Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32325)

Vierailija
20921/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna kaikki salaliitto teoreetikot saavat nenilleen.

Ihan mielellään, kun vaan olisikin Kate elossa ja toipumassa :) Vaikka et sitä kyllä uskokaan.  tv salaliittoteoriitikko

Oletko sinä niitä jotka nimittelevät muita vähä-älyisiksi?

En. Mutta olen epäillyt, että onko Kate elossa. Ja ihmetellyt missä nuorimmat lapset. Rosesta en ole kirjoittanut mitään, en Williamin väkivallasta ym. enkä mistään tuollaisista. Charlesia olen kyllä sanonut draculaksi ja Camillaa Carmillaksi. Edelleen pidän hovia epäilyttävänä paikkana. Mutta jos Kate on elossa, niin  voin pyytää anteeksi epäilyjäni. Kunhan aito Kate ilmestyy.

"Charlesia olen kyllä sanonut

Et sinä tule näkemään elävää Katena, ainoastaan feikkikuvitelmissa mokoma lässyttäjä

Vierailija
20922/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vielä muutaman kuukauden", kun AI-videossa sanoi että syöpä saatiin kokonaan poistettua.

"Vielä muutaman kuukauden", kun AI-videossa sanoi että syöpä saatiin kokonaan poistettua.

Varsiluudallako niita syopasoluja poistetaan Lontoossa? 

Minulta leikattiin syopa, sain 4 viikkoa sadehoitoa (5 pvaa viikossa, alle 10 min./kerta), ei chemoa ollenkaan.

Sukulaisella pahimman sortin rakkosyopa, leikattiin rakko pois ja tehtiin suolesta uusi. Chemoa niin paljon kuin laakarit tiesivat olevan olemassa. Vuoden paasta oli taas maastopyorailemassa niinkuin ei mitaan olisi tapahtunutkaan.

Katen hoito on jo kestanyt 6kk, ja on vielakin kesken.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/33439695/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20923/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20908 Katsotaan nyt ensin millainen Kate siellä huomenna näkyy. Naura sitten vasta. Ja miten niin PAKOSTA pyytämässä anteeksi?!  Minulle on ihan samantekevää mitä sinä ja sun kaltaiset muka fiksut ajattelette minusta :) Uskotko, ettei voisi vähempää kiinnostaa. Itse olet luultavasti laumasieluja, jotka näkevät vain mitä haluavat nähdä. Totuus voi olla liian pelottavaa. Lauman mukana helpompi mennä ja ei kykyä ajatella itsenäisesti. 

Kyse onkin nyt siitä että jos Kate todistettavasti on elossa ja suht kunnossa niin eikö olisi syytä pyytää anteeksi niiltä joita olet haukkunut? Mutta jos elämänasenne on "ei kiinnosta muut, minä solvaan" niin eihän siinä sitten mitään. Mikäli Kate tosiaan on hengissä, edelleen pilkkaat niitä jotka ovat uskoneet näin olevan ja väheksyt heidän henkisiä kykyjään ja persooniansa? Katsot ivallisuutesi olevan oikeutettua?

Vierailija
20924/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän tuo on uusimassa kuvassa Daily Mailin sivuilla.

Vierailija
20925/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsiluudallako niita syopasoluja poistetaan Lontoossa? 

Minulta leikattiin syopa, sain 4 viikkoa sadehoitoa (5 pvaa viikossa, alle 10 min./kerta), ei chemoa ollenkaan.

Sukulaisella pahimman sortin rakkosyopa, leikattiin rakko pois ja tehtiin suolesta uusi. Chemoa niin paljon kuin laakarit tiesivat olevan olemassa. Vuoden paasta oli taas maastopyorailemassa niinkuin ei mitaan olisi tapahtunutkaan.

Katen hoito on jo kestanyt 6kk, ja on vielakin kesken.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/33439695/

Nii-in, niin yksilöllistä se on. Sisarellani hoito yhä kesken, saa puolen vuoden ajan sytostaattihoitoa ja vähän muutakin. Ensin siis leikattiin.

