Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32325)

Vierailija
20941/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, huomenna Catherine osallistuu kuninkaan virallisen syntymäpäivän paraatiin. 

Hoidot jatkuvat, mutta kuten kuningaskin, hän aikoo osallistua kesän aikana muutamiin erikseen ilmoitettaviiin tilaisuuksiin.

Ja kuten olen monta kertaa todennut, hänet on nähty kaiken aikaa Windsorissa, mm lastensa koulukuljetusten yhteydessä.

Voiko jostain nähdä tuon paraatin, mihin aikaan se on?

Vierailija
20942/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna kaikki salaliitto teoreetikot saavat nenilleen.

Ihan mielellään, kun vaan olisikin Kate elossa ja toipumassa :) Vaikka et sitä kyllä uskokaan.  tv salaliittoteoriitikko

Oletko sinä niitä jotka nimittelevät muita vähä-älyisiksi?

En. Mutta olen epäillyt, että onko Kate elossa. Ja ihmetellyt missä nuorimmat lapset. Rosesta en ole kirjoittanut mitään, en Williamin väkivallasta ym. enkä mistään tuollaisista. Charlesia olen kyllä sanonut draculaksi ja Camillaa Carmillaksi. Edelleen pidän hovia epäilyttävänä paikkana. Mutta jos Kate on elossa, niin  voin pyytää anteeksi epäilyjäni. Kunhan aito Kate ilmestyy.

----------------

Alkaako pinna jo kiristyä, kun huomista unettomana odottelet? Ei sun tilanne miksikään muutu, vaikka kuinka nimittelet siellä :D Nolo olet ja nolona pysyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20943/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa kuvassa ole edes katen kihlasormus, vaan joku mustakivinen sormus mukamas esittämässä kihlasormusta. Ja hirveä lapio tuo toinen käsi, ei sen kädet tuollaiset ole, eikä noin paksu kyynärvarsi.

Vierailija
20944/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitojen aikaan oppii ennakoimaan kuntoaan sen mukaan, kuinka kauan edellisestä hoidosta ja ilmeisesti kuntokäyrä on nyt hyvä, kun uskaltautuu  mukaan.

Vierailija
20945/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nonnii, sitten vaan odottelemaan juhlapäivää. Mites sitten suut pannaan, jos Kate on mukana ihan normaalisti lapsineen?

Näin helposti hulluja huijataan. Laitetaan joku vanha tai feikki kuva ja taas mennään.

No kerropa mitä älyä on laittaa tuollainen ilmoitus kuvineen ja kertoa että on mukana juhlallisuuksissa, vaikka ei sinne sitten tulisikaan? Ihan hyvin olisivat voineet "pitkittää salaliittoaan" vain toteamalla, että Kate ei vieläkään pysty edustamaan, joten jää tilaisuudesta pois, ja päässeet helpolla.

Tuollainen juupas/eipäs vain lisäisi uteliaisuutta ja epäluuloa.

Kerroin jo, toistan: Tuolla vaan vedätetään hyväuskoisia, jotka sitten toteavat että Kate on hengissä mutta hänen terveydentilansa ei sallinut osallistua paraatiin. Oliko tämä MI6 ja Williamin suunnitelma saada kansa taas hiljaiseksi, ettei paraatissa näkyisi Where is Kate -kylttejä.

Vierailija
20946/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20908 Katsotaan nyt ensin millainen Kate siellä huomenna näkyy. Naura sitten vasta. Ja miten niin PAKOSTA pyytämässä anteeksi?!  Minulle on ihan samantekevää mitä sinä ja sun kaltaiset muka fiksut ajattelette minusta :) Uskotko, ettei voisi vähempää kiinnostaa. Itse olet luultavasti laumasieluja, jotka näkevät vain mitä haluavat nähdä. Totuus voi olla liian pelottavaa. Lauman mukana helpompi mennä ja ei kykyä ajatella itsenäisesti. 

Aijaijai, hermo kireällä?

Vierailija
20947/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20908 Katsotaan nyt ensin millainen Kate siellä huomenna näkyy. Naura sitten vasta. Ja miten niin PAKOSTA pyytämässä anteeksi?!  Minulle on ihan samantekevää mitä sinä ja sun kaltaiset muka fiksut ajattelette minusta :) Uskotko, ettei voisi vähempää kiinnostaa. Itse olet luultavasti laumasieluja, jotka näkevät vain mitä haluavat nähdä. Totuus voi olla liian pelottavaa. Lauman mukana helpompi mennä ja ei kykyä ajatella itsenäisesti. 

