Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Ihan niin kuin nämä hovirotta-nimittelijät ja vähäjärkiseksi solvaajat nyt yksi toisensa jälkeen tipahtaisivat pilvenpiirtäjän katolta ja alas kiitäessään kiljuisivat kuinka ovat kuitenkin olleet omalla tavallaan oikeassa, kun se oli William ja hovi joka johti heitä harhaan, ei se ollut oma tyhmyys, kun tuli mieleen murhat, kooma ja salaliitto, Rosen siirto Katen tilalle ja avioero.
Minusta olisi kiva tietää, paljonko tämän kohun linkeillä rahastettiin maailman laajuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi kiva tietää, paljonko tämän kohun linkeillä rahastettiin maailman laajuisesti.
Olisi suoraselkäistä ainakin niiden valheita levittäneiden ja tästä hyötyneiden henkilöiden ja instanssien laittaa osa tuotosta vaikka syöpäsäätiölle tai johonkin hyväntekeväisyyskohteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna kaikki salaliitto teoreetikot saavat nenilleen.
Ihan mielellään, kun vaan olisikin Kate elossa ja toipumassa :) Vaikka et sitä kyllä uskokaan. tv salaliittoteoriitikko
Oletko sinä niitä jotka nimittelevät muita vähä-älyisiksi?
En. Mutta olen epäillyt, että onko Kate elossa. Ja ihmetellyt missä nuorimmat lapset. Rosesta en ole kirjoittanut mitään, en Williamin väkivallasta ym. enkä mistään tuollaisista. Charlesia olen kyllä sanonut draculaksi ja Camillaa Carmillaksi. Edelleen pidän hovia epäilyttävänä paikkana. Mutta jos Kate on elossa, niin voin pyytää anteeksi epäilyjäni. Kunhan aito Kate ilmestyy.
Loka lentää, kohde vaihtuu. Trollistaniassa ideoidaan jo uusia kohteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielellään, kun vaan olisikin Kate elossa ja toipumassa :) Vaikka et sitä kyllä uskokaan. tv salaliittoteoriitikko
En. Mutta olen epäillyt, että onko Kate elossa. Ja ihmetellyt missä nuorimmat lapset. Rosesta en ole kirjoittanut mitään, en Williamin väkivallasta ym. enkä mistään tuollaisista. Charlesia olen kyllä sanonut draculaksi ja Camillaa Carmillaksi. Edelleen pidän hovia epäilyttävänä paikkana. Mutta jos Kate on elossa, niin voin pyytää anteeksi epäilyjäni. Kunhan aito Kate ilmestyy.
Ajatus siitä, että Kate olisi kuollut ja hovi ei olisi julkaissut sitä, kuulostaa minun korvissani erikoiselta.
1) jossakin vaiheessa aiheesta nousisi kohu kuitenkin
2) tulevan kuningattaren kuolema olisi mainosvaltti - ajattele esim. Dianan kuolemaa - valtava määrä sympatiapisteitä jäisi hyödyntämättä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Charlesia olen kyllä sanonut draculaksi ja Camillaa Carmillaksi"...voi miten hellyttävän söpöä. Kuin karkkivarkaista kärynnyt pikku ipana pakosta anteeksi pyytämässä :D
Vierailija kirjoitti:
Nonnii, sitten vaan odottelemaan juhlapäivää. Mites sitten suut pannaan, jos Kate on mukana ihan normaalisti lapsineen?
Näin helposti hulluja huijataan. Laitetaan joku vanha tai feikki kuva ja taas mennään.
Mitenkäs hovirottien naamat huomenna vääntyy kun Kate ei tulekaan, tai tulee hologrammi?
Vierailija kirjoitti:
Katen tviitti vapaasti suomennettuna:
Olen ollut hämmentynyt kaikista ystävällisistä tuki- ja rohkaisuviesteistä viimeisen parin kuukauden aikana. Tuki on ollut todella tärkeää Williamille ja minulle ja auttanut meitä molempia vaikeiden aikojen yli.
Toipuminen edistyy hyvin, mutta kuten jokainen kemoterapiaa läpikäyvä tietää, on hyviä päiviä ja huonoja päiviä. Niinä huonoina päivinä tunnet olosi heikoksi, väsyneeksi ja sinun täytyy antaa periksi lepäävälle keholle. Mutta hyvinä päivinä, kun tunnet olevasi vahvempi, haluat ottaa kaiken irti hyvästä olosta.
