. Lapset jää hoviin. Ehkä hän tarvitsee hengähdys taukoa puolisostaan ym.että pysyy kunnossa.

Ketju on lukittu.