Vierailija
20926/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20908 Katsotaan nyt ensin millainen Kate siellä huomenna näkyy. Naura sitten vasta. Ja miten niin PAKOSTA pyytämässä anteeksi?!  Minulle on ihan samantekevää mitä sinä ja sun kaltaiset muka fiksut ajattelette minusta :) Uskotko, ettei voisi vähempää kiinnostaa. Itse olet luultavasti laumasieluja, jotka näkevät vain mitä haluavat nähdä. Totuus voi olla liian pelottavaa. Lauman mukana helpompi mennä ja ei kykyä ajatella itsenäisesti. 

Kyse onkin nyt siitä että jos Kate todistettavasti on elossa ja suht kunnossa niin eikö olisi syytä pyytää anteeksi niiltä joita olet haukkunut? Mutta jos elämänasenne on "ei kiinnosta muut, minä solvaan" niin eihän siinä sitten mitään. Mikäli Kate tosiaan on hengissä, edelleen pilkkaat niitä jotka ovat uskoneet näin olevan ja väheksyt heidän henkisiä kykyjään ja persooniansa? Katsot ivallisuutesi olevan oikeutettua?

Jos Kate onkin elossa niin saisi kyllä itse pyytää anteeksi lukuisia feikkikuvia ja videoita. Uskomatonta kusetusta.

Mutta saa nyt nähdä millainen Kate sieltä esiin astuu, onko kaksoisolento vaiko lääkityn oloinen haamu? 

Vierailija
20927/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo kriittisesti omilla aivoilla ajattelevien (ainakin oman käsityksensä mukaan) porukan kummallinen agressiivisuus, ilkeily ja tarve lytätä muita ketjulaisia johtuu?

Vierailija
20928/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keneen sekoitat minut, en tiedä. En muista, että olisin haukkunut täällä ketään erimielistä olevaa. Omia mielipiteitä kyllä sanonut. Täällä on monia muitakin kirjoittamassa, joita te fiksut salaliittoteoriitikoiksi nimittelette. Luuletko, että on vain yksi ja ainoa? 

Vierailija
20929/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, huomenna Catherine osallistuu kuninkaan virallisen syntymäpäivän paraatiin. 

Hoidot jatkuvat, mutta kuten kuningaskin, hän aikoo osallistua kesän aikana muutamiin erikseen ilmoitettaviiin tilaisuuksiin.

Ja kuten olen monta kertaa todennut, hänet on nähty kaiken aikaa Windsorissa, mm lastensa koulukuljetusten yhteydessä. 

Vierailija
20930/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20926: ei sitten millään luonto anna periksi myöntää erehtymistään. Syytellään muita omasta idiotismista. Äitienpäiväkuvaa pyysi anteeksi, ikävä kyllä, mitään lukuisia valheellisia kuvia ja videoita ei ole ollut eikä kusetusta. Itse lähditte kierroksille ja kuvittelitte olevanne oikeutettuja saamaan henkilökohtaisia tietoja Katen tilanteesta.

Vierailija
20931/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielellään, kun vaan olisikin Kate elossa ja toipumassa :) Vaikka et sitä kyllä uskokaan.  tv salaliittoteoriitikko

En. Mutta olen epäillyt, että onko Kate elossa. Ja ihmetellyt missä nuorimmat lapset. Rosesta en ole kirjoittanut mitään, en Williamin väkivallasta ym. enkä mistään tuollaisista. Charlesia olen kyllä sanonut draculaksi ja Camillaa Carmillaksi. Edelleen pidän hovia epäilyttävänä paikkana. Mutta jos Kate on elossa, niin  voin pyytää anteeksi epäilyjäni. Kunhan aito Kate ilmestyy. 

Niin, enhän minä mitään pahaa ole tehnyt, mitä nyt vähän solvannut kuningasparia. Nuo muut ovat niitä salaliittoteorioita  keksineet, en minä. Minä olen vähän vaan myötäillyt, en muuta. Silti en luota hoviin, en vaikka Kate olisi huomenna juhlassa mukana. Vaadin saada nähdä lääkärintodistuksen syövästä ja DNA- testin,että kyseessä on oikea Kate.

