Saan aina miehen jonka haluan
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Ikävuosina 20-30 mäkin sain lähestulkoon aina sen kenet halusin. Riitti vain että katsoin miestä silmiin ja hymyilin, ja se oli siinä.
No ikää on nykyään mittarissa jo jonkin verran enemmän, ja painoa +20 kg, ja nykyään en kyllä saa enää ketään järkevän oloista ja näköistä miestä vaikka mitä tekisin. Miehet katsovat suoraan lävitseni, olen heille täysin ilmaa. Viime kesänä muistan kun sanoin ravintolassa eräälle miehelle suoraan että nyt olis seksiä tarjolla, ja hän vain katsoi minua kummeksuva ilme kasvoillaan, ja käveli pois :D
Miksi et ottanut miestä silloin aikoinaan? Luulisi että kaltaisesi rotunainen olisi saanut pidettyä miehen.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kans samanlainen. Iskin vapaita miehiä.
No niin!
Höh. Mä en ole saanut 10 vuoteen yhtäkään miestä.
Mutta saako ne miehet aina sen naisen jonka haluavat, jos munahaukka tulee aina väliin?
Saitko nuorena myös ne komeat ja hauskat bilepojat?
Vierailija kirjoitti:
Höh. Mä en ole saanut 10 vuoteen yhtäkään miestä.
Yritä
Eli haluat vain huonoja miehiä, jotka tiedät saavasi yhden illan juttuun. Joopa joo.
Mutta speeman makua ei voi ennakolta tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin saan ihan kenet haluan. Ja työpaikat oon aina saanut mitkä haluan. Oon saanut elämässäni kaiken mitä haluan :)
Tulepas muru iskemään mun mies jos saat kenet tahansa :D
Miksi haluaisin sun miehen??
Kaikki naiset haluavat varatun miehen. Kyllä sen massiivisen eron naisten kiinnostuksessa huomaa, kun kävelee kaupungilla yksin vs naisen kanssa.
M
Vierailija kirjoitti:
En itse pitäisi meriittinä sitä että saa miehen kuin miehen itsellen. Minusta se on ajatuksenakin outo. Ensimmäisenä tulee mieleen, onko miestä etsivällä ihmisellä itsellään ja elämässään kaikki hyvin.
Oma isä ei aikoinaan rakastanut tarpeeksi tai sitä ei ehkä ollut ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista seon nykynaisen elämä. Nainen ottaa kenet sattuu huvittamaan mut miehen pitää ottaa vähiten huono ja vähiten lihava. Kyllä on raskasta olla tavallinen mies
Tavallinen mies saa yleensä tavallisen naisen, mitä raskasta siinä voi olla? Saa mitä ansaitsee.
Vierailija kirjoitti:
En itse pitäisi meriittinä sitä että saa miehen kuin miehen itsellen. Minusta se on ajatuksenakin outo. Ensimmäisenä tulee mieleen, onko miestä etsivällä ihmisellä itsellään ja elämässään kaikki hyvin.
Hänellä on ehkä tietty raja jota ei ylitä edes haaveissaan, tuskin saisi komeinta ja menestyneintä 1%, ainakaan jokaista heistä 😉
Kun katsoo taaksepäin, kenet kaikki olisi kelpuuttanut nuorena niin huh huh..
Etkö siis halua lainkaan parisuhdetta?
Me saimme juuri sen halutun ja sanoimme toisillemme tahdon 20 vuotta sitten. Emmekä kadu päätöstämme.
Ikävää, että yksi mies ei sinulle riitä.
Etkö ole saanut pidettyä yhtään miestä? Miestä siis tulee ja menee, ei kiva.
Vierailija kirjoitti:
Eli haluat vain huonoja miehiä, jotka tiedät saavasi yhden illan juttuun. Joopa joo.
Kyse ei ole mistään yhden illan jutuista.
Tarkoitan vain sitä että kiinnostus herää.
Ei tarkoita sitä että lähden suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Etkö siis halua lainkaan parisuhdetta?
Kyllä.
Mä oon kans samanlainen. Iskin vapaita miehiä.