Hoitoni on kesken ja kestää vielä muutaman kuukauden. Päivinä, jolloin on tarpeeksi hyvä olo, on ilo osallistua kouluelämään, viettää aikaa energiaa ja positiivisuutta tuovien asioiden parissa, sekä alkaa tehdä pientä työtä kotoa käsin.
Odotan innolla osallistuvani kuninkaan synttäriparaatiin tänä viikonloppuna perheeni kan
"Vielä muutaman kuukauden", kun AI-videossa sanoi että syöpä saatiin kokonaan poistettua.
Vierailija kirjoitti:
Ihan niin kuin nämä hovirotta-nimittelijät ja vähäjärkiseksi solvaajat nyt yksi toisensa jälkeen tipahtaisivat pilvenpiirtäjän katolta ja alas kiitäessään kiljuisivat kuinka ovat kuitenkin olleet omalla tavallaan oikeassa, kun se oli William ja hovi joka johti heitä harhaan, ei se ollut oma tyhmyys, kun tuli mieleen murhat, kooma ja salaliitto, Rosen siirto Katen tilalle ja avioero.
Minä en usko tähänkään hovin uutiseen, samaa valetta kuin kaikki mitä Katesta on tähän mennessä uutisoitu viime joulun jälkeen.
William Had SECRET Meeting w/M16 About Thomas Kingston & Kate Mystery |#WHEREISKATE(Day168)
Vierailija kirjoitti:
He kuulemma tienaavat omilla sivuillaankin. Varmasti sinnekin on klikkauksia tullut, vaikka on ollut tyhjää täynnä.
20908 Katsotaan nyt ensin millainen Kate siellä huomenna näkyy. Naura sitten vasta. Ja miten niin PAKOSTA pyytämässä anteeksi?! Minulle on ihan samantekevää mitä sinä ja sun kaltaiset muka fiksut ajattelette minusta :) Uskotko, ettei voisi vähempää kiinnostaa. Itse olet luultavasti laumasieluja, jotka näkevät vain mitä haluavat nähdä. Totuus voi olla liian pelottavaa. Lauman mukana helpompi mennä ja ei kykyä ajatella itsenäisesti.
Vierailija kirjoitti:
20908 Katsotaan nyt ensin millainen Kate siellä huomenna näkyy. Naura sitten vasta. Ja miten niin PAKOSTA pyytämässä anteeksi?! Minulle on ihan samantekevää mitä sinä ja sun kaltaiset muka fiksut ajattelette minusta :) Uskotko, ettei voisi vähempää kiinnostaa. Itse olet luultavasti laumasieluja, jotka näkevät vain mitä haluavat nähdä. Totuus voi olla liian pelottavaa. Lauman mukana helpompi mennä ja ei kykyä ajatella itsenäisesti.
Ja Charlesia ja Camillaa pidän edelleen pahana. Sitä en pyydä anteeksi, mutta en näe heitä hyväntekijöinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti. Salaliittoteoriat ovat saaneet ihan williamnteamin feikeistä. En koe "arvovalta tappioksi "jos kate parantunut jostain. Alkaa normi töihin. Kukaan ei ole toivonut ,etteikö kate palaisi jälleen kehiin.Kuka väittää, että olis toivottu ettei toipuisi ON { ilkeää, loanheittoa}. Kertoo mielen katkerasta ajatusmaailmasta. Eikä sellaiselle kenenkään täällä tarvitse lotkauttaa korvaansa!!🦧
No miten on, aiotko pyytää anteeksi solvauksiasi niitä kohtaan jotka eivät höpinöitäsi Williamista uskoneet? Ja myöntämään että W ei olekaan juoppohullu sarjamurhaaja?
Ahkera spekuilijamme jättää jälleen kerran huomiotta&vastaamatta tietyt kysymykset.
Eiköhän Loius ja Charlotte tule sopivasti kipeiksi ja Kate jää heitä hoitamaan eikä pääsekään parvekkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Puhutko totta. Valhemaailmassako elät? Kriitikot,spekuajat eivät siellä ole,ikävä kyllä. Kp william team katen nimissä ovat syynä.Missä on kate lapsineen? EI ole selvinnyt vieläkään.
Todennäköistä! Aika näyttää miten selviävät tuosta?