Varattuna ihastunut naimisissa olevaan mieheen.
Tapasimme pari kuukautta sitten yhteisten ystäviemme illanistujaisissa. Ihastuimme aikalailla samantien toisiimme. Hän hakeutui luokseni asap kun saavuin ovesta sisään.. Vaihdoimme Facebookit ja puhelinnumerot tuona iltana. Siitä sitten seurasi viikottainen yhteydenpito, hän soittaa myös minulle silloin tällöin. Olemme myöntäneet puolin ja toisin ihastumisen toisillemme, mutta tiedämme ettei suhdetta voisi koskaan tulla.
Kuitenkin tuo mies kertoo minulle asioita joita ilman olisi parempi.. Hän kehuu minua paljon, pystymme juttelemaan mistä tahansa ja olenkin hänelle kertonut asioita joita muut eivät tiedä ja toisinpäin. Hänen silmiinsä unohtuu ja hän kertoo samasta. Tuntuu kuin olisin taas teini.
Voi miten päästä tästä? Olen täysin sekaisin enkä pysty ajattelemaan muutakuin häntä.
Kommentit (55)
Ota etäisyyttä jos et halua pettää.
Rakkaus on uskomaton. Joidenkin kanssa vain klikkaa heti. Turvallista matkaa teille.
Vierailija kirjoitti:
Mies myös kertonut ettei ole tuntenut näin luultavammin koskaan. Minä tunnen samoin.
T. ap
Joopa joo. Niinhän ne aina sanoo 🤦
No ensinnäkin on katkaistava yhteydenpito. Ihan kokonaan. Jos ette pysty tai halua, niin sitten on mietittävä se toinen vaihtoehto että jätätte puolisonne ja katsotte mitä tuosta tulee. Tuollainen tulella leikkiminen on pelkästään typerää - ja äärimmäisen väärin kumppaneitanne kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua pettää? Oletko ap kertonut sille omalle kumppanille missä sinun elämässä nyt mennään? Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on uskomaton. Joidenkin kanssa vain klikkaa heti. Turvallista matkaa teille.
No pitäisiköhän ne entiset jättää ensin?
Jotain on omassa suhteessa pielessä.
Jos hän tekee noin nyt, hän voi tehdä sen myös sinulle
Minä vapaa,ystäväni serkku varattu mies,hänellä vaimo. Huh! Mikä mies,tuoksu,katse,hiukset. Mutta en sotkeudu oman itseni takia varatuihin miehiin.Hän olisi ollut valmis. Sanoin en riko itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua pettää? Oletko ap kertonut sille omalle kumppanille missä sinun elämässä nyt mennään? Tuskin.
Niin, jos tietää että se oma kumppani hyppisi tuosta seinille se on pettämistä. Pettämisessä on hyvin vähän tekemistä seksin kanssa, se on esim salailua, jne...
No se on se kielletyn hedelmän kutku, joka vaikuttaa. Jos ette olisi varattuja, ei mitään himojakaan olisi välillänne.
Herää myöskin kysymys miksi olette nykyisten kanssa alkujaankaan alkanut olemaan jos ei ole kerta tuntunutkaan sille oikealle.. Ai niin siitä suhteesta puuttuu se kiellettyn lihan himo.
Itse myös kerran rakastuin ensisilmäyksellä. Se tunne on jotain uskomatonta.
Anna mennä vaan! On ihana tilanne kun on varattu ja toinenkin varattu, antaa ihan omanlaisensa latauksen suhteeseen.
Oikeasti, ihana seikkailu edessä. Tunnistan sen huumaavan tunteen yhteisestä salaisuudesta!
Vierailija kirjoitti:
Pettää jo.
Vierailija kirjoitti:
Jotain on omassa suhteessa pielessä.
Jos hän tekee noin nyt, hän voi tehdä sen myös sinulle
Jotain on heidän kummankin suhteessa pielessä? Hyvässä suhteessa ei ole kolmannen mentävää aukkoa.
Mies myös kertonut ettei ole tuntenut näin luultavammin koskaan. Minä tunnen samoin.
T. ap