Vierailija
20932/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20933/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti. Salaliittoteoriat ovat saaneet ihan williamnteamin feikeistä. En koe "arvovalta tappioksi "jos kate parantunut jostain. Alkaa normi töihin. Kukaan ei ole toivonut ,etteikö kate palaisi jälleen kehiin.Kuka väittää, että olis toivottu ettei toipuisi ON { ilkeää, loanheittoa}. Kertoo mielen katkerasta ajatusmaailmasta. Eikä sellaiselle kenenkään täällä tarvitse lotkauttaa korvaansa!!🦧

No miten on, aiotko pyytää anteeksi solvauksiasi niitä kohtaan jotka eivät höpinöitäsi Williamista uskoneet? Ja myöntämään että W ei olekaan juoppohullu sarjamurhaaja?

Ahkera spekuilijamme jättää jälleen kerran huomiotta&vastaamatta tietyt kysymykset.

Saman olen huomannut. Ehkä tämäkin on hänestä yksityisyyttä loukkaava ja liian henkilökohtainen aihe vastattavaksi. Maalitusta.

Vierailija
20934/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20926: ei sitten millään luonto anna periksi myöntää erehtymistään. Syytellään muita omasta idiotismista. Äitienpäiväkuvaa pyysi anteeksi, ikävä kyllä, mitään lukuisia valheellisia kuvia ja videoita ei ole ollut eikä kusetusta. Itse lähditte kierroksille ja kuvittelitte olevanne oikeutettuja saamaan henkilökohtaisia tietoja Katen tilanteesta.

Sanoo henkilö, joka vaatii helena koivulta jatkuvaa livesijaintinsakin päivittämistä :D

Vierailija
20935/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, enhän minä mitää

Älä vääristele mitä kirjoitin. Vai onko sinulla yleensäkin tapana vääristellä toisten sanomisia? Sitten ei voi mitään

Vierailija
20936/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo henkilö, joka vaatii helena koivulta jatkuvaa livesijaintinsakin päivittämistä :D

Säälittävää. Tiedän että on pitkä ketju Koivuista mutta en ole sitä edes lukenut, en ole ollut kiinnostunut. Ja miksi moittisin muita jostain jos itse tekisin samaa? Ai niin, kriittisillähän on ihan oma tapa ajatella ja oma moraali.

Vierailija
20937/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Charlesia ja Camillaa pidän edelleen pahana. Sitä en pyydä anteeksi, mutta en näe heitä hyväntekijöinä.

Minä näen heidät tavallisina ihmisinä vikoineen ja hyvine puolineen. He rakastuivat ja yrittivät jatkaa elämäänsä, mutta kun se ei onnistunut he ovat nyt yhdessä. Meillä useimmilla on historiaa rakkaudessa, ei se ole synti.

Vierailija
20938/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleet tai koomapotilaat eivät esiinny paraateissa. Johan tuo tuossakin hovin tiedonannossa sanotaan selvästi: "osallistun jos terveys antaa myöten" eli ei tule esiintymään, koska ei voi. Tuolla vaan vedätetään hyväuskoisia, jotka sitten toteavat että Kate on hengissä mutta hänen terveydentilansa ei sallinut osallistua paraatiin. Oliko tämä MI6 ja Williamin suunnitelma saada kansa taas hiljaiseksi, ettei paraatissa näkyisi Where is Kate -kylttejä.

Vierailija
20939/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

BREAKING|Kate PROMISES To Make Appearance SATURDAY|Ill Believe It When I See It|William Yet To...

Hyviä pointteja, joiden perusteella voidaan todeta että ei tule tapahtumaan.

Vierailija
20940/32325 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nonnii, sitten vaan odottelemaan juhlapäivää. Mites sitten suut pannaan, jos Kate on mukana ihan normaalisti lapsineen?

Näin helposti hulluja huijataan. Laitetaan joku vanha tai feikki kuva ja taas mennään.

No kerropa mitä älyä on laittaa tuollainen ilmoitus kuvineen ja kertoa että on mukana juhlallisuuksissa, vaikka ei sinne sitten tulisikaan? Ihan hyvin olisivat voineet "pitkittää salaliittoaan" vain toteamalla, että Kate ei vieläkään pysty edustamaan, joten jää tilaisuudesta pois, ja päässeet helpolla.

Tuollainen juupas/eipäs vain lisäisi uteliaisuutta ja epäluuloa.

Ketju on lukittu.