Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan aina miehen jonka haluan

Vierailija
28.02.2024 |

Tuntuu että tass käy flaksi. Melkeen pelottaa!

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat vain huonoja miehiä, jotka tiedät saavasi yhden illan juttuun. Joopa joo.

Kyse ei ole mistään yhden illan jutuista.

Tarkoitan vain sitä että kiinnostus herää.

Ei tarkoita sitä että lähden suhteeseen.

Miten sinä tuon kiinnostuksen heräämisen haluat tulkita? Tiedätkö, rttä on olemassa miehiä, jotka ovat kohteliaita? He voivat huvikseen vähän flittata, mutta eivät missään nimessä kelpuuttaisi sinua mihinkään suhteeseen. 

Vierailija
122/129 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään voi saada puukosta, jos sanoo tyrkylle, että lähde akka vetää!

Siksi on parempi olla kohtelias ja muka kiinnostunut hiukan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäisi vielä määritellä, mitä "saan" tässä yhteydessä tarkoittaa. Saat mihin?

Jokainen nainen saa kenet tahansa miehen sänkyyn, mutta esim. parisuhde on sitten jo eri asia.

Vierailija
124/129 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt pitäisi vielä määritellä, mitä "saan" tässä yhteydessä tarkoittaa. Saat mihin?

Jokainen nainen saa kenet tahansa miehen sänkyyn, mutta esim. parisuhde on sitten jo eri asia.

No ei se niin yksinkertaista ole.

Nyt ei ole kyse sänkyyn menosta.

Vierailija
125/129 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin saan ihan kenet haluan. Ja työpaikat oon aina saanut mitkä haluan. Oon saanut elämässäni kaiken mitä haluan  :)

Tulepas muru iskemään mun mies jos saat kenet tahansa :D 

Miksi haluaisin sun miehen?? 

Kaikki naiset haluavat varatun miehen. Kyllä sen massiivisen eron naisten kiinnostuksessa huomaa, kun kävelee kaupungilla yksin vs naisen kanssa.

M

Ei kukaan itseään kunnioittava nainen halua varattua miestä. Jos varattu on iskettävissä, se on huono mies. Ja jos ei ole, niin aika menee hukkaan. Toki varmaan jos pelkkää petikaveria etsii niin varattukin käy. 

Vierailija
126/129 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan siis miehen kiinnostumaan jos haluan.

Kerran kävi niin että oma energia oli niin voimakasta että mies alkoi kiinnostumaan, tosin jatkoa ei tullut kun lähdin työpaikasta pois.

Vierailija
127/129 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraa saa aina jos haluaa. Ei tarvitse kuin lähteä radalle Helsingin yöhön. Seuran laadussa saattaa kuitenkin olla toivomisen va

Tämä ei pidä paikkaansa. Jos nainen on liian vanha, ei todellakaan saa ketään.

Tai liian lihava. Tai liian mitäänsanomaton. Mulla on tällaisia tuttuja. Ihan turha väittää, että nainen kuin nainen saisi seuraa.

Lisään tähän vielä että nuo, jotka väittävät naisten saavan seuraa, ovat itse nuoria ja jostain syystä miesten mieleen. Olen siis tämä joka sanoi ettei vanha nainen saa ketään.

En tiedä mikä se juju on, itse olen ikääni nähden nuoren näköinen, hoikka ja muutenkin pidän huolta ulkonäöstäni. Miehet eivät vaan noteeraa minua,

tosin eivät ne noteeranneet silloinkaan kun olin nuori, vaikka ulkonäössäni ei koskaan ole ollut mitään vikaa, päinvastoin.

Mutta nähtävästi nykynaisilla-alle 50v-  on todellakin helppoa tämän asian kanssa.

Vierailija
128/129 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aina iästä ole kiinni vaan vetovoimasta ja miten voimakas energia itsellä on.

Vierailija
129/129 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole saanut pidettyä yhtään miestä? Miestä siis tulee ja menee, ei kiva.

Kyllä. Ei aina muodostu parisuhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä