50-vuotislahja äidille?
Mitä ostaisin 50-vuotislahjaksi äidille? Olen itse melkein 30 vuotias poikansa, rahat tiukilla ja pitäisi jotain keksiä... Osamaksua, laskulla, mutta mistä ja mitä Vantaalta? Neuvokaa...
Kommentit (51)
Video tai kollaasi menneistä vuosista osoittaa rakkautta, samoin itse tehty kakku tai piirakka. Leipoessa voi miettiä miten kertoo epäonnesta töiden suhteen. Äiti ei tuomitse vaan toivoo parasta
Täytän kyllä 10v enemmän, mutta oma toivelistani olisi: kodin siivous, ikkunoiden pesu, lumityöt, ruohonleikkuu, korvapuustien ym. leipominen ja mieluummin useammin kuin vain kerran. Tuo retki laavulle ja saunaan houkuttaisi myös. Kesän lapsena myös soutuveneretki, mato-onginta ja nuotiolla kalojen paistaminen olisi ihanaa. Konkreettinen apu kuin myös seura olisi siis paras lahja, vaikka ihan työkykyinen vielä olen.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita myönteinen kirje äidillesi.
Hyvä tuo "myönteinen". Sivusta
Äitini asuu kerrostalossa, jossa ei ole parveketta ollenkaa...
Hän ei tykkää, jos joku koskee tavaroihinsa. Isäni ei päästä asuntoo.
Ei arvosta läheisyyttä tai kirjettä.
Tee joku kiva ruoka ja kutsu äiti syömään ja kirjoita kirje, jossa kerrot mitä hän sinulle merkitsee. Parempi kuin yksikään kampaamo tai jalkahoitolahjakortti. N53, kolmen äiti
Menkää kevätretkelle yhdessä. Sipoonkorpi (tai Kuusijärvi), nuotiomakkarat ja termarikahvit. Ihan parasta.
Vierailija kirjoitti:
Äitini asuu kerrostalossa, jossa ei ole parveketta ollenkaa...
Hän ei tykkää, jos joku koskee tavaroihinsa. Isäni ei päästä asuntoo.
Ei arvosta läheisyyttä tai kirjettä.
No jo on vaikeaa. Soita äidillesi.
Emme tunne äitiäsi.Sinä hänet tunnet. Eiköhän tuon ikäisellä ole jo kaikki tarvittava materiaali?Kerää kuoreen rahaa ja osta kortti ,johon mahtuu rahan antajan nimet.
Älä tee itsellesi velkaa, kukatkin riittää.