Minä ainakin on 100% levollinen ja 100% varma että Katea ei tulla näkemään, koska hän on kuollut tai aivokuollut. Eikä nuorimpia lapsiakaan.

Vierailija
20948/32325 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🦧 Perin outoaja tuollaiset kommentit" onko hermot kireellä" Miksi olisi? Jos kate lapsineen vihdoin 6kk jälkeen hyvinvoivana parrella?? Sehän on hyvä asia. Mutta nämä feikit ym.löpinät 6kk aikana ovat olleet naurettavia. Koulukuljetukset ym.ovat olleet tiedoiltaan "markettivideoiden"tasoa. Niiden totuus arvo on miinustasoa. Katen piileskelyn yksi syy voi olla syöpä muttei todistettu. Mutta lopputulos tärkein, mikä sitten onkaan. Spekuilu varmaan jatkuu hm.. kiinnostaako ketään enää. Ulkomailla media luulis kiinnostavan kun työtään tekevät?

Vierailija
20949/32325 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun tuo arvauksesi on niin lapsellinen, että minkä ikäinen siellä mahtaakaan kirjoittaa. Aivan kuin ei olisi parempaa tekemistä kuin ajatella koko ajan jotain hovia. 

Vierailija
20950/32325 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa kuvassa ole edes katen kihlasormus, vaan joku mustakivinen sormus mukamas esittämässä kihlasormusta. Ja hirveä lapio tuo toinen käsi, ei sen kädet tuollaiset ole, eikä noin paksu kyynärvarsi.

Tietenkin kämmen "leviää" kun jostain otetaan kiinni ja käsi painautuu jotain vasten. Kokeile vaikka itse. Katso siroa kättäsi ensin ja ota sillä sen jälkeen toisesta käsivarrestasi kiinni ja purista. Huomaat eron.

Suurensin kuvaa ja Dianan sormus se oli, ihan kuten ennenkin, täysin sama.

Vierailija
20951/32325 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nonnii, sitten vaan odottelemaan juhlapäivää. Mites sitten suut pannaan, jos Kate on mukana ihan normaalisti lapsineen?

Näin helposti hulluja huijataan. Laitetaan joku vanha tai feikki kuva ja taas mennään.

No kerropa mitä älyä on laittaa tuollainen ilmoitus kuvineen ja kertoa että on mukana juhlallisuuksissa, vaikka ei sinne sitten tulisikaan? Ihan hyvin olisivat voineet "pitkittää salaliittoaan" vain toteamalla, että Kate ei vieläkään pysty edustamaan, joten jää tilaisuudesta pois, ja päässeet helpolla.

Tuollainen juupas/eipäs vain lisäisi uteliaisuutta ja epäluuloa.

Kerroin jo, toistan: Tuolla vaan vedätetään hyväuskoisia, jotka sitten toteavat että Kate on hengissä mutta hänen terveydentilansa ei

Kerrot täällä omasta mielestäsi totuuksia, etkä yhtään suo ajatustakaan syövälle. Ei heidän olisi tarvinnut kuin ilmoittaa, että valitettavasti hoidoista johtuvan huonovointisuuden takia Kate ei pysty osallistumaan.

Täytyy olla sekopäinen hullu, joka tuollaisen ilmoituksen jälkeen lähtee kaduille riehumaan. Jokainen normaaliälyinen kunnioittaa ja tajuaa olla hiljaa, VAIKKA ei uskoisikaan. Mutta niinhän täälläkin huudellaan kaikenlaista sivistymätöntä, joten poliisilla varmaan täystyöllisyys juhlallisuuksien aikana.

Vierailija
20952/32325 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: 🦧 Perin outoaja tuollaiset kommentit" onko hermot kireellä" Miksi olisi? Jos kate lapsineen vihdoin 6kk jälkeen hyvinvoivana parrella?? Sehän on hyvä asia. Mutta nämä feikit ym.löpinät 6kk aikana ovat olleet naurettavia. Koulukuljetukset ym.ovat olleet tiedoiltaan "markettivideoiden"tasoa. Niiden totuus arvo on miinustasoa. Katen piileskelyn yksi syy voi olla syöpä muttei todistettu. Mutta lopputulos tärkein, mikä sitten onkaan. Spekuilu varmaan jatkuu hm.. kiinnostaako ketään enää. Ulkomailla media luulis kiinnostavan kun työtään tekevät?

