Saan aina miehen jonka haluan
Kommentit (129)
Mulla on ainakin miehenvaihtoviikot. Piti olla hyvä, mutta olikin joku maanantaikappale. Liian kauan yritin, kun mies ei halunnut erota ja toivoin, että oppisi vähitellen olemaan ihmisiksi. Valitettavasti oli pakko laittaa kiertoon. Pahoittelut kaikille sinkkunaisille!
Parempi yksin kuin huonossa seurassa. Mutta toisaalta kun on ollut liian kauan huonossa seurassa, parempi tekisi hyvää.
Kommenttina moniin edellisiin viesteihin: varatut on aina saaneet multa pakit, kuka niitä haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista seon nykynaisen elämä. Nainen ottaa kenet sattuu huvittamaan mut miehen pitää ottaa vähiten huono ja vähiten lihava. Kyllä on raskasta olla tavallinen mies
Koskee kauniita naisia ainoastaan. Me rumat naiset olemme miehille ilmaa
Miehet on niin helppoja, koetapa saada ihminen.
Mun ei tarvii siis puhuakaan mitään.
Istun paikallani ja käytän ajatuksen voimaa ja energiaani.
Tulos on taattu.
Olen ollut onnekas kun löysin HETI oikean ja naimissa 31 vuotta, enkä ole vaihtamassa 💍
Vierailija kirjoitti:
Mun ei tarvii siis puhuakaan mitään.
Istun paikallani ja käytän ajatuksen voimaa ja energiaani.
Tulos on taattu.
No mitä sitten palstailet?
Vierailija kirjoitti:
Montako naimisissa olevaa olet ottanut ja jos et, niin mistä tiedät että saat heidätkin?
ps ja oletko laskenut montako perhettä rikkonut?
Tämä ketä nyt katselen, on vapaa.
En katsele naimisissa olevia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö yksi riitä vai oletko monisuhteinen
En ole monisuhteinen.
Olet onnekas. Itse en saa edes miestä, joka on minua 20 vuotta vanhempi ja kuusikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut hyvästä tuurista.
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ikäsi?
Keski-ikäinen oon.
No niin. Ei muuta kuin Henry Cavillia tapaamaan sitten.
Riittää kun on viehätysvoimaa ja sitä energiaa mikä koukuttaa.
Minäkin sain silloin ennen kun olin vielä sinkku. Kerran oli kolmekin miestä yhtäaikaa ja oli vaikea päättää, ketkä lemppaisin. Nyt olen niistä yhden kanssa naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on siitä että saan tämän aikaan omalla energiallani.
Muuta ei tarvita.
Siinä paljon energiat paina, jos naama näyttää typerältä ja kroppa on samaa sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Hoikka ja isorintainen nainen voi napata varatun miehen. Itseasiassa moni sinkkunainen katsoon onko miehellä sormus sormessa koska se on merkki, että mies kelvannut.
Voi oksetus sentään. Ei uskoisi aikuiseksi ihmiseksi sellaiseksi joka tuota tekee. Mutta onhan sekin toki meriitti olla pirullisen ilkeä ja ylpeillä sillä ettei välitä toisten ihmisten tunteista hevon hel*ettiä. Itse en ylpeilisi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on siitä että saan tämän aikaan omalla energiallani.
Muuta ei tarvita.
Siinä paljon energiat paina, jos naama näyttää typerältä ja kroppa on samaa sarjaa.
Niin ja se ulkonäkö.
Eikö yksi riitä vai oletko monisuhteinen