No jaa. Sinusta ne ovat miinustasoa. Minusta jos henkilö itse kertoo sairastavansa syöpää, en koe mitään syytä saada lisätodisteita tästä. Joo, olen varmaan sitten lammas tai jotain, mutta terveysasiathan ovat yksityisasioita eikä tässä oikeastaan ole ollut mitään mikä olisi antanut edes aihetta epäillä etteikö syöpätarina olisi totta.

Uutinen on kyllä tosi hyvä, saadaan nämä mannermedian ja tubettajien huhut nyt kuittauttua pois.

Vierailija
20953/32325 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen käsi. Meinaatko että ammattivalokuvaaja käytti tekoälyä ja feikkasi kädet ja sormuksen... Ottaen huomioon että tässä vaiheessa kaikki tietävät että kuva tullaan syynäämään suurennuslasilla, niin uskon että sormuskin on kyllä aito.

Vierailija
20954/32325 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catherine on ottanut muutaman botox-pistoksen kun iho näyttää niin silotellulta.

Vierailija
20955/32325 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Catherine on ottanut muutaman botox-pistoksen kun iho näyttää niin silotellulta.

First things first, tässä esittelen teille arvomaailmaani...

Vierailija
20956/32325 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt kyllä näitä uusia kuvia Catherinesta. Sanokaa mitä sanotte mutta mielestäni kasvojen muotoa ei voi feikata ja video hänestä ja tämä uusin kuva kasvojen muoto on mallia laatikko, Katellahan on terävä leuka, tässä uusimmassa kuvassa taas paljon pienempi. Se on mahdotonta ellei ole käynyt kauneusoperaatiossa leukaa pienennyttämässä. Samoin nenä näyttää erilaiselta, silmät pienemmiltä... Ja miten hiuksetkin kuvat noin hyvässä kunnossa? 

Vierailija
20957/32325 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, huomenna Catherine osallistuu kuninkaan virallisen syntymäpäivän paraatiin. 

Hoidot jatkuvat, mutta kuten kuningaskin, hän aikoo osallistua kesän aikana muutamiin erikseen ilmoitettaviiin tilaisuuksiin.

Ja kuten olen monta kertaa todennut, hänet on nähty kaiken aikaa Windsorissa, mm lastensa koulukuljetusten yhteydessä.

11:30 alkaa kuulemma, iltapäivälehdillä on ainakin liveseurantaa.

Vierailija
20958/32325 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YouTubesta löytyy striimauksia.  Alkaa 10.30 Lontoon aikaa, eli klo 12.30.  Ylilento Buckinghamin palatsin parvekkeen yli on klo 13, eli klo 15 Suomen aikaa.

Vierailija
20959/32325 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt kyllä näitä uusia kuvia Catherinesta. Sanokaa mitä sanotte mutta mielestäni kasvojen muotoa ei voi feikata ja video hänestä ja tämä uusin kuva kasvojen muoto on mallia laatikko, Katellahan on terävä leuka, tässä uusimmassa kuvassa taas paljon pienempi. Se on mahdotonta ellei ole käynyt kauneusoperaatiossa leukaa pienennyttämässä. Samoin nenä näyttää erilaiselta, silmät pienemmiltä... Ja miten hiuksetkin kuvat noin hyvässä kunnossa?

Asia selvisi; on ollut Turkissa teettämässä mainitut toimenpiteet. Laatikkolook: Otsaluun ja leuan hionta, kissanaisen leikkaus, jossa silmistä tulee pienet ja vinot. Hiusimplanttien asennus. Lisäksi toinen kämmen on suurennettu, sekä toiseen käsivarteen tehty kai joku toimenpide, kun on isompi. Toipuminen jatkuu...

Salanimellä potilas nro 007, Cathriina Middelbumb...

Vierailija
20960/32325 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hän minusta näytti ihan itseltään. Uusimmassa kuvassa hänestä on vähän erilainen kuvakulma kuin mihin on totuttu, mikä kenties vaikuttaa havaintoihisi. Toki hänellä voi olla kasvoissa vaikkapa hiukan turvotusta hoidoista tms.

Ketju on lukittu.